فروشگاه کالای Digital Foundry دوباره راه اندازی شد

ما قبلا یک فروشگاه کالای Digital Foundry داشتیم. در واقع هنوز هم این کار را می کنیم، اما عادت کردیم. امروز با مجموعه‌ای از طرح‌های جدید در دسته‌های جدید راه‌اندازی می‌شود، به این معنی که اکنون می‌توانید هودی‌های زیپ‌دار، برچسب‌ها، پوسترها و لباس‌های لوبیایی را علاوه بر پیراهن‌ها و لیوان‌های آشناتر انتخاب کنید.

تفاوت اصلی با فروشگاه جدید، جدا از طرح های جدید و دسته بندی های جدید، این است که دیگر چاپ بر اساس تقاضا انجام نمی دهیم. تمام موارد موجود در فروشگاه از قبل سفارش داده شده است و به ما امکان می دهد کیفیت چاپ بهتری داشته باشیم و در انتخاب مواد و تامین کنندگان آزادی بیشتری داشته باشیم. این باید برای پیراهن‌ها، هودی‌ها، حبوبات و سایر اقلامی که در درازمدت بهتر می‌پوشند، نگرش کیفیت بیش از مقدار که در انتخاب ظروف نوشیدنی و سایر اقلام نیز اعمال کرده‌ایم، ایجاد کند.

ستاره نمایش در اینجا پیراهن و پوستر DF Fighters است که از تصویرگر ریچل هامز تهیه شده است و شباهت‌های تیم کامل Digital Foundry را در سبک آرکید نشان می‌دهد (اثر هنری تا حدی در بالا تولید شده است!). من به اندازه کافی خوش شانس بودم که نمونه اولیه پیراهن و پوستر خود را در اوایل توسعه به خانه بردم و آنها به یکی از طرح های مورد علاقه من تبدیل شدند.

البته، چیزهای بیشتری در راه است – از جمله دسته‌های بیشتر و طرح‌های بیشتر که توسط برخی از اعضای جامعه با استعداد استثنایی ما در سرور Digital Foundry Discord ساخته شده‌اند. ما دائماً تحت تأثیر گرما، وسعت و بینش این گروه هستیم و البته خوشحال می شویم که شما نیز به ما بپیوندید. می توانید در مورد آن اطلاعات بیشتری کسب کنید برنامه حامیان Digital Foundry در Patreon اگر علاقه دارید.

امیدواریم از انتخاب کالای جدید خوشتان بیاید، و از اینکه با ما همراهی کردید، در هنگام گردآوری آن متشکریم. این مسیر کمی طولانی‌تر از آنچه پیش‌بینی می‌کردیم بود، اما آنچه اکنون در سایت وجود دارد – و آنچه در سال ۲۰۲۴ و بعد از آن در راه است – باید ارزش انتظار را داشته باشد.

اگر نظری در مورد فروشگاه دارید – شکایات، سؤالات، پیشنهادات – لطفاً نظرات خود را در هر پلتفرمی که برای شما راحت تر است با ما در میان بگذارید: نظرات زیر، توییترPatreon یا Discord همگی شرط های خوبی هستند.


منبع: https://www.eurogamer.net/digitalfoundry-2023-the-digital-foundry-merch-store-has-relaunched

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *