فر پیتزای رویاهای شما برای جمعه سیاه به فروش می رسد

تخفیف های فر پیتزا جمعه سیاه


بهترین پیشنهاد برای فر پیتزا رده بالا

فر هوشمند برویل فر پیتزا پیتزایولو

۷۹۹٫۹۵ دلار در آمازون
(۲۰۰ دلار صرفه جویی کنید)
فر پیتزای رویاهای شما برای جمعه سیاه به فروش می رسد

بهترین فر پیتزا زیر ۵۰۰ دلار

فر پیتزا Roccbox توسط Gozney

۳۹۹ دلار در آمازون
(۱۰۰ دلار صرفه جویی کنید)
فر پیتزا در فضای باز جعبه سنگ سبز

چند سال پیش، آن «هاوربردهای» ارزان قیمت برقی بر راهنمای هدایای تعطیلات غالب بودند. سپس آن اسلحه ماساژ بود. حالا فرهای پیتزا هدیه سال است که باید آن را داشته باشید و ما از آن عصبانی نیستیم. در واقع، ما هستیم با محبت روند فر پیتزا بوگی، زیرا چه کسی نمی تواند بیشتر از پیتزا در زندگی خود استفاده کند؟ این یک سوال بلاغی است.

همه این فرهای پیتزای جدید یک نقطه ضعف دارند: بهترین فرهای داخلی و خارجی فرهای پیتزا واقعا گران هستند از مارک های مورد تایید Oprah مانند Ooni گرفته تا مارک های آشناتر مانند Cuisinart و Breville، برخی از فرهای محبوب پیتزا ۱۰۰۰ دلار یا بیشتر قیمت دارند. و دقیقاً به همین دلیل است که ما در مورد تخفیف های فر پیتزا جمعه سیاه بسیار هیجان زده ایم. ما برای جمع آوری تمام سال ها سخت کار کرده ایم فروش برتر جمعه سیاه برای خوانندگان Mashable – معاملات در مورد جاروبرقی ربات، تخفیف تلویزیون های جدیدانحصاری معاملات فقط دعوت برای اعضای Primeو حالا فرهای پیتزا

ما از نزدیک کوره های پیتزای مورد علاقه خود را برای کاهش قیمت تماشا کرده ایم و خبرهای خوب و بد داریم. خبر خوب: با نزدیک شدن به جمعه سیاه، می توانید تخفیف های بزرگ ۲۰۰ دلاری را در فرهای محبوب پیتزا از برندهای برتر پیدا کنید. خبر بد؟ برخی از فرهای پیتزا در فضای باز مورد علاقه ما هنوز به فروش نرسیده اند. متأسفانه، این شامل اکثر اجاق های Ooni می شود که اوج کمال جشن پیتزا هستند.

با یافتن تخفیف‌های جمعه سیاه جدید در اجاق‌های پیتزا، به بررسی خود ادامه دهید و آنها را اینجا اضافه کنید. و اگر می خواهید در یکی از بهترین های سال مقداری پول پس انداز کنید ایده های محبوب هدیه کریسمس، سپس انتخاب پس انداز را در زیر بررسی کنید. برای آسان‌تر کردن زندگی، ما این اجاق‌های تخفیف‌خورده را به انواع گران‌قیمت (۵۰۰ دلار و بالاتر) و فرهای پیتزای مقرون‌به‌صرفه‌تر تقسیم می‌کنیم.

بهترین معاملات جمعه سیاه در فرهای پیتزای سطح بالا

فر هوشمند برویل فر پیتزا پیتزایولو

۷۹۹٫۹۵ دلار در آمازون (۲۰۰ دلار صرفه جویی کنید)



چرا ما آن را دوست داریم

ما اخیرا تست کردیم فرهای پیتزا بالا سال، و ما این برویل را بهترین از بهترین ها نامگذاری کردیم. بیشتر اجاق‌های پیتزای جدید برای استفاده در فضای باز طراحی شده‌اند، اما تعداد انگشت شماری از اجاق‌های پیتزای سرپوشیده جدید وجود دارند که میزبانی یک شب پیتزا را آسان‌تر می‌کنند. اگرچه این یک اجاق پیتزا روی میز است، اما هنوز هم می تواند به دمای تاول ۷۵۰ درجه برسد. این بدان معناست که شما می توانید پیتزاها را سریعتر از اجاق های سنتی بپزید، اما همچنین بیشتر شبیه پیتزاهای هیزمی هستند که در یک رستوران پیدا می کنید.

تخفیف های بیشتر در مورد فرهای پیتزای سطح بالا:

تخفیف های بیشتر جمعه سیاه در فر پیتزا

فر پیتزا Roccbox توسط Gozney

۳۹۹ دلار در آمازون (۱۰۰ دلار صرفه جویی کنید)



چرا ما آن را دوست داریم

مانند اجاق برویل که در بالا نشان داده شد، این اجاق پیتزا در فضای باز هم تست شده و تایید شده است. می توانید پیتزا را با استفاده از پروپان یا گلوله های چوبی در این فر بپزید و دمای آن به ۹۵۰ درجه می رسد. و بر خلاف برخی از فرهای پیتزای محبوب، لازم نیست بودجه خود را صرف پختن پیتزاهای خانگی در حیاط خلوت کنید. فرهای پیتزا در فضای باز عالی هستند هدیه برای پدران یا کل خانواده، و این واقعا یکی از بهترین ها است.

تخفیف های بیشتر جمعه سیاه در فر پیتزا


منبع: https://mashable.com/article/black-friday-pizza-oven-deals-2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *