عینک Lenovo Legion به شما امکان می‌دهد روی پشت خود بازی کنید – و همچنین یک تلویزیون ۸۶ اینچی شخصی نیز دریافت خواهید کرد.

عینک Lenovo Legion به شما امکان می‌دهد روی پشت خود بازی کنید – و همچنین یک تلویزیون ۸۶ اینچی شخصی نیز دریافت خواهید کرد.

عینک Lenovo Legion Glass نجات دهنده زندگی است. در حال صحبت کردن، من در حال بهبودی پس از یک عمل جراحی هستم که باید دراز بکشم. اگر Legion Glasses نبود، بازی یک مبارزه بود.

با این عینک، می توانم روی تختم استراحت کنم و در حالی که به یک صفحه نمایش مجازی ۸۶ اینچی نگاه می کنم که به نظر می رسد زیر سقف من معلق است، به میل قلبی خود بازی کنم.

عینک Lenovo Legion
اعتبار: Lenovo

از سوی دیگر، عینک لژیون با برخی روبرو هستند سفت رقابت. من فقط بررسی کرد عینک Viture XR – یک جفت عینک بازی دیگر که برای ربودن تاج به عنوان پوشیدنی شماره یک صفحه نمایش شخصی رقابت می کنند. به علاوه، XREAL Air AR یکی دیگر از حریفان قدرتمند است (اگرچه RJ Andersen از Mashable مخالف است).

لنوو امسال برخی از دستگاه‌های بازی را حذف کرد لپ تاپ گیمینگ Lenovo Legion 9i به عرشه بخار رقیب Lenovo Legion Go.

Lenovo Legion Go یکی دیگر از دستگاه های بازی عالی است.
اعتبار: Kimberly Gedeon / Mashable

آیا عینک لژیون برنده دیگری زیر کمربند لنوو است؟ بخوانید تا متوجه شوید.

قیمت عینک Lenovo Legion

عینک Lenovo Legion دارای یک MSRP 329.99 دلار، که وقتی به رقبا نگاه می کنید ارزان تر است. به عنوان مثال، عینک Viture XR شما را به عقب برمی گرداند ۴۳۹ دلار در آمازون در حالی که عینک XREAL Air AR دارای برچسب قیمت ۳۷۹٫۹۹ دلار است

Legion Glasses با موارد زیر ارسال می شود:

  • یک پارچه تمیز کننده

  • سه عدد پد بینی

  • آداپتورهای ضد لغزش

  • یک مورد

  • الگوی لنز تجویزی

این همان چیزی است که با عینک Lenovo Legion ارائه می شود.
اعتبار: Lenovo

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که “آداپتورهای ضد لغزش چیست و یک الگوی لنز تجویزی چیست؟” آداپتورهای ضد لغزش به نگه داشتن عینک در جای خود کمک می کنند. می توانید آنها را به انتهای معابد اضافه کنید. من شخصاً نیازی به استفاده از آنها نداشتم.

من به آداپتورهای ضد لغزش نیازی نداشتم، اما اگر به آن نیاز دارید، آنها را شامل می شود.
اعتبار: Kimberly Gedeon / Mashable

الگوی لنز تجویزی برای کاربران عینکی مفید است.

الگوی لنز تجویزی برای عینک Lenovo Legion به اپتومتریست شما اجازه می دهد لنزهای سفارشی را برای شما ایجاد کند.
اعتبار: Kimberly Gedeon / Mashable

می توانید الگو را نزد اپتومتریست خود ببرید و به آنها اجازه دهید لنزهای تجویزی سفارشی بسازند. هنگامی که اپتومتریست شما آنها را ساخت، می توان آنها را به عینک Lenovo Legion متصل کرد.

چیزی که من در مورد عینک Lenovo Legion دوست دارم

در مورد عینک Lenovo Legion چیزهای زیادی برای تحسین وجود دارد. به نظر من از عینک های Viture XR و XREAL Air AR بهتر به نظر می رسند. آن‌ها سبک‌ترین و براق‌ترین نیستند، اما طراحی عینک‌های آفتابی آشنا دارند که اگر در مکان‌های عمومی از آن استفاده کنید، مردم را از خود دور نمی‌کند.

طراحی جذاب

نه، عینک Lenovo Legion از همان ابتدا راحت نبود.

آنها بسیار شبیه سایه های سنتی هستند که در ساحل می پوشید.
اعتبار: Kimberly Gedeon / Mashable

پد بینی پیش فرض برای من کمی کوچک بود، اما خوشبختانه، پدهای بینی اضافی در جعبه وجود دارد. من بزرگترین را انتخاب کردم و بعد از نصب آن، عینک راحت روی صورت و بینی من نشست. عینک‌های لژیون از لبه‌ها تا شقیقه‌ها بسیار ضخیم هستند، اما کمک می‌کند که مانند سایه‌های سنتی که در ساحل می‌پوشید به نظر برسند، به خصوص اگر از دور به آن‌ها نگاه کنید.

کابل جدا نمیشه

عینک Viture XR یک کابل جداشدنی دارد که به شما امکان می‌دهد از طریق USB-C به دستگاه‌ها متصل شوید – و من تا قبل از آزمایش عینک Lenovo Legion متوجه نشدم که این موضوع مرا آزار می‌دهد.

نمایی دیگر از عینک Lenovo Legion
اعتبار: Kimberly Gedeon / Mashable

با Viture XR، می ترسیدم که ممکن است به طور تصادفی کابل را جدا کنم. با این حال، با عینک Lenovo Legion، کابل تعبیه شده و غیرقابل جدا شدن است، به این معنی که لازم نیست نگران قطع شدن ناخواسته آن باشم.

هنگام بازی می توانم به پشت دراز بکشم

وقتی صحبت از کابل شد، یکی از بهترین جنبه های عینک Lenovo Legion این است که کابل آن بلند است – طول آن در حدود ۴۹ اینچ است.

یکی از بهترین ویژگی ها کابل ۴۹ اینچی است.
اعتبار: Kimberly Gedeon / Mashable

این را با کابل عینک Viture XR مقایسه کنید که حدود ۴۲ اینچ طول دارد. چرا کابل بلند اهمیت دارد؟ طول اضافی به شما انعطاف پذیری بیشتری می دهد. به عنوان مثال، من می‌توانم لژیون ۹i خود را روی میز کنار خود قرار دهم، در حالی که روی مبل دراز کشیده‌ام و بازی می‌کنم. من نمی توانم همین کار را با Viture XR انجام دهم. کابلی که با آن ارسال می شود بسیار کوتاه است (با این حال شایان ذکر است که Viture یک کابل بلندتر را به قیمت ۹ دلار به فروش می رساند).

داشتن فرصت دراز کشیدن و بازی یکی از بهترین موارد استفاده برای عینک های نمایش شخصی است، بنابراین یک کابل بلند یک باید.

ایده آل برای کاربران حریم خصوصی

من می‌دانم که نمی‌توانم تنها کسی باشم که در حین بازی کردن در حال حرکت، نسبت به افرادی که مشغول تماشای صفحه نمایش من هستند، خودآگاه باشم. به عنوان مثال، اگر تصمیم بگیرم که Legion Go (کامپیوتر بازی دستی جدید لنوو) را در حین رفت و آمد با خود ببرم، نمی‌خواهم همسایگانم در حین پخش یک صحنه گرافیکی به صفحه نمایش من نگاه کنند.

به آنها ربطی ندارد

عینک Legion Lenovo متصل به Steam Deck
اعتبار: Kimberly Gedeon / Mashable

خوشبختانه، وقتی عینک Lenovo Legion را به Steam Deck یا Legion Go خود وصل می کنم، صفحه سیاه می شود. اما من هنوز هم می توانم بازی خود را با تمام شکوهش روی یک صفحه نمایش مجازی ۸۶ اینچی ببینم. این برای هر کسی که می خواهد از تجربه بازی خود در برابر همسایگان فضول محافظت کند ایده آل است.

نمایشگر زنده

عینک Lenovo Legion دارای نمایشگرهای میکرو OLED با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ در هر چشم است. من عینک Lenovo Legion را روی گوشی تست کردم Legion 9iSamsung Galaxy S22 Ultra و آیفون ۱۵ پرو مکس. من آتش زدم Cyberpunk 2077 بر روی عینک لژیون، و به طرز ماهرانه ای رنگ های خیره کننده ای را در مانیتور مجازی بازتولید کرد. نه، به اندازه صفحه نمایش QHD+ در Legion 9i زیبا نیست. اما از گودال های درخشان گرفته تا پیراهن سبز لیمویی چشمگیر روی NPC، من هنوز تحت تاثیر قرار گرفتم.

عینک Lenovo Legion دارای نمایشگرهای میکرو OLED با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ در هر چشم است.
اعتبار: Lenovo

هنگام تماشای یکی از فیلم های مورد علاقه ام در نتفلیکس، گرگ وال استریتمانیتور مجازی آنقدر واضح بود که به من اجازه می داد ته ریش لئوناردو دی کاپریو را روی لب بالایی او ببینم. جهنم، من حتی می‌توانستم نشانه‌های ظریف روی صورت جان برنتال را در حالی که سر پیشخدمت فریاد می‌زد، ببینم. با این حال، همانطور که در بخش های بعدی متوجه خواهید شد، جا برای بهبود وجود دارد.

عینک Lenovo Legion چیست؟

من Legion Glasses را روی چندین دستگاه تست کردم، و در حالی که آنها روی بسیاری از آنها کار می کردند، برخی از آنها وجود دارد که آن را پشتیبانی نمی کند. با این حال، این موضوع برای من مهم نیست، زیرا با همه درایورهای روزانه من سازگار است.

سازگاری Legion Glasses با دستگاه خود را دوباره بررسی کنید

البته عینک Legion با Lenovo Legion Go و Steam Deck سازگار است. آنها همچنین مانند یک طلسم با آن کار می کردند آیفون ۱۵ پرو مکس و Samsung Galaxy S22 Ultra (اگرچه باید حالت Samsung DeX را برای انعکاس مناسب صفحه خاموش کنید). و آنها با Lenovo Legion 9i من کار می کنند. با این حال، Legion Glasses این کار را انجام داد نه با من کار کن گوگل پیکسل ۸ پرو، و نه شیائومی ۱۳ تی پرو.

آیفون ۱۵ پرو مکس با عینک Lenovo Legion مانند یک جذابیت عمل می کند.
اعتبار: Kimberly Gedeon / Mashable

به گفته لنوو، سایر دستگاه هایی که لژیون گلس پشتیبانی می کند شامل موارد زیر است:

  • Motorola Moto X30

  • Motorola X30 Pro

  • موتورولا موتو اس ۳۰ پرو

  • Moto Razor

  • Lenovo Legion 2 Pro

  • Lenovo Legion Y90

  • سامسونگ گلکسی اس ۲۱

  • سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا

  • Oppo Find X5 Pro

  • Vivo X80 Pro

  • Honor Magic 4

  • هواوی میت ۴۰

  • OnePlus 10 Pro 5G

  • Lenovo Yoga 14s (2021)

  • Lenovo Yoga 14c (2021)

  • لنوو اسلیم ۷ پرو

  • Lenovo Yoga Pro 14s

  • لنوو یوگا ۹

  • Lenovo IdeaPad 5 Pro

  • Lenovo ThinkPad T14

  • Lenovo ThinkPad T480

  • Lenovo ThinkPad X1 Carbon

  • Lenovo ThinkPad X1 Yoga

  • Lenovo ThinkBook 16p Gen 3

  • Lenovo ThinkBook 16p Gen 2

  • Lenovo ThinkBook 13x

  • Lenovo Legion Y900K

  • Lenovo P12 Pro

  • Lenovo P11 5G

  • Lenovo P11 Pro

  • Lenovo IdeaPad Plus

صدا فقط خوبه

لنوو ادعا می‌کند که بلندگوهای داخلی دارای “وفاداری بالا” هستند، اما من تا این حد جلو نمی‌روم. آنها خوب هستند، اما عالی نیستند. این مورد انتظار است، زیرا تنها فناوری بسیار زیادی وجود دارد که می توانید در یک عینک کوچک بسته بندی کنید. صدا چیزی برای نوشتن نیست. به همان اندازه که کیفیت صوتی Viture XR را کاهش دادم، در واقع کمی بهتر از عینک های Lenovo است.

نرخ نوسازی ۶۰ هرتز

عینک Legion همانند عینک Viture XR دارای نرخ تجدید ۶۰ هرتز است. نه، به نظر نمی‌رسد پر از هیجان‌انگیز باشد، اما من مشکلی در اجرای عناوین پر از اکشن مانند این نداشتم Horizon Zero Dawn و Rise of the Tomb Raider در Steam Deck و Legion Go.

چیزی که من در مورد عینک Lenovo Legion دوست ندارم

همانطور که در ابتدا گفتم، عینک Lenovo Legion عینک چشمگیری است. آنها فقط در برابر برخی از رقبای سرسخت در بازار هستند. به این ترتیب، در مقایسه با رقبا، کاستی هایی وجود دارد.

بدون شماره گیری تنظیم برای افزایش وضوح

عینک های Legion به اندازه کافی برای پخش جریانی شفاف هستند، اما برای بازی، می توانند بهتر باشند. به عنوان مثال، من متوجه شدم که لنز چپ کمی تار است (البته نه خیلی)، و لنز سمت راست کاملا تیز. ای کاش می توانستم وضوح لنز سمت چپ را با لنز سمت راست تنظیم کنم. (این کاری است که می توانید روی عینک Viture XR انجام دهید.)

ای کاش می توانستم وضوح لنز سمت چپ را با لنز سمت راست تنظیم کنم.
اعتبار: Kimberly Gedeon / Mashable

در نتیجه، من Legion Glasses را برای بازی‌هایی مانند این ایده‌آل ندیدم Cyberpunk 2077 که مستلزم آن است که دشمنان خود را به شدت هدف قرار دهید و آنها را ساقط کنید. احساس می‌کردم که برای شکار آنتاگونیست‌ها و از بین بردن آنها به جهنم چشم دوخته‌ام.

عینک های رقیب با نمایشگرهای مجازی بزرگتر وجود دارد

عینک Lenovo Legion یک مانیتور ۸۶ اینچی را در مقابل چشمان شما قرار می دهد. برای جو متوسط، این کاملاً خوب است. اما باز هم تجربه ای با عینک Viture XR داشتم که می تواند یک صفحه نمایش مجازی ۱۲۰ اینچی ارائه دهد. به عبارت دیگر، اگر عینک های دیگر را تست نکرده باشید، احساس کمبود نمی کنید. با این حال، من شخصاً نمی‌توانستم از نمایشگر بزرگ‌تر Viture XR کمی ناراحت باشم.

عینک های سبک تری در بازار وجود دارد

عینک Legion، در مقایسه با عینک Viture XR (2.7 اونس) و عینک XREAL Air AR (2.5 اونس)، با ۳٫۳ اونس سنگین ترین هستند.

عینک Lenovo Legion Glass سنگین ترین در بین رقبا است.
اعتبار: Kimberly Gedeon / Mashable

با این حال، این من را خیلی آزار نمی دهد، زیرا هنوز هم آنها را راحت و نسبتا سبک وزن می دانستم.

افکار نهایی

من استدلال می کنم که Lenovo عینک Legion را کاملاً فقط ۳۲۹٫۹۹ دلار قیمت گذاری کرده است. این ممکن است در ابتدا گران به نظر برسد، اما وقتی در نظر بگیرید که رقبای گران‌تر به محدوده ۴۰۰ دلار نزدیک‌تر می‌شوند (عینک Viture XR 439 دلار است)، برچسب قیمت قابل تحمل است.

نه، آنها ممکن است دارای صفحه تنظیم برای وضوح یا صفحه نمایش ۱۲۰ اینچی مانند Viture XR نباشند، اما دارای طراحی جذاب، صفحه نمایش واضح و کابل داخلی طولانی و بادوام برای انعطاف بیشتر در هنگام بازی هستند.


منبع: https://mashable.com/review/lenovo-legion-glasses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *