صفحه ترسناک OnePlus Watch 2 پس از به‌روزرسانی برنامه OHealth از بین خواهد رفت.

در آخر هفته، دارندگان OnePlus Watch 2 با یک پاپ آپ بسیار ترسناک در صورت تلاش برای دسترسی به برنامه OnePlus OHealth برای مشاهده داده های ساعت، مورد استقبال قرار گرفتند. صفحه نمایش به کاربران هشدار می‌دهد که برنامه سعی کرده به «اطلاعات حساس و حساب Google شما دسترسی پیدا کند»، بنابراین Google آن را مسدود کرد. OnePlus می گوید که آنها این مشکل را حل کرده اند زیرا سعی می کنند واکنش مردم به این اطلاعیه را آرام کنند.

در پستی که امروز به اشتراک گذاشته شد، OnePlus می‌گوید که پس از دریافت گزارش‌هایی از کاربران در سراسر جهان، آنها «تعیین کردند که علت اصلی پاپ‌آپ نقص فنی در فرآیند تأیید بین OHealth و Google Fit به دلیل تغییر پیکربندی در پس‌زمینه است. برنامه OHealth در رابطه با Google Fit.” گوگل در حال پایان دادن به پشتیبانی از Google Fit API برای برنامه های شخص ثالث است و این می تواند دلیل این هشدار باشد.

گوگل دارد با توسعه دهندگان به اشتراک گذاشته شده است در ۳۰ ژوئن ۲۰۲۵ (یک سال دیگر)، دسترسی Google Fit API را قطع خواهند کرد زیرا می خواهند همه به Health Connect مهاجرت کنند. آنها همچنین ثبت‌نام‌های حساب‌های جدید را از اول ماه مه قطع کردند. بنابراین OnePlus ادعا می‌کند که هشدار ترسناک درباره باز بودن اطلاعات حساس به دلیل این تغییر در ۱ می بوده است، اما باز هم، گوگل قرار نبود چیزی را تغییر دهد، زیرا این انتقال دوره زمانی از ژوئن به بعد شروع می شود. ظاهری عجیب/بد است.

می‌توانید اسکرین شات هشدار را در زیر ببینید، جایی که Google برنامه OHealth را پرچم‌گذاری کرده و استفاده از آن را در تلفن‌ها مسدود کرده است.

صفحه ترسناک OnePlus Watch 2 پس از به‌روزرسانی برنامه OHealth از بین خواهد رفت.

وضعیت هر چه که باشد، OnePlus می‌گوید که به‌روزرسانی را برای برنامه OHealth ارائه کرده است که از شر این هشدار خلاص می‌شود. می توانید بلافاصله با رفتن به پیوند Google Play زیر به روز رسانی کنید.

لینک گوگل پلی: سلامتی

می توانید بیانیه کامل OnePlus را در اینجا بخوانید این لینک. در اینجا بخشی از بیانیه ای است که آنها امیدوارند بخشی از ذهن شما را به ارمغان بیاورد:

مطمئن باشید، حفظ حریم خصوصی کاربران برای ما بسیار مهم است. و ما بهترین تلاش خود را صرف انجام اقدامات امنیتی قوی برای اطمینان از حفاظت از داده‌های کاربران خود و انطباق با قوانین قابل اجرا می‌کنیم.

خوب.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/05/13/that-scary-oneplus-watch-2-screen-will-go-away-after-updating-the-ohealth-app/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *