سومین فرزند با مدیر ارشد نورالینک؛ ایلان ماسک حالا ۱۲ فرزند دارد

ایلان ماسک، دومین فرد ثروتمند جهان که مدت‌هاست از کاهش جمعیت زمین انتقاد می‌کند و به‌دنبال افزایش جمعیت است، یک فرزند دیگر هم دارد. طبق گزارشی جدید، ایلان ماسک صاحب یک فرزند مخفی دیگر از مدیر ارشد نورالینک است که مجموع فرزندان او را به ۱۲ عدد می‌رساند.

براساس گزارش جدید بلومبرگ، ایلان ماسک اوایل سال جاری میلادی از مدیر ارشد نورالینک، «شیون زیلیس»، صاحب یک فرزند جدید شده است. نزدیک به دو سال پیش مشخص شد که ایلان ماسک و زیلیس صاحب یک دوقلو هستند.

با این فرزند جدید، حالا ایلان ماسک ۱۲ فرزند دارد، البته شاید فرزندان مخفی دیگری هم در کار باشند که ما از آن‌ها بی‌اطلاعیم. ایلان ماسک صاحب ۳ فرزند از موسیقی‌دان کانادایی، «گرایمز»، است. ماسک همچنین ۶ فرزند از رابطه‌های قبلی‌اش دارد. درنهایت هم با ۳ فرزند از زیلیس روبه‌رو هستیم که تعداد کل فرزندان ماسک را به ۱۲ عدد می‌رساند.

سومین فرزند با مدیر ارشد نورالینک؛ ایلان ماسک حالا ۱۲ فرزند دارد
ایلان ماسک و شیون زیلیس

ایلان ماسک نگران کاهش جمعیت جهان است

ایلان ماسک یکی از منتقدان کاهش نرخ زادولد در جهان است. او چند روز پیش با انتشار یک نمودار، مدعی بحران باروری در اروپا شد. ماسک در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۲۲ با «تاکر کارلسن» و همچنین صحبت در کنفرانس مؤسسه Milken چنین گفته‌هایی را مطرح کرده بود. او به کارلسن گفته بود که کاهش نرخ زادولد بزرگ‌ترین خطری است که تمدن را تهدید می‌کند. در سال ۲۰۲۱، سازمان غیرانتفاعی ماسک ۱۰ میلیون دلار به دانشگاه آستین اهدا کرد تا بودجه یک گروه تحقیقاتی برای بررسی وضعیت جعمیت جهان تأمین شود.

درحالی بلومبرگ گزارشی از فرزند جدید ایلان ماسک منتشر کرده که در چند روز گذشته شاهد انتشار گزارش‌هایی درباره رفتار نامتعارف ماسک با زنان در شرکت اسپیس ایکس بودیم. برای مثال وال استریت ژورنال در گزارشی مدعی شد که یکی از کارآموزان اسپیس ایکس پس از برقراری ارتباط با ایلان ماسک، به یکی از مدیران این شرکت تبدیل شده است. نزدیک به یک هفته پیش هم چند مهندس سابق اسپیس ایکس از ایلان ماسک به اتهام آزار جنسی شکایت کردند.


منبع: https://digiato.com/interdisciplinary/elon-musk-secret-child-shivon-zilis-exec-neuralink

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *