شایعه شده است که سری آیفون ۱۶ از این ۱۶ ویژگی جدید برخوردار است

این آیفون ۱۶ حداقل ۱۰ ماه دیگر از این سری باقی مانده است، و هنوز ۱۶ شایعه در مورد این دستگاه ها منتشر شده است. در زیر، همه ویژگی‌ها و تغییرات جدیدی را که در اینجا پوشش داده‌ایم خلاصه کرده‌ایم MacRumors تا حالا

شایعه شده است که سری آیفون ۱۶ از این ۱۶ ویژگی جدید برخوردار است
تغییرات کلیدی زیر برای خط تولید آیفون ۱۶ از نوامبر ۲۰۲۳ شایعه شده است:

  • نمایشگرهای بزرگتر: انتظار می رود آیفون ۱۶ پرو و ​​پرو مکس داشته باشند نمایشگرهای بزرگتر ۶٫۳ و ۶٫۹ اینچی، به ترتیب. آیفون ۱۶ پرو دارای صفحه نمایشی با اندازه ۶٫۲۷ اینچ (گرد تا ۶٫۳) خواهد بود، در حالی که انتظار می رود آیفون ۱۶ پرو مکس دارای صفحه نمایشی با اندازه ۶٫۸۵ اینچ (گرد به ۶٫۹) باشد.
  • چیدمان دوربین: مدل های استاندارد آیفون ۱۶ شایعه شده است که دارای یک طرح عمودی دوربین که شبیه به چیدمان دوربین استفاده شده در آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مینی. اپل از یک طرح مورب برای آیفون ۱۳ و آیفون ۱۴و کاملاً مشخص نیست که چرا اپل برمی‌گردد، اما یک نظریه این است که می‌تواند به دستگاه‌ها اجازه ضبط را بدهد. ویدیوی فضایی برای Apple Vision Pro.
  • دکمه گرفتن: یک فیزیک جدیددکمه گرفتن” برای همه مدل های آیفون ۱۶ شایعه شده است. هدف آن در حال حاضر یک راز باقی مانده است.
  • لنز ۴۸ مگاپیکسلی Ultra Wide: انتظار می رود مدل های آیفون ۱۶ پرو دارای یک لنز دوربین ۴۸ مگاپیکسلی Ultra Wide ارتقا یافته است برای عکس های با وضوح بالاتر با جزئیات بیشتر هنگام عکاسی در حالت ۰٫۵×.
  • دوربین سوپر تله فوتو: آیفون ۱۶ پرو مکس می تواند اولین دستگاهی باشد که دارای دوربین پریسکوپ سوپر تله فوتو برای افزایش چشمگیر زوم اپتیکال است و به اپل این امکان را می دهد که در سال آینده تمایز بین دو دستگاه “Pro” را حفظ کند.
  • پشتیبانی از Wi-Fi 7: انتظار می رود که مدل های Pro دریافت کنند Wi-Fi 7 در مدل های Pro، انتقال داده را روی باندهای ۲٫۴ گیگاهرتز، ۵ گیگاهرتز و ۶ گیگاهرتز به طور همزمان امکان پذیر می کند و در نتیجه سرعت Wi-Fi سریع تر، تاخیر کمتر و اتصال مطمئن تر را به همراه دارد. .
  • تراشه A18 Pro: انتظار می رود نسل بعدی تراشه A18 Pro اپل با آن تولید شود نسل دوم فرآیند ۳ نانومتری TSMCمعروف به N3E
  • ۵G پیشرفته: مدل های حرفه ای ممکن است دارای ویژگی باشند مودم اسنپدراگون X75 کوالکام برای اتصال ۵G سریعتر و کارآمدتر از طریق شبکه هایی که از “۵G Advanced” پشتیبانی می کنند.
  • زوم اپتیکال ۵ برابر: انتظار می رود هر دو مدل آیفون ۱۶ پرو به نمایش درآیند زوم اپتیکال ۵ برابرکه در حال حاضر منحصر به فرد است آیفون ۱۵ پرو حداکثر
  • دکمه های حالت جامد: بالاخره اپل ممکن است معرفی کند دکمه های صدا، پاور و بی صدا حالت جامد به مدل های پرو اپل در ابتدا می خواست دکمه های فیزیکی آیفون ۱۵ پرو را جایگزین کند، اما به دلیل “مشکلات فنی حل نشده” آن ها را کنار زد.
  • فناوری میکرو لنز: صفحه نمایش OLED آیفون ۱۶ ممکن است روشن تر باشد تکنولوژی میکرو لنز و الف مجموعه مواد کم مصرف تر.
  • دکمه اکشن: مدل های آیفون ۱۵ پرو دارای یک دکمه اکشن هستند و در سال ۲۰۲۴، دکمه اکشن می تواند به مدل های استاندارد آیفون ۱۶ گسترش یافت.
  • تراشه های A17: آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس هستند انتظار می رود از تراشه A17 استفاده کنداما شایعات حاکی از آن است که این تراشه همان تراشه A17 Pro نخواهد بود که در آیفون ۱۵ پرو و ​​آیفون ۱۵ پرو مکس وجود دارد.
  • قابلیت های هوش مصنوعی: جدید سیری امکانات توسط مدل های زبان بزرگ طراحی شده است در iOS 18 انتظار می رود، اما ویژگی های هوش مصنوعی روی دستگاه می تواند منحصر به فرد مدل های آیفون ۱۶ باقی می ماند.
  • فناوری باتری انباشته: شایعات حاکی از استفاده از مدل های آیفون ۱۶ پرو هستند فناوری باتری انباشتهکه می تواند منجر به ظرفیت بالاتر و طول عمر بیشتر شود.
  • مدل اولترا: اپل می تواند الف را معرفی کند آیفون ۱۶ رده بالا “Ultra” که در کنار آیفون ۱۶، آیفون ۱۶ پلاس، آیفون ۱۶ پرو و ​​آیفون ۱۶ پرو مکس به فروش می رسد. این دستگاه می تواند دارای بهبودهای اضافی دوربین، نمایشگر بزرگتر و شاید حتی طراحی بدون پورت باشد.

انتظار می‌رود اپل مدل‌های آیفون ۱۶ را در بازه زمانی معمول خود در سپتامبر ۲۰۲۴ معرفی کند. جزئیات بیشتر در مورد دستگاه‌ها احتمالاً تا قبل از آن مشخص خواهد شد، بنابراین مطمئن شوید که MacRumors.com را نشانک‌گذاری کنید و البته به‌روزرسانی‌های مرتب ما را دنبال کنید. خلاصه آیفون ۱۶ برای آخرین اطلاعات

جمع بندی های مرتبط: آیفون ۱۶


منبع: https://www.macrumors.com/2023/11/15/iphone-16-series-16-rumored-new-features/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *