سگا با شکایت کار ناعادلانه برای اخراج گسترده برنامه ریزی شده اعضای اتحادیه مواجه است

کارگران سگا آمریکا این شرکت بازی های ویدیویی را متهم می کنند "چانه زنی بد نیت با کارگران" برای طرحش برای اخراج ده ها کارگر موقت. ناشر شناخته شده برای فرنچایزهایی که شامل Sonic the Hedgehog و Yakuza می‌شود، اکنون با شکایت کار ناعادلانه‌ای مواجه است که توسط کارگران ارتباطات آمریکا (CWA) ثبت شده است. در ماه آوریل، ۲۰۰ نفر در بخش های مختلف در سراسر شرکت به طور قاطع رای مثبت داد اتحادیه‌سازی و اتحادیه کارمندان متفقین که سگا را بهبود می‌بخشد (AEGIS-CWA) زیر نظر CWA تشکیل داد. اکنون سگا ظاهراً قصد دارد ۸۰ نفر از این کارگران اتحادیه‌ای را اخراج کند.

CWA در شکایت خود توضیح داد که از سپتامبر با سگا در حال چانه زنی بوده است. در ۶ نوامبر، سگا ظاهراً پیشنهادی را به سازمان ارائه کرد تا تمام کارکنان موقت خود را با بردن کارشان در خارج از کشور به دفاتر شرکت در اروپا و ژاپن تا فوریه ۲۰۲۴ به تدریج ارائه کند. این کارکنان موقت ۴۰ درصد از واحد چانه زنی اتحادیه را تشکیل می دهند و عمدتاً کار در تضمین کیفیت و بومی سازی، که گروه به عنوان "برای موفقیت سگا حیاتی است."

بعدازظهر بعد از جلسه آنها، CWA گفت سگا پیشنهاد خود را از طریق جلسات مخاطبان اسیر به کارمندان آسیب دیده ارائه کرد. "ما معتقدیم که این یک مورد واضح از چانه زنی بد نیت است." CWA در شکایت خود نوشت، زیرا سگا مستقیماً با اعضای اتحادیه و "وضعیت موجود را نقض کرد" با گفتن اینکه در حال از دست دادن شغل خود هستند.

"سگا اجازه نخواهد داشت از این رفتار غیرقانونی فرار کند." Elise Willacker، ارشد آزمون QA Temp، در بیانیه ای گفت. "ما از شرکت می خواهیم که همه کارکنان موقت را دائمی کند و با حسن نیت به میز مذاکره بازگردند. هیچ جایگزین عادلانه دیگری وجود ندارد." مانند شهر من خاطرنشان می کند، شکایت این سازمان اکنون در دست هیئت ملی روابط کار است، اما ممکن است مدتی طول بکشد تا حل شود و ممکن است مانع از اخراج کارکنان نشود.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/sega-faces-unfair-labor-practice-complaint-for-planned-mass-layoff-of-union-members-073046095.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/sega-faces-unfair-labor-practice-complaint-for-planned-mass-layoff-of-union-members-073046095.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *