عجیب ترین تعویض موتور در تمام دوران؟ این پورشه را با توربین بوئینگ ببینید

عجیب ترین تعویض موتور در تمام دوران؟  این پورشه را با توربین بوئینگ ببینید

در یک پست در rennlistفروشنده با نام Daniel5691 گفت که صورتحساب‌های پزشکی او را مجبور می‌کنند از خلق منحصر به فرد خود جدا شود. دانیل گفت که ماشین دوید و رفت، چیزی که توسط یوتیوب دیگری ثابت شد ویدئو مربوط به ۱۴ سال پیش این ویدیو شامل نظر کاربری به نام اسکات هامونز بود که ادعا می‌کرد تا یک سال پیش همچنان مالک ۹۲۸ است.

نگه داشتن ماشین برخلاف توصیه‌ای بود که دانیل در پست لیست مسابقه‌اش داده بود، یعنی اینکه ماشین را برگرداند و درآمد را به جیب بزنید. او نوشت: «توصیه می‌کنم کمی آن را اصلاح کنید، زیرا به طور بالقوه می‌توانید سود قابل توجهی داشته باشید!» او در ادامه جزئیاتی را در مورد ساخت اضافه کرد، از جمله این واقعیت که موتور جت وزن کمتری نسبت به V8 کارخانه داشت. او توضیح داد که توربین جت یک کاهنده/معکوس دنده را به حرکت در می آورد که به نوبه خود شفت ورودی گیربکس ۹۲۸ را به حرکت در می آورد و در واقع مانند مبدل گشتاور روی یک گیربکس اتوماتیک عمل می کند.

او سنج های دیجیتالی را برای دمای گاز اگزوز، فشار روغن و دمای روغن اضافه کرد، اگرچه دو مورد آخر در زمان فروش به درستی کار نمی کردند. این خودرو دارای یک سنج سوخت و سرعت سنج بود، اگرچه سرعت سنج به مقداری ریاضیات ذهنی در حین پرواز نیاز داشت تا مفید باشد.


منبع: https://www.slashgear.com/1440469/porsche-engine-swap-boeing-turbine/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *