فضاپیمای بالون مانند اسپیس پرسپکتیو به سمت پرتاب تجاری در سال ۲۰۲۴ شناور است. عکس‌های جدیدی از این وسیله نقلیه لوکس در ارتفاع بالا – از جمله توالت فضایی فانتزی آن را ببینید.

تصویری از مردی که عکس غروب خورشید را در یک کابین فضایی بالای جو زمین می گیرد


با حسن نیت از Space Perspective


  • استارتاپ هوافضا Space Perspective با مرسدس مایباخ همکاری کرد تا یک تجربه فضایی لوکس را طراحی کند.
  • Space Perspective قصد دارد تا سال ۲۰۲۴ میهمانان را به ۱۰۰۰۰۰ فوت بالاتر از جو زمین برساند.
  • قیمت هر بلیط ۱۲۵۰۰۰ دلار است. بیش از ۱۵۰۰ نفر تاکنون یک مکان خریده اند.
تبلیغات

تبلیغات

یک شرکت اکتشاف بین ستاره‌ای می‌خواهد یک کشتی فضایی بسازد که کشتی‌های ثروتمند را در اتمسفر زمین بالا ببرد – و مرسدس مایباخ نام تجاری لوکس خود را برای تحقق آن قرض می دهد.

چشم انداز فضایی امیدوار است که مسافران را در هوا ببرد پایان سال ۲۰۲۴ در سفینه ای به نام سفینه فضایی نپتون، یک کپسول تحت فشار با مناظر پانوراما.

یک بالون فضایی نپتون را ۱۰۰۰۰۰ پا به سمت استراتوسفر فوقانی می برد، جایی که مهمانان می توانند شاهد انحنای زمین باشند.

پیش از این، مدیران اسپیس پرسپکتیو به فرستادن دیگران از طریق بالون کمک کرده بودند – مدیر اجرایی گوگل، آلن اوستاس، رکورد را شکست. بالاترین چتربازی در سال ۲۰۱۴ با کمک مدیران فعلی اسپیس پرسپکتیو که قصد دارند شرکت خود را به اولین شرکتی تبدیل کنند که دارای خدمه ای است که با بالون بالا و پایین می روند.

تبلیغات

تبلیغات

اما قرار نیست این کشتی مانند هر کپسول دیگری باشد که به فضا فرستاده می‌شود – مرسدس-مایباخ ماشین‌های الکتریکی خود را به این شرکت قرض می‌دهد تا مهمانان را به و از فرودگاه‌های فضایی خود ببرد، که یکی از آنها کشتی‌ای به نام MS Voyager خواهد بود. این برند افسانه ای فضای داخلی سفینه فضایی را نیز طراحی خواهد کرد.

تبلیغات

تبلیغات

این استارت آپ توسط مدیران هوافضا جین پوینتر و تابر مک کالوم تأسیس شد.

یک کابین سفید و کروی از بیرون

سفینه فضایی نپتون به نمایش گذاشته شد

با حسن نیت از Space Perspective


این جفت پس از شرکت در دو سال مشهور شدند آزمایش بیوسفر ۲ نزدیک به ۳۰ سال پیش، که هدف آن اثبات این بود که آیا انسان ها می توانند خود را در سیارات دیگر حفظ کنند یا خیر. با این حال، آزمایش شکست خورد، زیرا ساختار هوا، هوا، آب و غذای کافی برای هشت نفر داخل آن را نداشت.

از آن زمان، این دو سال‌ها تجربه در دنیای استارت‌آپ‌های هوافضا جمع‌آوری کردند. این جفت تاسیس شد پاراگرافپوینتر به Insider گفت که “در حال حاضر فناوری هایی را در هر فضاپیمای انسانی که به دور سیاره می چرخد ​​ایجاد کرده است.”

تیم Space Perspective شامل پرسنلی است که بالون های فضایی را برای ناسا و مهندسان سابق اسپیس ایکس طراحی و تولید کرده اند.

این شرکت در سال ۲۰۲۰ اعلام کرد هدف آن حمل و نقل مسافر، خودی قبلا گزارش شده است.

تبلیغات

تبلیغات

برخلاف بسیاری از کشتی‌های فضایی سنتی، موشک‌ها استفاده نمی‌شوند.

خدمه ای در شب یک بالون بزرگ و شفاف را بالا می برند

بالون فضایی

با حسن نیت از Space Perspective


سفینه فضایی نپتون استفاده نخواهد کرد موشک.

در عوض، یک بالون نازک و پلاستیکی پر از گاز هیدروژن، و متصل به کابین به تدریج میهمانان را تا ارتفاع ۱۰۰۰۰۰ فوتی می برد، به مدت دو ساعت شناور می شود و سپس با رها کردن آرام گاز پایین می آیند.

این شرکت گفت که از هیدروژن – یک گاز بسیار قابل اشتعال – استفاده می کند کمبود هلیوم. با این حال، گفت که “نشان داده شده است که یک گاز ایمن برای استفاده در بالن است” و اشاره کرد که سایر صنایع به طور فزاینده ای از هیدروژن استفاده می کنند.

طبق وب سایت Space Perspective، اگر بالون آسیب ببیند، به آرامی روی زمین فرود می آید. یک سیستم چتر نجات نیز وجود دارد.

پوینتر گفت که نمونه اولیه کپسول فعلی بیش از ۱۴۰۰۰ پوند وزن دارد و سفینه فضایی نپتون سنگین تر خواهد بود. این شرکت نیز تست کرده است بالن های فشار صفر برای حمل محموله های بسیار سنگین تر – با وزن بیش از ۲۲۰۰۰ پوند – از سفینه فضایی نپتون.

پوینتر به اینسایدر گفت: «ما سفینه فضایی نپتون را طوری طراحی کردیم که کپسولی داشته باشد که در محدوده طبیعی آن چیزی باشد که این بالن ها حمل می کنند.

تبلیغات

تبلیغات

اولین پروازهای تجاری برای سال ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است.

یک کابین سفید و کروی در بالای زمین در فضا با مسافرانی که عکس می گیرند

تصویری از کابین سفینه فضایی نپتون در فضا

با حسن نیت از Space Perspective


پوینتر به اینسایدر گفت که تاکنون فقط آزمایش‌های بدون سرنشین با نمونه اولیه سبک‌تر انجام شده است که عمدتاً برای آزمایش دقت مسیر پرواز است.

کپسول واقعی که قابلیت حمل ۹ نفر را دارد تقریبا کامل شده است. همچنین آزمایش‌های بدون سرنشین با فولاد تا پایان سال جاری برای شبیه‌سازی وزن مسافران در هواپیما انجام خواهد شد.

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، آزمایشات با خدمه در اوایل سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد.

پوینتر گفت: «من در یکی از آن پروازها خواهم بود، زیرا تا زمانی که من در آن نباشم، اجازه نمی‌دهم مردم به آن پرواز کنند. “و سپس ما برای عملیات تجاری آماده خواهیم شد. بنابراین بسیار هیجان انگیز است.”

هدف این است که مسافران تا سال ۲۰۲۴ وارد کپسول شوند، اما پوینتر گفت تا زمانی که استانداردهای ایمنی تعیین شده در داخل و با FAA را نپذیرند، این اتفاق نمی افتد.

تبلیغات

تبلیغات

هر سفر هشت نفر و یک خلبان در نزدیکی لبه فضا خواهد بود و برای هر نفر ۱۲۵۰۰۰ دلار هزینه دارد.

یک کوسن نارنجی که نمایانگر یک صندلی توالت بسته در حمامی سفید و آینده‌نگر با پنجره‌هایی است که به فضا نگاه می‌کنند.

اسپیس پرسپکتیو می گوید که از اولین اسپای فضایی جهان – یک حمام شیک – رونمایی خواهد کرد.

با حسن نیت از دیدگاه های فضایی


تاکنون ۱۶۵۰ نفر با این شرکت بلیت های ۱۲۵۰۰۰ دلاری خریداری کرده اند تا رده های بالایی را کشف کنند. اتمسفر زمین.

اسپیس پرسپکتیو گفت که نیازی به آموزش ویژه برای مسافران نخواهد بود. تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که برخی از فرم ها را امضا کنند، روی صندلی بنشینند و بند ببندند.

این تجربه به معنای ولخرجی است و برای افرادی که پولی برای خرج کردن دارند ارائه می دهد ماجراهای ریسک پذیر.

کابینی به شکل زیور کریسمس با توالت فضایی ساخته شده است و طبق Space Perspective غذا و کوکتل در طول پرواز سرو می شود. این شرکت همچنین به دنبال پیاده سازی عناصر طراحی از مجموعه خودروهای لوکس مرسدس-مایباخ است.

پوینتر می‌گوید: «وقتی مردم به نحوه پرواز ما به فضا فکر می‌کنند، چیزهای زیادی در ذهنشان می‌گذرد. ما می‌خواستیم کاملاً این را برای مردم تصور کنیم… اما چیزی که واقعاً برای ما مهم بود این بود که ما فضای داخلی را طوری طراحی کردیم که واقعاً در دسترس و قابل دسترس باشد. بنابراین این یک فضای استراحت است.»

مرسدس مایباخ بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

تبلیغات

تبلیغات

این شرکت همچنین گفت سفینه فضایی نپتون با “بزرگترین پنجره هایی که تاکنون به فضا پرواز کرده است” ساخته شده است.

فضای داخلی کپسول فضایی با نور بنفش، با صندلی‌های پارچه‌ای مشکی، مینی‌بار نقره‌ای مثلثی شکل و تلسکوپ.  بیرون پنجره های بزرگ، منظره ای از زمین از فضا است

فضای داخلی سفینه فضایی نپتون که توسط Maybach-Mercedes طراحی خواهد شد

با حسن نیت از دیدگاه های فضایی


پوینتر گفت که این پنجره‌های بزرگ چالشی مهندسی برای تیم ایجاد کردند، اما آن‌ها معتقدند راه‌حل – یک فیلم خاص که پوینتر نمی‌توانست آن را فاش کند – ارزشش را دارد.

این پنجره های بزرگ یک مزیت باورنکردنی برای مشتریان ما هستند زیرا آنها می توانند به دنیا نگاه کنند.

تبلیغات

تبلیغات

این شرکت پروازهای خود را از یک کشتی معروف به MS Voyager راه اندازی و دریافت خواهد کرد.

تصویری از سفینه فضایی نپتون، با بالون آن بر فراز MS Voyager

تصویری از پرتاب سفینه فضایی نپتون از MS Voyager

با حسن نیت از دیدگاه های فضایی


از نظر فضایی، سایت پرتاب سیار ایده آل است زیرا به خدمه اجازه می دهد حرکت کنند و از شرایط جوی نامناسب اجتناب کنند.

سفینه فضایی نپتون نیز پس از فرود در اقیانوس اطلس در سواحل فلوریدا، جایی که خدمه در قایق های تندرو برای جمع آوری کشتی و مسافرانش عجله خواهد کرد.

پوینتر به Insider گفت که آزمایش های قبلی نمونه اولیه کشتی منجر به یک مسیر پروازی نسبتاً دقیق شده است، به این معنی که کپسول در نزدیکی MS Voyager فرود می آید.

ماجراجویی شش ساعته خواهد بود کربن خنثیاین شرکت در بیانیه ای مطبوعاتی گفت: از وسیله نقلیه ای که مهمانان را به کشتی می برد تا خود پرواز.

تبلیغات

تبلیغات

هزاران صنعت چشم خود را به پتانسیل بالن های در ارتفاع بالا می برند.

شارلوت، ایالات متحده آمریکا - 4 فوریه: بالون جاسوسی چینی در 04 فوریه 2023 در شارلوت NC، ایالات متحده به پرواز درآمد. پنتاگون پیشتر اعلام کرد که در حال ردیابی یک بالون نظارتی مشکوک چینی در ارتفاع بالا بر فراز قاره ایالات متحده است.  در بیانیه وزارت خارجه چین آمده است که این بالون یک کشتی هوایی غیرنظامی بوده که برای تحقیقات و عمدتاً اهداف هواشناسی استفاده می شود.» (عکس از پیتر زای/ خبرگزاری آنادولو از طریق گتی ایماژ)

بالون جاسوسی چینی در ۰۴ فوریه ۲۰۲۳ در شارلوت NC، ایالات متحده پرواز می کند. پنتاگون قبلاً اعلام کرد که در حال ردیابی یک بالون نظارتی مشکوک چینی در ارتفاع بالا بر فراز قاره ایالات متحده است.


پیتر زای/ خبرگزاری آنادولو از طریق گتی ایماژ


بالن های ارتفاع بالا چیز جدیدی نیستند – ناسا انجام می دهد مشاهدات علمی از طریق بالون و خدمات ملی هواشناسی هر سال ۷۵۰۰۰ بالون را برای کمک به نظارت بر شرایط ارسال می کند.

این ارتش آمریکا همچنین به دنبال استفاده سریع از این بادکنک های ارزان و ساده است جمع آوری اطلاعات وس رامباو، همکار پروژه دفاع موشکی در مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌المللی، گفت و نظارت، از جمله قابلیت‌های دیگر.

رامبا به اینسایدر گفت: «من فکر می‌کنم که آنها به نوعی قابلیت تکمیلی هستند. این یک نقطه میانی خوب بین ماهواره های بسیار گران قیمت و نفیس است که ایالات متحده در فضا مستقر می کند و سیستم های هواپیماهای مختلفی که ایالات متحده برای بسیاری از این ماموریت ها مستقر می کند.”

از آنجایی که بالون های زیادی در آسمان وجود دارد، رامبا گفت که احتمالاً مقرراتی بین FAA و وزارت دفاع در مورد این حریم هوایی وضع خواهد شد، اما او نمی بیند که وزارت دفاع و صنعت گردشگری فضایی مجبور به رقابت برای فضای هوایی شوند. . به هر طریقی

در واقع، رامبو گفت، ممکن است پتانسیل همکاری بین دو صنعت برای درک بهتر مسیرهای سفر این بالن ها وجود داشته باشد.

“اگر پیشرفت هایی در هدایت یا پیش بینی جریان های باد وجود داشته باشد، منطقه بالقوه ای است که وزارت دفاع و سازمان های غیرنظامی می توانند در آن همکاری کنند.”

در ادامه بخوانید

فضا
تبلیغات


نماد بستن دو خط متقاطع که “X” را تشکیل می دهند. راهی برای بستن یک تعامل یا رد کردن یک اعلان را نشان می دهد.



منبع: https://www.businessinsider.com/space-perspective-balloon-spaceship-mercedes-maybach-design-interior-photos-2023-10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *