شرکت Telltale Games پس از اینکه توسعه‌دهنده سابق می‌گوید «بیشتر» تیمش رفته‌اند، اخراج‌ها را تأیید کرد

به نظر می‌رسد Telltale Games که به‌خاطر بازی‌های محبوب The Wolf Among Us و بازی‌های اپیزودیک عالی The Walking Dead شناخته می‌شود، تا این اواخر نتوانسته است از فشارهای مالی که به استودیوهای بازی‌های ویدیویی وارد شده است فرار کند. در پستی در X، جونا هوانگ، کارمند سابق Telltale Games، به اشتراک گذاشت که او و اکثر همکارانش رها شدند در سپتامبر. این خبر به دنبال تعداد زیادی از اخبار اخیر است اخراج در صنعت بازی از شرکت هایی مانند Naughty Dog، Blizzard، Epic Games و Twitch.

آ بیانیه Telltale Games پس از چند ساعت بعد، سرزنش "شرایط فعلی بازار" در مورد اخراج و تمام "پروژه هایی که در حال حاضر در حال توسعه هستند هنوز در حال تولید هستند." این اخراج پس از اعلامیه ای در ماه مارس توسط Telltale Games صورت می گیرد هل دادن انتشار مورد انتظار از گرگ در میان ما ۲ تا سال ۲۰۲۴٫ هوانگ افزود که قادر به اظهار نظر در مورد وضعیت نیست گرگ در میان ما ۲ به دلیل NDA گرگ در میان ما عاقبت اولین بار در The Game Awards در سال ۲۰۱۹ اعلام شد و تاریخ انتشار آن برای سال ۲۰۲۳ برنامه ریزی شده بود. جیمی اوتیلی، مدیر عامل Telltale، دلیل این تاخیر را نیاز به زمان اضافی برای تغییر از Unreal Engine 4 به ۵ عنوان کرد.

Telltale Games همچنین مدعی شد که در حال انجام تلاش‌هایی برای حمایت از اخراج‌شدگان است، اگرچه توضیح بیشتری در مورد اینکه این افراد چه هستند، ارائه نکرد. قابل ذکر است که Telltale Games استودیوی انگلیسی Flavorworks را تنها چند هفته قبل از اخراج خریداری کرد. هوانگ در توییت اولیه‌اش فراخوانی را برای اتحادیه‌سازی صنعت بازی درج کرد و متعاقباً از کارکنان صنعت بازی خواست تا یک نظرسنجی درباره نرخ‌ها و شرایط خود تکمیل کنند.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/telltale-games-confirms-layoffs-after-former-developer-says-most-of-its-team-are-gone-102043511.html?src منتشر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/telltale-games-confirms-layoffs-after-former-developer-says-most-of-its-team-are-gone-102043511.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *