عجله کنید، این Google Pixel Pro Buds حذف نویز با کمترین قیمت خود هستند

۸۱ دلار پس انداز کنید: از امروز، ۸ دسامبر، هدفون های حذف نویز Google Pixel Buds Pro با قیمت ۱۱۸٫۹۹ دلار در آمازون به فروش می رسد. این ۴۱ درصد کمتر از قیمت فهرست معمول ۱۹۹٫۹۹ دلار است.


Google Pixel Buds Pro

۱۱۸ دلار در آمازون (۸۱ دلار صرفه جویی کنید)



هدفون‌های حذف نویز ممتاز یکی از اصلی‌ترین فهرست‌های آرزوهای خرید در تعطیلات هستند. با این حال، آنها همچنین می توانند بسیار گران باشند.

امروز، ۸ دسامبر، هدفون حذف نویز Google Pixel Buds Pro با قیمت معمولی ۱۹۹٫۹۹ دلار تنها با قیمت ۱۱۸٫۹۹ دلار به فروش می رسد. این کاهش قیمت ۸۱ دلاری یا ۴۱ درصد پس انداز است. این قیمت حتی کمتر از هدفون هاست قیمت روز پرایم ۱۳۹٫۹۹ دلار اگر به یک جفت Google Pixel Buds Pro توجه کرده اید، اکنون زمان خرید است.

Google Pixel Buds Pro اغلب با AirPods Pro یا Beats Fit Pro اپل مقایسه می شود. در حالی که منتقد Mashable، Alex Perry، هدفون ها را به خاطر “راحتی تمام روز، بیس فوق العاده و حذف نویز فعال عالیاو این سوال را مطرح کرد که آیا Google Pixel Buds Pro ارزشی را به مشتریان ارائه می دهد که رقبای آن نمی توانند.

با این حال، نقد ارزش پری در زمینه خرید Google Pixel Buds Pro با قیمت فهرست فعلی نزدیک به ۲۰۰ دلار است. با قیمت تخفیف‌خورده امروز، هدفون‌های Google Pixel Buds Pro برای خریدارانی که اولویت‌های دوگانه برای دستیابی به صدای عالی و در عین حال با بودجه مقرون به صرفه دارند، قابل توجه است.

خرید کنید Google Pixel Buds Pro امروز در آمازون به پایین ترین قیمت تاریخ خود یعنی ۱۱۸٫۹۹ دلار رسید.

موضوعات
گوگل


منبع: https://mashable.com/article/dec-8-google-pixel-buds-pro-deals

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *