شرایط فروش ون اینرودز اعلام شد [مرداد ۱۴۰۳]

گروه بهمن شرایط فروش ون اینرودز را به روش نقد و اقساط برای مرداد ۱۴۰۳ اعلام کرد. این بخشنامه از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۴ آغاز شده و تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۸ یا تا زمان تکمیل ظرفیت از طریق درگاه عاملیت ادامه خواهد داشت. متقاضیان برای ثبت‌نام ون اینرودز و شرکت در شرایط فروش بهمن موتور، باید به نمایندگی‌های مجاز گروه بهمن در سرتاسر کشور مراجعه کنند.

شرایط فروش ون اینرودز، مرداد ۱۴۰۳:

بخش نقدی

خودرو قیمت رنگ سود انصراف جریمه تاخیر مدل موعد تحویل
ون باری اینرودز ۹٫۵۷۴٫۶۰۰٫۰۰۰ ریال سفید ۱۷٫۵% سالیانه ۲٫۵% ماهیانه ۱۴۰۳ هفته آخر شهریور ۱۴۰۳

بخش اقساطی

خودرو قیمت رنگ پیش پرداخت مبلغ هر قسط تاریخ اولین چک نرخ تسهیلات سود انصراف جریمه تاخیر مدل موعد تحویل
ون باری اینرودز ۹٫۵۷۴٫۶۰۰٫۰۰۰ ریال سفید ۵٫۷۴۴٫۷۶۰٫۰۰۰ ۱٫۱۲۴٫۷۳۲٫۰۰۰ ۲۰ آذر ۱۴۰۳ ۲۳% ۱۷٫۵% سالیانه ۲٫۵% ماهیانه ۱۴۰۳ هفته آخر شهریور ۱۴۰۳

ون اینرودز محصول جدید بهمن موتور در حوزه خودروهای کار و تجاری است که سال ۱۴۰۰ رونمایی شد. اینرودز در واقع یک ون از زیرمجموعه دانگ‌فنگ است و با نام دانگ فنگ C35 یا دانگ‌فنگ سوکون سری C شناخته می‌شود. این ون در نسخه‌های مختلف به تولید رسیده است که هم‌اکنون شاهد عرضه نسخه باری آن به بازار کشورمان هستیم. این خودرو به تدریج جایگزین محصولات خانواده کارا در خط محصول گروه بهمن شد.

شرایط فروش ون اینرودز اعلام شد [مرداد ۱۴۰۳]

قدرت ون اینرودز توسط پیشرانه ۱٫۵ لیتری چهارسیلندر تنفس طبیعی تامین می‌شود. حداکثر راندمان این پیشرانه، ۱۰۴ اسب‌بخار قدرت و ۱۴۰ نیوتن‌متر گشتاور است. گیربکس پنج سرعته دستی نیز وظیفه انتقال قدرت را در ون اینرودز برعهده دارد. این ون یک خودرو دیفرانسیل عقب به حساب می‌آید. مصرف سوخت ترکیبی ون اینرودز ۷٫۶ لیتر در صد کیلومتر عنوان شده است و حداکثر سرعت آن نیز ۱۴۰ کیلومتربرساعت خواهد بود.

امکانات ون اینرودز شامل موارد زیر هستند:

ترمزهای دیسکی جلو و کاسه‌ای عقب مجهز به سیستم ترمز ضدقفل یا ABS، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، فرمان برقی، سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر ۹ اینچی، سیستم پایش فشار باد تایرها یا TPMS، کیسه هوای راننده و سرنشین، دوربین عقب، چراغ‌های روشنایی در روز و سیستم تهویه مطبوع.


منبع: https://digiato.com/price-terms-of-sale-car/inroads-van-sales-conditions-announced-august-1403

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *