فروشگاه Epic Games خط‌مشی را تنظیم می‌کند تا بازی‌های بلاک چین را که فقط برای بزرگسالان رتبه‌بندی می‌شوند مجاز کند

فروشگاه اپیک گیمز دستورالعمل‌های محتوایی خود را برای ناشران کاهش داده است تا به بازی‌هایی که توسط ESRB رتبه‌بندی شده‌اند فقط بزرگسالان اجازه دهند، تا زمانی که این رتبه‌بندی فقط به دلیل وجود فناوری بلاک چین اعمال شده باشد.

تغییرات ظریف دو روز پیش در ۱۹ دسامبر مشاهده شد، زمانی که Epic دو بازی Gods Unchained و Striker Manager 3 را در ویترین فروشگاه خود معرفی کرد. هر دو بازی پس از دریافت امتیاز Adults Only از ESRB در ایالات متحده از فروشگاه حذف شدند.

پیش از این، اپیک تمامی بازی‌های دارای امتیاز Adults Only را از فروشگاه خود ممنوع کرده بود، اما این امتیاز را دارد استقبال آشکار از بازی های بلاک چین. برای اینکه بازی Gods Unchained و Striker Manager 3 به فروشگاه خود برگردند، Epic آن را تغییر داده است. سیاست های مربوط به محتوای ممنوعه.

اخبار: نظرات ما در مورد تریلر GTA 6.در یوتیوب تماشا کنید

«فروشگاه اپیک گیمز برای محصولات در مواردی استثنا قائل شده است [Adults Only] رتبه‌بندی صرفاً به دلیل استفاده از فناوری بلاک چین یا NFT اعمال شده است، به دستورالعمل‌های محتوای Epic اضافه شده است. بازی‌ها همچنان باید با قوانین Epic در مورد «هرزه‌نگاری، قمار و محتوای نفرت‌انگیز» و آن‌ها مطابقت داشته باشند. قوانین مربوط به بلاک چین فن آوری.

موضع Epic کاملاً مخالف رقیب اصلی خود Steam است. شیر فلکه بازی های بلاک چین ممنوع که در سال ۲۰۲۱ از Steam «صدور یا اجازه مبادله ارزهای رمزنگاری شده یا NFT» را صادر می کند، در حالی که Epic یک حفره کوچک ایجاد کرده است تا اطمینان حاصل شود که بازی های بلاک چین همچنان می توانند در فروشگاه خود فروخته شوند.


منبع: https://www.eurogamer.net/epic-games-store-adjusts-policy-to-allow-blockchain-games-rated-adults-only

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *