شرایط پیش فروش تارا V1 پلاس ویژه آبان ماه ۱۴۰۲ اعلام شد + جدول

ایران خودرو شرایط پیش فروش تارا V1 پلاس ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه را اعلام کرد. در این شرایط متقاضیان با اولویت زمستان ۱۴۰۲، قادر به ثبت نام و خرید خودرو هستند. ایران خودرو برای این گروه از متقاضیان پیامک اطلاع‌رسانی ارسال کرده است. علاوه‌براین، اسامی این افراد در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو قابل مشاهده خواهد بود.

البته ثبت‌نام در این شرایط اجباری نیست، بلکه متقاضیان می‌توانند در صورت تمایل نسبت به پیش خرید تارا V1 پلاس اقدام کنند. شرایط پیش فروش تارا V1 پلاس از روز پنجشنبه ۱۸ آبان‌ماه ۱۴۰۲ آغاز شده است و تا روز یکشنبه پنجم آذرماه ۱۴۰۲ در اختیار متقاضیان خواهد بود.

مشتریان برای شرکت در شرایط پیش فروش تارا V1 پلاس، دو انتخاب دارند. آن‌ها می‌توانند اتومبیل خود را در اسفندماه ۱۴۰۲ تحویل بگیرند. برای این کار آن‌ها بایستی ۴۰ درصد قیمت فعلی محصول معادل ۲۳۲ میلیون تومان را به حساب شرکت واریز نمایند. سود مشارکت ۱۳ درصدی و سود انصراف ۱۰ درصدی برای این بخش از شرایط پیش‌فروش در نظر گرفته شده است. مابقی قیمت خودرو نیز در زمان صدور دعوتنامه از مشتریان اخذ خواهد شد.

شرایط پیش فروش تارا V1 پلاس در آبان ۱۴۰۲:

خودرو پیش پرداخت موعد تحویل رنگ‌های قابل عرضه سود انصراف سود مشارکت
تارا V1 پلاس ۲۳۲,۰۴۸,۳۰۰ اسفند ۱۴۰۲ سفید، مشکی آبنوس، نقره‌ای تیتانیوم، آبی رویال، آبی کبود، خاکستری و نقره‌ای ۱۰ درصد ۱۳ درصد
۲۰۳,۰۴۲,۳۰۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱ درصد ۱۴ درصد

راه دوم پیش روی مشتریان برای شرکت در شرایط پیش فروش تارا، تحویل خودرو در فروردین‌ماه ۱۴۰۳ است. طی این روش مشتریان بایستی ۳۵ درصد از قیمت خودرو که معادل تقریبی ۲۰۳ میلیون تومان است را به شرکت ارائه دهند. در صورت انتخاب این بخش از شرایط پیش فروش، سود مشارکت ۱۴ درصدی و سود انصراف ۱۱ درصدی شامل حال مشتریان خواهد شد.

همان‌طور که می‌دانید، قیمت خودرو در شرایط پیش فروش غیرقطعی است. ایران خودرو نیز این مسئله را در بخشنامه‌های پیش فروش خود به مشتریان متذکر می‌شود. رنگ‌های قابل انتخاب برای تارا V1 پلاس نیز شامل سفید، مشکی آبنوس، نقره‌ای تیتانیوم، آبی رویال، آبی کبود، خاکستری و نقره‌ای هستند.


منبع: https://digiato.com/price-terms-of-sale-car/tara-v1-plus-special-pre-sale-conditions-for-november-1402-have-been-announced

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *