شارژر MagSafe Duo اپل در فروش جدید جمعه سیاه به رکورد پایین قیمت ۷۹٫۹۹ دلار رسید

ووت یک را نگه داشته است فروش گسترده لوازم جانبی اپل از ابتدای نوامبر، شامل معاملات محصولاتی مانند شارژر، بند اپل واچ، قاب آیفون و موارد دیگر. آنها امروز فروش خود را گسترش دادند و اکنون شارژر MagSafe Duo را در شرایط جدید به بازار عرضه می کنند ۷۹٫۹۹ دلارکاهش از ۱۲۹٫۰۰ دلار

شارژر MagSafe Duo اپل در فروش جدید جمعه سیاه به رکورد پایین قیمت ۷۹٫۹۹ دلار رسیدتوجه: MacRumors یک شریک وابسته با برخی از این فروشندگان است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

این یک قیمت جدید و کم سابقه برای لوازم جانبی است و حدود ۱۵ دلار از معامله قبلی که در اوایل ماه پیگیری کردیم، شکست می‌دهد. Woot شارژر MagSafe Duo را در وضعیت نو با یک سال گارانتی محدود سازنده اپل به فروش می رساند.

بقیه فروش لوازم جانبی اپل Woot ارزش بررسی را دارد می‌توانید قیمت‌های پایین‌تری را در مدل‌های Apple Watch Series 4 و Series 6 در شرایط جدید، شارژرهای USB-C، Siri Remote و موارد دیگر دریافت کنید. در حال حاضر، شارژر معمولی MagSafe دیگر در فروش نیست.

میتونی پیدا کنی همه تخفیف های جمعه سیاه اپل در حال حاضر موجود است در پست اختصاصی ما برای هر چیز دیگری، ما همه بهترین معاملات فصل مربوط به اپل را در سایت خود پیگیری می کنیم خلاصه جمعه سیاهبنابراین مطمئن شوید که در طول ماه برای لیستی به روز از همه قابل توجه ترین تخفیف هایی که برای جمعه سیاه ۲۰۲۳ خواهید یافت، دوباره بررسی کنید.

جمع بندی های مرتبط: جمعه سیاه اپل، تخفیف های اپل
انجمن های مرتبط: بحث جامعه


منبع: https://www.macrumors.com/2023/11/15/apples-magsafe-duo-charger/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *