شرایط فروش جک J4 از سوی کرمان موتور تکرار شد + جدول آبان ۱۴۰۲

کرمان موتور در ابتدای آبان‌ماه ۱۴۰۲، شرایط فروش جک J4 را با اقساط بلندمدت اعلام کرد. این شرکت در پایان آبان ۱۴۰۲ شرایط فروش اقساطی جک J4‌ را یکبار دیگر نیز تکرار کرده است. در این شرایط مشتریان می‌توانند سدان کوچک و اقتصادی جک J4‌ را با اقساط بلندمدت ۳ الی ۴ ساله خریداری کنند. در ادامه می‌توانید جدول این شرایط فروش را مشاهده کنید. توضیحات بیشتر در مورد شرایط فروش اقساطی و جزئیات آن در خبر قبلی دیجیاتو ذکر شده است.

همچنین بخوانید: شرایط فروش جک J4 با اقساط چهارساله از سوی کرمان موتور اعلام شد + جدول آبان‌ماه ۱۴۰۲

جک J4‌ به عنوان یک سدان اقتصادی، از سال ۱۳۹۷ به سبد محصولات کرمان موتور اضافه شد. این خودرو در اصل جایگزین کوچک‌تر و ارزان‌تر جک J5 محبوب به حساب می‌آید. این خودرو همچنان روی خط تولید کرمان موتور حضور دارد و یکی از دیرپاترین تولیدات این شرکت به حساب می‌آید.

شرایط فروش جک J4 ویژه آبان ماه ۱۴۰۲:

خودرو قیمت پیش پرداخت تعداد اقساط مبلغ اقساط
جک J4 ۷۶۵ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان ۳۵۰ میلیون تومان ۱۲ ماهه (۴ چک سه ماهه ) ۱۱۱,۸۵۳,۲۰۰
۲۴ ماهه (۸ چک سه ماهه) ۶۱,۶۴۱,۰۰۰
۳۶ ماهه (۱۲ چک سه ماهه) ۴۸,۴۹۷,۳۰۰
۴۵۰ میلیون تومان ۱۲ ماهه (۴ چک سه ماهه ) ۸۳,۱۲۸,۰۰۰
۲۴ ماهه (۸ چک سه ماهه) ۴۵,۴۵۱,۲۰۰
۳۶ ماهه (۱۲ چک سه ماهه) ۳۵,۳۵۴,۷۰۰
۴۸ ماهه (۱۶ چک سه ماهه) ۳۰,۵۸۹,۳۰۰

پیشرانه جک J4 همانند بسیاری از خودروهای چینی دیگر، ۱٫۵ لیتر حجم دارد. این پیشرانه در نسخه قبلی جک یعنی جک J5 دنده‌ای نیز مورد استفاده قرار گرفته است. حداکثر راندمان این پیشرانه، ۱۰۳ اسب‌بخار قدرت و ۱۴۶ نیوتن‌متر گشتاور است که ارقام مناسبی برای یک موتور کم‌حجم به حساب می‌آیند. این پیشرانه استهلاک اندکی دارد و در مقایسه با موتورهای نصب‌شده روی خودروهای ایرانی، دوام بیشتری را از خود نشان داده است.

در بخش انتقال قدرت جک J4، از گیربکس اتوماتیک CVT استفاده شده است. این گیربکس برای استفاده در خودروهای اقتصادی مفید به حساب می‌آید و جک نیز از همین گیربکس در محصول خود استفاده کرده است. کرمان موتور از مدتی پیش، چند آپشن را به جک J4 افزود تا این خودرو قدرت بیشتری برای برابری با رقبایش داشته باشد. این آپشن‌ها شامل نمایشگر سیستم سرگرمی، ترمزهای دیسکی چرخ‌های عقب، نشانگر تعویض دنده، دی‌لایت و سیستم کنترل پایداری هستند.


منبع: https://digiato.com/price-terms-of-sale-car/jac-j4-sales-conditions-were-repeated-by-kerman-motor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *