شخصیت نهایی Tekken 8 یک دانش آموز «معمایی» مدرسه پلی تکنیک میشیما است

Bandai Namco فهرست راه اندازی Tekken 8 را با معرفی سومین شخصیت کاملاً جدید خود کامل کرد: Reina، صاعقه بنفش.

رینا سی و دومین و آخرین مبارزی است که به فهرست نسخه‌های بعدی پیوست، اما، همانطور که همیشه اتفاق می‌افتد، آخرین مبارز مطمئناً کم‌اهمیت نیست. شخصیت او نوید حرکات سریع برق آسا و علاقه مرموز به جین را می دهد. چرا می خواهد اینقدر با او دعوا کند؟ باید منتظر بمانیم تا بفهمیم.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی Reina’s Tekken 8 را تماشا کنید.


TEKKEN 8 – Reina Reveal و تریلر بازی.

Kohei Ikeda، کارگردان Tekken 8 در این باره گفت: «رینا شخصیتی بود که در جریان توسعه داستان Tekken 7 یک دهه پیش شکل گرفت. وبلاگ پلی استیشن.

او نقشی حیاتی در داستان Tekken 8، The Dark Awakens ایفا می‌کند. علیرغم ظاهر شیک و جذابش، او حس کاریزماتیکی از شر را تراوش می‌کند که منعکس کننده دوگانگی شخصیتش در شخصیت و سبک مبارزه است.

رینا در Tekken 8 از «تکنیک‌های سریع و وحشیانه مانند ضربات چاقو، ضربه زدن به چشم و خراشیدن» استفاده خواهد کرد که به گفته ایکدا «منعکس کننده شخصیت اوست».

کارگردان توضیح داد که رینا از یک حرکت خاص به نام “سنتای” استفاده خواهد کرد که به او اجازه می دهد “فاصله را به سرعت ببندد و راش ها را به سمت مخالفان خود بفرستد”. او همچنین دارای “Unsoku” است که به او اجازه می دهد “حملات قدرتمندی را با حرکت پاهای چابک انجام دهد، و یک رویکرد رزمی سریع و تهاجمی را نشان می دهد”.

و این تمام نیست. علاوه بر این مهارت آکروباتیک زیرک و به ظاهر ویرانگر، رینا همچنین تکنیک هایی مانند مشت خدای باد و اسپینینگ دیو را در آستین خود دارد. او حتی “جنبه جنگنده قدرت را به نمایش می گذارد، و حرکات قدرتمندی را از موضع خشم بهشتی که زمانی توسط هیهاچی استفاده می شد” ارائه می دهد که اکنون مرده است.

ایکدا گفت: «به‌ویژه قابلیت‌های تهاجمی او در نزدیکی دیوارها، از قوی‌ترین شخصیت‌ها است.

سبک مبارزه او از تایدو الهام گرفته شده است که “به خاطر حرکات برازنده و سریع خود، با حملات تیز و چابک معروف است”. کارگردان گفت که تیم Tekken 8 از “متخصص مشهور” آقای تتسوجی ناکانو کمک گرفت تا “ویژگی‌های متمایز و شخصیت در حرکات رینا را بیشتر نمایان کند” بنابراین او مطمئناً به نظر می‌رسد که دیگران را سرپا نگه می‌دارد.

ببینید، من به شما گفتم که رینا آخرین بود، اما قطعاً کمترین!


شخصیت نهایی Tekken 8 یک دانش آموز «معمایی» مدرسه پلی تکنیک میشیما است


مبارزه رینا در Tekken 8

اعتبار تصویر: باندای نامکو

رینا به آنچه قبلا اعلام شده بود می پیوندد ویکتور شوالیه از فرانسه و سایرین برای تکمیل فهرست Tekken 8 که در زیر می توانید آن را به طور کامل مشاهده کنید.

Tekken 8 قرار است سال آینده عرضه شوددر ۲۶ ژانویه، در رایانه های شخصی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری X/S.


فهرست کامل Tekken 8
اعتبار تصویر: باندای نامکو


منبع: https://www.eurogamer.net/tekken-8s-final-character-is-an-enigmatic-mishima-polytechnical-school-student

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *