صداپیشگی Homelander از Mortal Kombat 1 بر عهده آنتونی استار نخواهد بود

آنتونی استار – صداپیشه The Boys’ Homelander – تایید کرد که دیگر نقش خود را در Mortal Kombat 1 بازی نخواهد کرد.

تأیید از طریق حساب اینستاگرام خود استار انجام شد، که در آن او به سؤالات طرفداران در مورد اینکه آیا این شخصیت را صدا می کند یا نه، با مختصر پاسخ داد: “نه”.

تریلر بازی Mortal Kombat 1.در یوتیوب تماشا کنید

طرفداران این سوال را متعجب کرده اند که چگونه NetherRealm Homelander را پیاده سازی می کند و چه کسی در سال آینده به عنوان یک مبارز مهمان به این شخصیت ملحق می شود.

“ناامیدی من بی اندازه است و روزم خراب است.” یکی از طرفداران ناراضی ابراز تاسف کرد در کامنتی که صدها بار به آن رأی مثبت داده شده است.

او افزود: «دراماتیک نباشیم، اما این ویرانگرترین پاسخ تک کلمه ای در تاریخ بشر است یکی دیگر.

آنتونی استار تایید می کند که صدای هوملندر را صدا نمی کند
توسطu/ZeroDarkPurdy14 که درمورتال کامبت

این خبر به خصوص با توجه به بسته DLC ممتازی که حاوی Homelander است شامل Omni-Man نیز غافلگیر کننده است و NetherRealm تأیید کرده است که JK Simmons خواهد شد صدایش را به آن شخصیت قرض دهد.

برادران وارنر اخیراً تلاش کرد تا بازیکنان عصبانی Mortal Kombat 1 را با دو فیتالیتی «رایگان» آرام کند. پس از اعتراض ناشی از تصمیم به معرفی یک انیمیشن مرگبار ۱۰ دلاری به فروشگاه پریمیوم بازی که قبلاً به شدت مورد انتقاد قرار گرفته بود.

همانطور که مت در آن زمان برای ما توضیح داد، علیرغم اینکه به عنوان یک عنوان با قیمت تمام شده با قیمت ۵۹٫۹۹ پوند / ۶۹٫۹۹ دلار به فروش می رسد، آخرین محصول در سری مبارزات طولانی مدت توسعه دهنده NetherRealm دارای یک فروشگاه چرخشی درون بازی است که لوازم آرایشی منحصر به فرد فروشگاه را می فروشد – از جمله لباس و تجهیزات – فقط برای خرید با پول واقعی در دسترس است (در مقابل، Mortal Kombat 11 همچنین بازیکنان را قادر می‌سازد تا لوازم آرایشی را خریداری کنند، اما تا حد زیادی می‌توان با انجام فعالیت‌های درون بازی نیز به دست آورد).

پس از آن خشم بیشتر جامعه را به دنبال دارد بازیکنان Mortal Kombat 1 به یک DLC مرگبار با موضوع هالووین پاسخ دادند که برچسب قیمت وحشتناکی داشت: ۱۰ دلار.


منبع: https://www.eurogamer.net/mortal-kombat-1s-homelander-will-not-be-voiced-by-anthony-starr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *