عصای مراقبت از پوست Solawave و دستگاه بای آکنه را تا ۵۰٪ تخفیف در طول فروش در سراسر سایت دریافت کنید.

بهترین معاملات Solawave در یک نگاه:


به طور کلی بهترین

کیت ۴ در ۱ مراقبت از پوست رادیانت رنوال و کیت سرم فعال کننده

۱۴۹ دلار در Solawave
(۵۲ دلار صرفه جویی کنید)
عصای مراقبت از پوست Solawave و دستگاه بای آکنه را تا ۵۰٪ تخفیف در طول فروش در سراسر سایت دریافت کنید.

بهترین برای درمان لک آکنه

خداحافظ آکنه: درمان ۳ دقیقه ای جای جوش

۴۹ دلار در Solawave
(۵۰ دلار صرفه جویی کنید)
Solawave بای آکنه

وقتی صحبت از آن می شود تکنولوژی زیبایی، Solawave یک نام تجاری است که واقعا ارائه می دهد. اگر چوب مراقبت از پوست مورد علاقه افراد مشهور یا حتی ماسک نور درمانی را در لیست علاقه مندی های خود دارید، از دانستن برند این برند هیجان زده خواهید شد. فروش هفته سایبری هنوز زنده است. برای مدت محدودی، می توانید ۲۰ تا ۵۰ درصد تخفیف برای همه چیز کسب کنید و یک هدیه رایگان تضمین کنید ماسک ورقه ای آبرسان) زمانی که بیش از ۵۰ دلار خرج می کنید. برخی از اقلام پرتقاضا قبلاً فروخته شده اند، مانند ماسک نور درمانیاما در اینجا نگاهی به برگزیده‌های ما از فروش که هنوز هم وجود دارند، می‌اندازیم.

انتخاب برتر ما

چرا ما آن را دوست داریم

وقتی بازبینی کننده Mashable از چوب مراقبت از پوست Solawave استفاده کرد برای اولین بار، او نتایج تقریباً فوری را در پف صورت خود دید. و پس از چند هفته استفاده منظم، او متوجه بهبود اسکارهای قدیمی آکنه، کاهش قرمزی و درخشش کلی شد. به نظر می رسد این داستان برای همه کسانی است که عصا را به روال مراقبت از پوست خود اضافه می کنند. درمان با نور قرمز ترکیبی با جریان گالوانیکی، ماساژ صورت، و گرمای درمانی به رفع انواع نگرانی‌های پوستی، از چین و چروک و خطوط ریز گرفته تا آکنه و حلقه‌های تیره کمک می‌کند. با قیمت ۱۴۹ دلار (معادل ۲۰۱ دلار)، می توانید یک بطری سرم فعال کننده Renew Complex را در دست بگیرید که نتایج عصا را افزایش می دهد. عصا به تنهایی نیز هست به قیمت ۱۲۹ دلار به فروش می رسد.

توجه: ممکن است متوجه شوید آمازون دسته دسته مراقبت از پوست Solawave را با قیمت بسیار ارزان‌تری به فروش می‌رساند. در حالی که از شانس خود استقبال می کنید، ما در مورد قیمت گذاری خیلی خوب تا واقعی در فناوری زیبایی به شدت شک داریم. توصیه می کنیم محصولات Solawave را مستقیماً از وب سایت Solawave خریداری کنید. TL;DR: اگر تصمیم گرفتید با آمازون معامله ای را انجام دهید، محتاط باشید.

بهترین برای درمان لکه بینی

چرا ما آن را دوست داریم

در حالی که خداحافظ آکنه ما را شگفت زده نکرد مانند عصای مراقبت از پوست، هنوز هم کاربردهای خود را دارد. ممکن است برای جوش های مداوم بهترین نباشد، اما برای درمان لکه، نور درمانی قرمز و آبی آن ممکن است همراه جدید شما در کاهش التهاب بعد از جوش باشد. وقتی Bethany Allard از Mashable آن را به طور مستقیم آزمایش کرد، متوجه شد که احتمالاً برای کسی که مرتباً یک یا دو جوش بد ایجاد می کند و پول نقد دارد بهترین کار را خواهد داشت. اگرچه، با ۵۰ درصد تخفیف، ما بیشتر تمایل داریم که دستگاه را به هر کسی که به دنبال کمک کوچکی برای درمان آکنه است توصیه کنیم.

موضوعات
زیبایی


منبع: https://mashable.com/article/dec-5-solawave-sale

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *