سونی در حال ساخت یک فیلم Until Dawn است

سونی به استخراج کاتالوگ بازی های خود برای اقتباس های سینمایی ادامه می دهد در حالی که مدام فراموش می کند که خونی است همانجا بازی بعدی آن که برای نمایشگر بزرگ است تا سحر، عنوانی ترسناک تعاملی در سال ۲۰۱۵ که Supermassive Games توسعه داد و سونی منتشر کرد.

دیوید اف. سندبرگ (چراغ خاموش و Shazam! فیلم‌ها) کارگردانی اقتباسی را بر عهده خواهند داشت هالیوود ریپورتر. گری دابرمن که قبلاً روی آن کار کرده بود آنابل: خلقت با سندبرگ، به فیلمنامه ای که در اصل توسط بلر باتلر نوشته شده بود، ضربه تازه ای می زند.دعوت نامه).

تا سحر این فیلم بر روی گروهی متشکل از هشت جوان تمرکز دارد که سعی می کنند شب را در یک عقب نشینی خطرناک کوهستانی زنده بمانند. این بازی شبح وار روایتی انشعاب دارد و بسته به تصمیماتی که می گیرید (یا اگر در رویدادهای سریع شکست می خورید)، ممکن است برخی از شخصیت ها تا زمانی که گروه صبح روز بعد نجات پیدا نکنند، موفق نشوند.

با توجه به اینکه هر یک یا همه شخصیت ها ممکن است در طول شب از بین بروند، صدها پایان احتمالی برای بازی وجود دارد، بنابراین جالب است که ببینیم سندبرگ و دابرمن با مواد به کدام سمت می روند. چند بازیگر سرشناس در آن ظاهر شدند تا سحر از جمله هایدن پانتییر، جردن فیشر و برنده اسکار رامی مالک.

سونی قبلاً چندین بازی خود را با نسخه‌های لایو اکشن به فیلم و تلویزیون تبدیل کرده است Uncharted (پستیچ فیلم دیگری که خودش تبدیل به فیلم شد) گراند توریسم، فلز تاب خورده و آخرین ما در یکی دو سال اخیر ظاهر شده است. سونی نیز اقتباس هایی از شبح تسوشیما، Horizon: Zero Dawn، God of War و دیگران در خط لوله.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/sony-is-making-an-until-dawn-movie-211729859.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/sony-is-making-an-until-dawn-movie-211729859.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *