طبق گزارش ها، کارکنان Tumblr به یک خدمه اسکلت تقلیل یافته اند

Tumblr، یک سایت شبکه اجتماعی ضعیف از دوران گذشته، ممکن است از این پس توسط یک خدمه اسکلت اداره شود. یک یادداشت داخلی ادعایی از شرکت مادر Automattic در پلتفرم های اجتماعی (از جمله موضوعات) با بیان اینکه “نتایج مورد انتظار از تلاش ما به دست نیامده است.” به نظر می رسد این تصمیم نشان دهنده یک چرخش شدید از یک نشت جداگانه در تابستان امسال است که ادعا می کند Automattic چنین بوده است ساخت یک فید الگوریتمی مانند TikTok به سایت پیری

اگرچه به نظر نمی رسد این پایان راه برای Tumblr باشد، اما این یادداشت برای آینده این پلتفرم امیدوارکننده به نظر نمی رسد. می‌گوید «اکثریت ۱۳۹ نفر» به پروژه‌های Automattic دیگر تغییر خواهند کرد و گروهی از اعتماد و ایمنی و کارگران پشتیبانی را برای نظارت بر آتش‌سوزی Tumblr باقی می‌گذارند. با توجه به تعداد اخراج های بی رحمانه ما امسال شاهد بودیم، مدیریت انتقال به روشی که از از دست دادن شغل جلوگیری کند، می‌تواند مانعی بزرگ باشد.

Automattic، شرکت سازنده ابزار وبلاگ نویسی وردپرس، Tumblr را در سال ۲۰۱۹ از Verizon خریداری کردکه از طریق خرید یاهو به پلتفرم رسید! (شرکت مادر Engadget) در سال ۲۰۱۷٫ احتمالاً کمکی نکرد که مالکیت آن به بازی صندلی های موزیکال تبدیل شد و به نظر نمی رسید که هیچ یک از آنها فرمول مناسبی را برای بازگرداندن شبکه میکروبلاگینگ پیدا نکرده اند. ( بحث برانگیز است ممنوعیت محتوای بزرگسالان احتمالاً ربطی به آن داشته است.)

ما در نقطه‌ای هستیم که پس از بیش از ۶۰۰ سال تلاش برای تامبلر از زمان خرید در سال ۲۰۱۹، نتایج مورد انتظار را از تلاش خود که درآمد و استفاده از آن بالاتر از قله‌های قبلی بود، نگرفتیم. یادداشت ادعایی خوانده می شود. پس از پرتاب کلیشه‌هایی درباره کوه‌نوردی و تلاش و شکست بهتر از تلاش نکردن، این یادداشت ادعا می‌کند که گام بعدی تیم این است که «تعمل کرده و تصمیم بگیریم که کجا انرژی خود را با هم متمرکز کنیم».

Engadget برای نظر و تایید با Automattic تماس گرفت اما بلافاصله پاسخی دریافت نکرد. اگر پاسخی شنیدیم، این مقاله را به روز خواهیم کرد.

علاوه بر وردپرس، سایر برندهای Automattic شامل اپلیکیشن ژورنالینگ نیز می شود روز اولافزونه تجارت الکترونیک WooCommerce، Gravatar و برنامه یادداشت برداری یادداشت ساده.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/tumblrs-staff-is-reportedly-reduced-to-a-skeleton-crew-215853169.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/tumblrs-staff-is-reportedly-reduced-to-a-skeleton-crew-215853169.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *