فروش سایبری PS5 در دوشنبه ۲۰۲۳: معاملات بسته کنسولی با Marvel’s Spider-Man 2 شامل می شود

اگر باورتان شود پلی استیشن ۵ سه سال است که عرضه شده است. اگر در حال حاضر کنسول فعلی سونی را ندارید، برخی از معاملات محکم وجود دارد که ممکن است شما را وسوسه کند که دست به کار شوید. این سیستم ۵۰ دلار در GameStop با برخی اخطارها تخفیف دارد، اما اگر قصد بازی دارید Marvel’s Spider-Man 2 یا Call of Duty: Modern Warfare 3، بسته هایی در آمازون وجود دارد که ممکن است برای شما منطقی تر باشد. می توانید بخرید مدل جدید و باریک PS5 و هر دو بازی برای ۴۹۹ دلار. به عبارت دیگر، شما یک بازی ۷۰ دلاری دریافت خواهید کرد که ممکن است قبلاً قصد داشتید آن را بررسی کنید رایگان.

در حالی که بسیاری از مردم در طول چند سال اول ساخت کنسول، دستیابی به PS5 را دشوار می دیدند، سونی مشکلات عرضه را حل کرده است. هر دو نسخه استاندارد و تمام دیجیتال کنسول به راحتی در دسترس هستند. سونی مدل های به روز شده ای را منتشر کرد که باریک تر و سبک تر هستند اوایل این ماه.

PS5 هست یک کنسول عالی و یک نقطه ورودی عالی برای کسانی که به دنبال ورود به بازی های مدرن هستند. مطمئناً در این مرحله یک ارتقاء ارزشمند از پلی استیشن ۴ است. در حالی که در چند سال گذشته شاهد عرضه بازی‌های بزرگ بسیاری در هر دو کنسول PS4 و PS5 بوده‌ایم، ناشران و توسعه‌دهندگان عناوین بیشتری را به صورت انحصاری برای کنسول‌های نسل فعلی می‌سازند.

سیستم فعلی سونی دارای یک کنترلر فوق العاده در DualSense است. هنگامی که یک بازی به طور کامل از این ویژگی استفاده می کند، ارتعاشات بازخورد لمسی سطح بیشتری از غوطه وری را اضافه می کند. یک نسخه پیشرفته از کنترلر برای بازیکنان رقابتی جدی در دسترس است، در حالی که بسیار قابل تنظیم و قابلیت دسترسی است کنترل کننده دسترسی در ماه دسامبر در دسترس خواهد بود.

PS5 قادر به ارائه تصاویری چشمگیر با نرخ فریم تا ۱۲۰ فریم در ثانیه است. در حالی که شاید کتابخانه بازی ها در ابتدا جذاب ترین نبود، اکنون تعداد زیادی عناوین عالی برای کنسول موجود است (تقریباً هر بازی PS4 روی PS5 نیز قابل بازی است).

در آن یادداشت، Marvel’s Spider-Man 2 است یک پیگیری عالی به بازی های قبلی این سری، مرد عنکبوتی و مرد عنکبوتی: مایلز مورالس. شما بین پیتر پارکر و مایلز مورالس جابه‌جا خواهید شد، زیرا این دو ابرقهرمان تلاش می‌کنند (چه چیز دیگری؟) جلوی افراد بد با نقشه‌های پلید را بگیرند. نکته داغ: از ماموریت های جانبی غافل نشوید. اینها شامل چند داستان واقعاً دوست داشتنی است و یک استراحت خوب از ماموریت های اصلی ارائه می دهد.

با توجه به جنگ مدرن ۳کمپین ساخته نشده است، اما اجازه دهید با آن روبرو شویم: احتمالاً بیشتر به حالت های چند نفره و/یا زامبی علاقه مند هستید. چند نفره دارای یک عامل نوستالژی اصلی است که شامل آن می شود همه نقشه های پرتاب از نسخه اصلی ۲۰۰۹ جنگ مدرن ۲. علاوه بر این، برای اولین بار در سری Call of Duty، تقریباً تمام وسایل شما حمل خواهد شد از بازی سال گذشته، راه اندازی مجدد جنگ مدرن ۲.

در همین حال، اگر ترجیح می‌دهید فقط روی مدل استاندارد PS5 تخفیف داشته باشید، می‌توانید یکی از آن‌ها را از GameStop تهیه کنید. برای ۴۵۰ دلار، یا ۵۰ دلار تخفیف. در اینجا باید چند نکته را در نظر داشت. این تخفیف برای مدل اصلی و قوی‌تر است و فقط در صورتی اعمال می‌شود که تحویل همان روز (۱۳ دلار) یا تحویل در فروشگاه را انتخاب کنید (در این صورت GameStop به شما ۵ دلار دیگر تخفیف می‌دهد). به این ترتیب، برای واجد شرایط بودن باید به اندازه کافی به GameStop نزدیک باشید.

راهنمای خرید سایبری دوشنبه شما: همه یاهو را ببینید پوشش سایبر دوشنبه، اینجا. Engadget را دنبال کنید معاملات فناوری سایبر دوشنبه. در مورد بیاموزید روندهای دوشنبه سایبری در در دانستن. بهترین ها را از کارشناسان Autoblog بشنوید معاملات سایبر دوشنبه برای ماشین، گاراژ و خانه شماو پیدا کنید فروش سایبری دوشنبه برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/ps5-cyber-monday-sale-2023-deals-on-a-console-bundle-with-marvels-spider-man-2-included-173911763 منتشر شد. .html?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/ps5-cyber-monday-sale-2023-deals-on-a-console-bundle-with-marvels-spider-man-2-included-173911763.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *