سونی پتنت بازی ها را برای تنظیم سطوح دشواری در لحظه ثبت می کند

سونی حق اختراعی را به ثبت رسانده است که می تواند سطوح دشواری را با بازی کاربران سازگار و تنظیم کند.

این پتنت دارای الگوریتم‌هایی است که می‌توانند تنظیمات سختی را بر اساس عملکرد یک فرد تنظیم کنند. جالب است که می‌بینیم سونی چنین ایده‌ای را به ثبت می‌رساند، زمانی که فرآیندهای مشابه در بازی‌های دیگر استفاده می‌شود.

صرف نظر از این حق اختراع (که می توان از طریق سازمان جهانی مالکیت فکری)، نشان می دهد که پلی استیشن به آینده این نوع فناوری چشم دوخته است.

بازی انحصاری سونی پلی استیشن The Last of Us Part 2 Remastered دارای حالت بدون بازگشت Roguelike خواهد بود. در اینجا Aoife ما برای توضیح آنچه می توانیم انتظار داشته باشیم است.در یوتیوب تماشا کنید

“روش های افشای حاضر ممکن است زمانی که کاربر یک یا چند نوع مختلف از بازی ها را بازی می کند، هنگامی که تصمیم گیری می شود که آیا دشواری بازی باید تغییر کند یا خیر، داده ها را جمع آوری می کند. داده های جمع آوری شده ممکن است برای شناسایی سطح عملکرد بازی کاربر ارزیابی شوند. در چکیده این پتنت آمده است.

هنگامی که سطح عملکرد بازی کاربر با سطح عملکرد مورد انتظار مطابقت ندارد، پارامترهایی که دشواری بازی را تغییر می‌دهند ممکن است به طور خودکار تغییر کنند. پارامترهایی که به سرعت حرکت، تاخیر یا تردید، نقاط قوت شخصیت، تعداد رقبا یا موارد دیگر مربوط می‌شوند. معیارها ممکن است به تدریج تغییر کنند تا زمانی که سطح عملکرد کاربر فعلی با سطح انتظار کاربر خاصی که در حال حاضر بازی را انجام می دهد مطابقت داشته باشد.

“در این زمان، سطح انتظار کاربر ممکن است تغییر کند، و این روند ممکن است تکرار شود، زیرا مهارت های کاربر در طول زمان توسعه می یابد.”

در زیر می توانید نمودارهایی از این پتنت سونی را مشاهده کنید. نظر شما در مورد ایده چیست؟


سونی پتنت بازی ها را برای تنظیم سطوح دشواری در لحظه ثبت می کند









اعتبار تصویر: سونی از طریق WIPO

در اوایل این ماه، یک پتنت سونی که جزئیات یک به‌روزرسانی را نشان می‌داد طراحی کنترلر DualSense که “ویژگی های کمک هوش مصنوعی پیش بینی کننده” را در اختیار بازیکنان قرار می دهد. نیز برش خورده است.

این باعث می‌شود که کنترلر روشن شود یا حتی دکمه‌ها و چوب‌های خاصی را حرکت دهد تا نکاتی در مورد کارهایی که بازیکنان در صورت گیر افتادن در یک بازی انجام دهند، ارائه دهد.

در جای دیگری در دنیای ثبت اختراع، EA ظاهراً به دنبال راه هایی برای این کار است شخصیت های با صدای بازیکن را در بازی های خود پیاده سازی کند.


منبع: https://www.eurogamer.net/sony-patents-ability-for-games-to-adjust-difficulty-levels-on-the-fly

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *