فروش زودهنگام جمعه سیاه Brümate باعث کاهش ۲۵ درصدی ظروف نوشیدنی می شود

برومات است ارائه ۲۵ درصد تخفیف برای اکثر مجموعه های ظروف نوشیدنی، از جمله معاملات از امروز شروع می شود و در ۷ نوامبر به پایان می رسد، بنابراین شما زمان دارید تا به این فکر کنید که کدام فنجان های عایق شده نظر شما را جلب می کند. هنگامی که تصمیم گرفتید، فقط کد “Cyber25” را در هنگام پرداخت وارد کنید. به عنوان مثال، این فروش قیمت Hopsulator Trio را از ۳۰ دلار به ۲۳٫۵۰ دلار کاهش می دهد.

Brümate فنجان های عایق و ضد نشتی می سازد که مایعات را در دمای دلخواه خود نگه می دارد تا زمانی که فشار دادن مواد از طریق گلوله شما تمام شود. عایق در اینجا مطمئناً درست است، به همین دلیل است که محصولات این شرکت در لیست ما قرار دارند

در طرف مقابل طیف، ما Hopsulator Trio را در لیست خود قرار می دهیم و زیرا عایق یکپارچه آبجوهای سرد را حتی در گرمترین روزهای تابستان سرد نگه می دارد. با این حال، Hopsulator فقط برای قوطی ها است، اگرچه این شرکت محصولات زیادی را برای خشنود کردن علاقه مندان به مایعات شل ارائه می دهد. برخی از آنها حتی می توانند به عنوان یک ظرف مناسب برای یک خورش ناهار یا سوپ استفاده شوند، بنابراین یک برد/برد است.

باز هم، فروش در ۷ نوامبر به پایان می رسد. اگر به دنبال فنجان های عایق و ضد نشتی هستید، اکنون وقت شماست که بدرخشید. اندازه فنجان ها و ظروف از ۱۲ اونس تا ۴۰ اونس متغیر است، برای کسانی که به دنبال تکرار لذت غوطه ور شدن در Big Gulp هستند.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/brumates-early-black-friday-sale-knocks-25-percent-off-drinkware-150047391.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/brumates-early-black-friday-sale-knocks-25-percent-off-drinkware-150047391.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *