فروش جمعه سیاه آمازون دارای لیوان های هوشمند Ember با قیمت های کم سابقه است

معاملات جمعه سیاه آمازون شامل قیمت های بی سابقه ای در لیوان های قهوه خود گرم شونده Ember است. به طور معمول ۱۳۰ دلار، ۱۰ اونس. لیوان هوشمند Ember 2 از ۹۰ دلار شروع می شود. این دستگاه ها قهوه، چای یا سایر نوشیدنی های گرم شده شما را در دمای ایده آل نگه می دارند و هدیه ای عالی برای عاشقان قهوه هستند. انواع سفید، مشکی و قرمز همگی به فروش می‌رسند، اما نسخه‌های سیاه و قرمز ۱۰۰ دلار قیمت دارند. فقط مدل سفید آن با قیمت ۹۰ دلار موجود است.

را لیوان هوشمند Ember 2 می تواند قهوه شما را بین ۱۲۰ تا ۱۴۵ درجه فارنهایت گرم کند و از ولرم و ناخوشایند شدن نوشیدنی دنج و گرم شما جلوگیری کند. دارای یک برنامه همراه برای اندروید و iOS که به شما امکان می دهد دمای مورد علاقه خود را انتخاب کنید، آن را تنظیم کنید و آن را فراموش کنید.

لیوان با تشخیص مایع به طور خودکار شروع به گرم شدن می کند و وقتی خالی است به خواب می رود. تا ۸۰ دقیقه در هر بار شارژ دوام می آورد، اما گذاشتن آن روی زیر لیوانی شارژی همراهش به این معنی است که می تواند تمام روز دوام بیاورد، مهم نیست چقدر عادت شما به کافئین سیری ناپذیر است.

فروش جمعه سیاه آمازون نیز شامل بزرگتر (۱۴ اونس) Ember Smart Mug 2 با ۴۰ دلار تخفیف به غیر از اندازه، این مدل دارای ویژگی ها، عمر باتری و محدوده دمایی مشابه ۱۰ اونس است. نسخه مدل سفید با قیمت فروش ۱۰۹٫۴۶ دلار در زمان انتشار موجود است. متناوبا، مدل مس متالیک تنها ۱۲۹٫۹۵ دلار است که از ۱۸۰ دلار معمول آن کمتر است.

راهنمای خرید جمعه سیاه شما: همه را ببینید پوشش جمعه سیاه یاهو، اینجا. Engadget را دنبال کنید معاملات فناوری جمعه سیاه. در مورد بیاموزید ترندهای جمعه سیاه در در دانستن. بهترین ها را از کارشناسان Autoblog بشنوید معاملات جمعه سیاه برای ماشین، گاراژ و خانه شماو پیدا کنید فروش جمعه سیاه برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/amazons-black-friday-sale-has-ember-smart-mugs-for-record-low-prices-212058308.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/amazons-black-friday-sale-has-ember-smart-mugs-for-record-low-prices-212058308.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *