طبق گزارش‌ها، یوتیوب یک برنامه Apple Vision Pro را در نقشه راه خود دارد

گویا گوگل قصد دارد یک اپلیکیشن یوتیوب برای این شرکت توسعه دهد اپل ویژن پرو. آستانه می گوید یکی از سخنگویان یوتیوب برنامه های این شرکت برای ساخت یک برنامه بومی Vision Pro را تایید کرد، در حالی که یوتیوب را برای سافاری به عنوان یک توقف بهینه سازی می کند. این چرخش پس از آن صورت گرفت که توسعه دهنده کریستین سلیگ (خلق برنامه محبوب آپولو که Reddit در سال ۲۰۲۳ آن را کشت) یک برنامه غیررسمی YouTube را راه اندازی کرد. هدست ۳۵۰۰ دلاری اپل.

جسیکا گیبی سخنگوی یوتیوب در ایمیلی نوشت: «ما از دیدن راه‌اندازی Vision Pro هیجان‌زده هستیم و با اطمینان از اینکه کاربران YouTube تجربه خوبی در Safari دارند، از آن حمایت می‌کنیم. آستانهنیلای پاتل. ما در حال حاضر هیچ برنامه خاصی برای اشتراک گذاری نداریم، اما می توانیم تأیید کنیم که یک برنامه Vision Pro در نقشه راه ما قرار دارد.

با وجود ویژن پرو راه اندازی با بیش از ۶۰۰ برنامه بومییوتیوب به تازگی در ۱۹ ژانویه گفته است که آن را هیچ برنامه ای برای برنامه ویژن پرو نداشت. (نتفلیکس است یکی دیگر از هولدهای پرمخاطب.) علاوه بر این، سخنگوی شرکت YouTube در آن زمان به Engadget گفت که برنامه ای برای در دسترس قرار دادن برنامه iPad خود در فروشگاه App visionOS ندارد. انتقال برنامه‌های iPad راه (نسبتا) سریع و آسانی است که توسعه‌دهندگان می‌توانند نرم‌افزار خود را به اپل وارد کنند. دستگاه “محاسبات فضایی”..

طبق گزارش‌ها، یوتیوب یک برنامه Apple Vision Pro را در نقشه راه خود دارد
Juno، برنامه‌نویس YouTube غیررسمی کریستین سلیگ برای Vision Pro
کریستین سلیگ / جونو

چیزی نظر شرکت را در دو هفته و نیم گذشته تغییر داد. یک نظریه این است که با وجود قیمت سرسام آور ۳۵۰۰ دلاری، هدست واقعیت مختلط اپل به نظر می رسد شروع قدرتمندی داشته باشد از آنجایی که وفادارترین و پرجمعیت ترین طرفداران این شرکت به سرعت پیش خریدها را دریافت کردند. مینگ چی کو، تحلیلگر با منابع خوب تخمین زده است که اپل در آخر هفته افتتاحیه خود چیزی بین ۱۶۰۰۰۰ تا ۱۸۰۰۰۰ هدست فروخته است.

تئوری دیگر این است که یوتیوب متوجه شد که یک توسعه‌دهنده مستقل در حال برداشتن ضعف خود است. کریستین سلیگ، سازنده آپولو برای Reddit که اکنون از بین رفته استراه اندازی کرد برنامه غیر رسمی شخص ثالث YouTube جونو نام داشت که در زمان عرضه در دسترس بود. Selig اعتماد و اعتبار قابل توجهی در بین کاربران دستگاه های اپل دارد: او یک توسعه دهنده سابق اپل و خالق یکی از برنامه های مورد علاقه کاربران iOS در Reddit است (قبل از این شرکت. قوانین بحث برانگیز API به طور موثر اکثر برنامه های شخص ثالث Reddit را از بین برد).

یوتیوب احتمالاً یکی از بخش‌هایی از اینترنت است که من بیشترین مصرف را دارم، بنابراین وقتی یوتیوب اعلام کرد که برنامه‌ای برای ساخت برنامه visionOS ندارند و گزینه بارگیری برنامه iPad را غیرفعال کرد، بیشتر از کمی ناراحت شدم. سلیگ هفته گذشته در یک توضیح داد پست وبلاگ. “این شما را با Safari می‌گذارد، و وب‌سایت مشکلی ندارد، اما قطعاً شبیه یک برنامه visionOS نیست.”

یوتیوب پشتیبانی می کند سه بعدی و ۳۶۰ درجه ویدیوها، اما هیچکدام در حال حاضر روی Vision Pro کار نمی کنند. هنوز مشخص نیست که آیا این شرکت قصد دارد آن ها را در برنامه خود بگنجاند یا خیر.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/youtube-reportedly-has-an-apple-vision-pro-app-on-its-roadmap-210710272.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/youtube-reportedly-has-an-apple-vision-pro-app-on-its-roadmap-210710272.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *