شورای رقابت قیمت دو مدل تیگو ۸ و سدان آریزو ۵ جدید را اعلام کرد

اگرچه شورای عالی رقابت از دخالت در قیمت‌گذاری خودروهای وارداتی دست کشیده، ولی همچنان خود را مسئول تعیین قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی می‌داند. در همین راستا، قیمت تیگو ۸ پرومکس IE، تیگو ۸ پرومکس e پلاس و آریزو۵ IE fl محاسبه و اعلام شده است.

شورای عالی رقابت در جلسه ۶۱۵، قیمت تولیدی سه خودروی مونتاژی مدیران خودرو را به تصویب رساند. البته این قیمت‌ها کاملاً خام هستند و مواردی همچون مالیات، عوارض شماره‌گذاری، هزینه بیمه و … در آن‌ها لحاظ نشده است. بر اساس مصوبه جدید شورا، تیگو ۸ پرومکس IE که در بازار تحت برند لوکس فونیکس به عرضه درمی‌آید، حدود ۲ میلیارد و ۲۸۹ میلیون تومان قیمت دارد. شاسی‌بلند هیبرید لوکس و پاک تیگو ۸ پرومکس ای پلاس نیز با برند فونیکس عرضه شده و حدود ۲ میلیارد و ۲۵۹ میلیون تومان قیمت دارد. به‌علاوه، سدان آریزو۵ IE fl با قیمت خام نزدیک به ۹۴۸ میلیون تومان از درب کارخانه خارج می‌شود.

جزئیات دقیق قیمت‌گذاری جدید شورای عالی رقابت برای محصولات مدیران خودرو را در جدول زیر مشاهده می‌کنید. البته همان‌طور که گفته شد، قیمت‌ها خام و بدون احتساب هزینه‌های جانبی هستند و مسلماً با قیمت بیشتری در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند.

جدول قیمت تولیدی سه محصول مونتاژی مدیران خودرو

نام خودرو قیمت کارخانه‌ای
آریزو۵ IE fl ۹.۴۸۱.۴۴۸.۴۴۸ ریال
تیگو ۸ پرومکس IE ۲۲.۸۹۶.۷۷۱.۶۰۰ ریال
تیگو ۸ پرومکس e‌ پلاس ۲۵.۱۹۱.۱۹۶.۶۷۴ ریال


منبع: https://digiato.com/car-news/price-of-tiggo-8-promax-ie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *