طبق گزارش‌ها، Bungie کارکنان را اخراج می‌کند، ماراتن و Destiny 2: The Final Shape را به تأخیر می‌اندازد.

بنا بر گزارش ها، Bungie تعداد نامعلومی از کارکنان خود را اخراج کرده و دو بازی مورد انتظار را به تعویق انداخته است. بلومبرگجیسون شرایر گزارش ها که مدیر عامل استودیو، پیت پارسونز، به کارکنان هشدار داد که “امروز برخی اخبار” را خواهند شنید، در حالی که اعلام کرد یک جلسه تیمی در اواخر دوشنبه برای “بحث در مورد رویدادهای امروز” برگزار می شود.

در همین حال، گزارش شده است که استودیو تاخیر کرده است گسترش سرنوشت ۲، شکل نهاییو بازی بعدی استودیو، ماراتن. سونی معامله خود را تکمیل کرد سال گذشته به Bungie را به قیمت ۳٫۶ میلیارد دلار بخرید.

مطابق با بلومبرگبانجی تاخیر کرد Destiny 2: The Final Shape تا ژوئن از هدف اصلی خود در ۲۷ فوریه ۲۰۲۴٫ در حالی که لزوما پایان آن نیست سرنوشت ۲، این بسط به عنوان یک راه حل عمل خواهد کرد و پایان های شلوغ داستان اصلی خود را به پایان می رساند. علاوه بر این، استودیو تاریخ انتشار فیلم تیراندازی استخراج را به تعویق انداخته است ماراتن تا ۲۰۲۵٫ آن عنوان، راه اندازی مجدد یک IP از کلاسیک فرقه مک در دهه ۱۹۹۰تلاش Bungie برای تثبیت مجدد خود به عنوان نیرویی در صنعت بازی مدرن فراتر از Destiny است.

سونی به بسیاری از صنعت بازی پیوسته است (و دنیای فناوری در کل) در اخراج کارکنان در سال جاری. تیم پشتیبانی Naughty Dog، Media Molecule و PlayStation’s Visual Arts اخیراً با کاهش‌هایی مواجه شده‌اند. علاوه بر این، Epic Games حدود ۹۰۰ کارمند را کاهش داد در ماه سپتامبر، و CD Projekt Red در ماه جولای اعلام کرد که این کار را انجام خواهد داد حدود ۱۰۰ نفر را اخراج کرد. نیانتیک، شمارش گفتارEA و Unity نیز در سال ۲۰۲۳ کارگران را رها کرده اند.

Engadget با Bungie تماس گرفته است تا اخراج و تاخیرها را تأیید کند. اگر پاسخی شنیدیم، این مقاله را به روز خواهیم کرد.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/bungie-reportedly-lays-off-staff-delays-marathon-and-destiny-2-the-final-shape-192722536.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/bungie-reportedly-lays-off-staff-delays-marathon-and-destiny-2-the-final-shape-192722536.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *