طبق گزارش‌ها، نتفلیکس بیشتر برنامه‌های موفق خود را به بازی تبدیل خواهد کرد

نتفلیکس در حال انجام اقداماتی برای گسترش پیشنهادات بازی های تلفن همراه خود است. به گفته a توسط مجله ی وال استریت پسندیدن بازی ماهی مرکب و چهار شنبه.

در حالی که بازی‌های موبایل برای نتفلیکس کاملاً جدید نیست، اما همچنان در تلاش است تا جایگاه خود را در مدل تجاری این شرکت پیدا کند. در حال حاضر، برنامه نتفلیکس از کاربران می خواهد بازی هایی مانند آن را دانلود و بازی کنند انفجار بچه گربه ها: بازی یا کارآگاه شبح در فروشگاه برنامه که در آن می توانید روی پلتفرم بازی کنید. اما در نهایت، مشترکین نتفلیکس می‌توانند بازی‌ها را مستقیماً روی خود بازی کنند . این فشار به سمت بازی توسط غول استریم با انتشار اخیر یک نسخه اختصاصی توسط این شرکت انجام شده است برای دستگاه‌های iOS که به بازیکن اجازه می‌دهد از تلفن خود به‌عنوان صفحه بازی با تلویزیون جفت شده استفاده کند.

از ابتدا، نتفلیکس هزینه های اضافی در دامنه بازی آن. برای بازی در تلفن خود، فقط به اشتراک نیاز دارید. و در حالی که ما نمی دانیم که آیا در آینده نزدیک این وضعیت تغییر خواهد کرد یا خیر، تمرکز نتفلیکس بر ساخت بازی های مبتنی بر نمایش های موفق می تواند به حفظ علاقه به آنها کمک کند، به خصوص در بین فصل ها. همچنین می تواند این شرکت را به مسیری برای خرید راه خود به سمت بازی سوق دهد.

در حال حاضر، نتفلیکس بیش از این ارائه می دهد بر روی پلتفرم خود قرار دارد و قصد دارد آن را بیشتر در این زمینه گسترش دهد . نتفلیکس به صدور مجوز بازی‌های مرتبط غیرمرتبط مانند بازی یک نفره کلاسیکبر اساس WSJ.

کمتر از دو سال از شروع فعالیت این شرکت در بازی های موبایلی می گذرد و با این حال، نتفلیکس در حال حاضر تبدیل شده است. در نشر مستقل و ما شاهد بوده ایم که این شرکت به وعده خود مبنی بر توسعه بازی های مبتنی بر نمایش های موفق عمل کرده است. ، یک عنوان داستان تعاملی بر اساس مجموعه تلویزیونی واقعیت است که ماه گذشته منتشر شد. اکنون به نظر می رسد که آماده است حتی بیشتر به بازی متمایل شود.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/netflix-will-reportedly-turn-more-of-its-hit-shows-into-games-230944708.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/netflix-will-reportedly-turn-more-of-its-hit-shows-into-games-230944708.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *