فروش اپل واچ بلک فرایدی قیمت‌های پایین‌ترین قیمت را برای سری ۹ (۳۲۹ دلار) و SE (189 دلار) معرفی می‌کند.

معاملات جمعه سیاه امروز با بهترین قیمت های سال در دسترس است AirPods و آی پد همین الان. معاملات بزرگی نیز برای اپل واچ سری ۹ جدید در آمازون انجام شده است، که تقریباً هر مدلی را با قیمت های پایین در تمام زمان ها دارد.

فروش اپل واچ بلک فرایدی قیمت‌های پایین‌ترین قیمت را برای سری ۹ (۳۲۹ دلار) و SE (189 دلار) معرفی می‌کند.توجه: MacRumors یک شریک وابسته با آمازون است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

قیمت ها از ۳۲۹٫۰۰ دلار برای ۴۱ میلی متری جی پی اس اپل واچ سری ۹ و ۳۵۹٫۰۰ دلار برای ۴۵ میلی متری جی پی اس اپل واچ سری ۹ شروع می شود. هر دوی این ها تخفیف ۷۰ ​​دلاری و قیمت های کم سابقه جدید در این گجت های پوشیدنی جدید ۲۰۲۳ دارند، و شما دقیقا همان کاهش ۷۰ دلاری را خواهید یافت. در دستگاه های تلفن همراه

اگر اپل واچ ارزان‌تری می‌خواهید، آمازون ساعت ۴۰ میلی‌متری GPS Apple Watch SE را با قیمت ۱۸۹ دلار در اختیار دارد که از ۲۴۹ دلار کاهش یافته است. این یکی دیگر از قیمت‌های پایین بی‌سابقه است، و ما در حال ردیابی چندین قیمت برتر در سری اپل واچ SE هستیم.

میتونی پیدا کنی همه تخفیف های جمعه سیاه اپل در حال حاضر موجود است در پست اختصاصی ما برای هر چیز دیگری، ما همه بهترین معاملات فصل مربوط به اپل را در سایت خود پیگیری می کنیم خلاصه جمعه سیاهبنابراین مطمئن شوید که در طول ماه برای لیستی به روز از همه قابل توجه ترین تخفیف هایی که برای جمعه سیاه ۲۰۲۳ خواهید یافت، دوباره بررسی کنید.

جمع بندی های مرتبط: جمعه سیاه اپل، تخفیف های اپل
انجمن های مرتبط: بحث جامعه


منبع: https://www.macrumors.com/2023/11/19/apple-watch-black-friday-sale/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *