شرایط فروش فوتون تونلند اتوماتیک از سوی ایران خودرو اعلام شد + جدول آبان ۱۴۰۲

گروه صنعتی ایران خودرو شرایط فروش فوتون تونلند اتوماتیک ویژه آبان‌ماه ۱۴۰۲ را اعلام کرد. در این شرایط پیکاپ فوتون تونلند G7 به روش اقساطی در اختیار متقاضیان قرار گرفته است. بهای این پیکاپ حدود یک میلیارد و ۸۸۵ میلیون تومان اعلام شده است. مشتریان برای خرید این پیکاپ، بایستی سه پیش پرداخت را در مراحل مختلف به شرکت ارائه دهند.

پیش‌پرداخت اول برای خرید پیکاپ فوتون تونلند اتوماتیک حدود ۱۸۸ میلیون تومان است که در زمان ثبت‌نام از مشتری دریافت می‌شود. پس از آن یک چک به مبلغ تقریبی ۳۷۷ میلیون تومان و به تاریخ دوم آذرماه ۱۴۰۲ از مشتریان دریافت می‌شود. متقاضیان شرکت در شرایط فروش فوتون تونلند اتوماتیک، می‌توانند یک پیش پرداخت دیگر را نیز برای کاهش مبلغ اقساط ارائه دهند. این پیش‌پرداخت در پایان آذرماه ۱۴۰۲ از مشتریان دریافت می‌شود و مبلغ آن ۴۵۰ میلیون تومان است.

شرایط فروش فوتون تونلند اتوماتیک در آبان ماه ۱۴۰۲:

شرایط فروش فوتون تونلند اتوماتیک از سوی ایران خودرو اعلام شد + جدول آبان ۱۴۰۲

موعد بازپرداخت مابقی قیمت خودرو بین یک الی سه سال تعیین شده است. البته در صورت ارائه پیش‌پرداخت ۴۵۰ میلیون تومانی از سوی مشتری، او می‌تواند مدت اقساط را به ۴ سال افزایش دهد. علاوه‌براین، درصورتی‌که این پیش‌پرداخت را ارائه دهید، خودرو یکماه زودتر و در آذرماه ۱۴۰۲ به شما تحویل داده خواهد شد. در صورت عدم ارائه پیش‌پرداخت ۴۵۰ میلیون تومانی، موعد تحویل خودرو دی‌ماه ۱۴۰۲ خواهد بود.

البته یکماه صبر برای تحویل خودرو و عدم پرداخت ۴۵۰ میلیون تومان به عنوان پیش‌پرداخت مرحله سوم، جنبه مثبتی برای متقاضیان دارد. در این صورت مشتریان از سود مشارکت ۵ درصدی و سود انصراف ۲ درصدی بهره‌مند خواهند شد. جریمه تأخیر در تحویل خودرو نیز در صورت تحویل فوتون تونلند در آذرماه معادل ۲٫۵ درصد ماهانه است. این جریمه درصورتی‌که خودرو را دی‌ماه ۱۴۰۲ تحویل بگیرید، حاصل جمع سود مشارکت + ۱ درصد سالیانه خواهد بود.


منبع: https://digiato.com/price-terms-of-sale-car/the-conditions-of-sale-of-the-automatic-tunland-photon-were-announced-by-iran-khodro

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *