صفحه نمایش صورتی عجیب Pixel 8 Pro شما در حال تعمیر است

در شرایط کم نور، بیشتر زمانی که صفحه نمایش همیشه روشن فعال بود، برخی از دارندگان پیکسل ۸ پرو متوجه رنگ صورتی در صفحه نمایش خود شده اند. اگر این اتفاق برای شما افتاده باشد، یک خبر خوب دارم – گوشی شما معیوب نیست و با یک به روز رسانی دریافتی برطرف می شود.

افراد کمی پس از عرضه پیکسل ۸ پرو متوجه رنگ صورتی آن شدند و به ردیاب مشکل گوگل مراجعه کردند تا آن را گزارش کنند. گرفتند به reddit همچنین، جایی که چندین نفر با مسائل مشابه در تماس بودند. برخی با پشتیبانی Google صحبت کردند تا دستگاه‌های خود را با دستگاه‌های جدید تعویض کنند، اما اینها هم همان مشکل صفحه نمایش رنگ صورتی را داشت.

گوگل پاسخ داد به پست ردیاب مشکل دیروز با پیشنهاد اینکه “به عنوان ثابت علامت گذاری شده است.” آنها توضیح دادند که “مشکل برطرف شده است و در نسخه آینده اندروید در دسترس خواهد بود.” من تصور می‌کنم که این اصلاح می‌تواند در به‌روزرسانی اندروید ماه نوامبر نشان داده شود، اگرچه به نظر می‌رسد که یک تغییر سریع با آنچه که به زودی انتظار می‌رود، باشد. همیشه این احتمال وجود دارد که تا به روز رسانی دسامبر به این موضوع رسیدگی نشود.

ما مطمئناً شما را در جریان آن قرار خواهیم داد. اگر رنگ صورتی را مشاهده کردید، در آن نظرات به ما اطلاع دهید. تاکنون، من این مورد را در واحد بررسی پیکسل ۸ پرو یا نسخه ای که برای استفاده شخصی خریداری کرده ام، تجربه نکرده ام.


منبع: https://www.droid-life.com/2023/10/31/if-you-saw-pink-on-your-pixel-8-pro-display-itll-be-fixed-soon/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *