ششمین قسمت غیررسمی Doom Sigil 2 جان رومرو اکنون رایگان و منتشر شده است

در حال حاضر همه چیز کمی بد است، همان چیزی که تیراندازی اول شخص مهم به تازگی ۳۰ سالگی خود را در آخر هفته گذشته جشن گرفت. و با زمان بندی عالی، جان رومرو، طراح اصلی Doom، Sigil 2 را منتشر کرد، که در ادامه قسمت غیررسمی Doom 2019 خود را دنبال می کند، که هم اکنون به صورت دانلود رایگان برای کنسول ها و رایانه های شخصی در دسترس است.

Sigil اصلی که بود به مناسبت بیست و پنجمین بازگشت Doom در سال ۲۰۱۸ اعلام شد، به عنوان پنجمین قسمت غیر رسمی در حماسه Doom، پس از وقایع Thy Flesh Consumed از Ultimate Doom پخش شد. Sigil 2 – همانطور که ممکن است به خوبی تصور کنید – به عنوان قسمت غیر رسمی شماره شش عمل می کند که شامل ۹ نقشه جدید است که به داستان Doom 2 منجر می شود.

رومرو در توضیح رسمی خود می گوید: «با شکستن پنتاگرام آسیب ناپذیری در لحظات پایانی Sigil، اپیزود پنجم، خود را در یک سفر پیروزمندانه به بازگشت برای نجات زمین نیستید، بلکه در دام حیله گر بافومت گرفتار می شوید و به شکلی جدید و ترسناک منجنیق می شوید. دامنه عذاب بی امان، انبوهی از شیطان های بی پایان، و هجوم ضرب وشتم هوی متال!”


جان رومرو نسخه فیزیکی Sigil 2 را جعبه گشایی می کند و سپس یک بازی دارد.

وقتی رومرو در ابتدا Sigil 2 را اعلام کرد در پایان سال ۲۰۲۱، پیشنهاد این بود که این بار به طور خاص برای استفاده از Doom 2 طراحی شود، اما اکنون می دانیم که در واقع یک قسمت Doom است – رومرو تایید شده او در حال حاضر مشغول کار بر روی یک پروژه جداگانه Doom 2 است که به نام Hellion شناخته می‌شود و قسمت Quake آن در ادامه خواهد آمد.

نقشه های ۹ گانه Sigil 2 (هشت تای آنها شامل میدان مرگ است) را می توان در یک فایل Megawad دانلود کرد – با حجم ناچیز و نوستالژیک ۲ مگابایتی – در ادامه وب سایت رومرو. نسخه رایگان شامل موسیقی متن جدید MIDI از جیمز پادوک است، در حالی که نسخه دیجیتالی ۶٫۶۶ یورویی دارای موسیقی متن فلزی از Thorr است. همچنین می‌توانید نسخه فیزیکی بازی را بر روی یک فلاپی دیسکی شکل USB خریداری کنید، اگر می‌خواهید آل-این بازی کنید. همه نسخه ها برای اجرا به یک کپی از Doom نیاز دارند.

از طرف دیگر، دارندگان نسخه‌های نسبتاً اخیر Bethesda برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و سوییچ Doom 1993 باید بتوانند Sigil 2 را از منوی افزونه‌های درون بازی دریافت کنند.

و اگر همه این‌ها شما را در حال و هوای مناسبی برای Doom-y قرار داده است، چرا از کیت استوارت، مشارکت‌کننده Eurogamer دیدن نکنید. خاطرات شیرین Doom اصلی و میراث آنبه مناسبت سی امین سالگرد این آخر هفته منتشر شد.


منبع: https://www.eurogamer.net/john-romeros-unofficial-sixth-doom-episode-sigil-2-is-free-and-out-now

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *