فورتنایت بعد از به‌روزرسانی رتبه‌بندی‌های سنی که بازیکنان را با لوازم آرایشی نامناسب ناامید می‌کند، وعده اصلاحات را می‌دهد.

اپیک گیمز با سیستم رده‌بندی سنی جدید فورتنایت که به تازگی معرفی شده است، قول رفع ناامیدی‌های اولیه را داده است، که پس از غیرقابل استفاده شدن بسیاری از لوازم آرایشی محبوب در بخش‌های خاصی از بازی به منظور برآورده کردن شرایط رتبه‌بندی، بازیکنان را ناامید کرده است.

ماه گذشته خرید اخبار حماسه خواهد بود معرفی رتبه بندی های سنی فردی برای تمام محتوای شخص اول و شخص ثالث قابل پخش در Fortnite به عنوان بخشی از آنچه تکامل آن به یک “اکوسیستم چند بازی” نامیده می شود. البته Epic در حال حاضر در تلاش است تا با تمرکز بیشتر بر روی تجربه‌های تولید شده توسط کاربر به سبک Roblox با استفاده از آن، دامنه فورتنایت را گسترش دهد. ابزارهای Creative 2.0 به تازگی منتشر شده است – و آخرین به‌روزرسانی بازی به این معنی است که همه این تجربیات اکنون با رده‌بندی سنی ارائه می‌شوند که از E برای همه شروع می‌شود و از E10+ تا نوجوانان می‌گذرد.

تا اینجا خیلی معقول. مشکل این است که روش ظاهراً تصادفی همه اینها در یک بازی اجرا شده است که تا به حال به طور انحصاری رتبه نوجوانان را داشته است. اساساً، از آخرین به‌روزرسانی فورتنایت، به تک تک محتواها، از جمله تمام لوازم آرایشی، رده‌بندی سنی خاص خود داده شده است – و بازیکنان در صورت پوشیدن لباس‌هایی که به‌عنوان نامناسب برای سنشان علامت‌گذاری شده است، از دسترسی به تجربه‌های حالت خلاق منع می‌شوند. این نیز کمکی نمی کند که پوست های به ظاهر خوش خیم لوازم آرایشی – به عنوان مثال یک گربه کارتونی عضلانی – فقط برای نوجوانان رتبه بندی می شوند و برای کودکان نامناسب در نظر گرفته می شوددر حالی که دیگران، مانند مایکل مایرز هالووین، برای جوانان خوب رتبه بندی می شوند.

پخش خبر: چه کسی باید لینک را در فیلم لایو اکشن Legend of Zelda بازی کند؟در یوتیوب تماشا کنید

به نظر می رسد که در آن مورد خاص، مقصر تفنگ پوسته Meowscles باشد، اما ساب ردیت Fortnite در حال حاضر در حال بررسی هزاران لوازم آرایشی درون بازی است و شناسایی طیف وسیعی از تناقضات آشکار در قوانین اساساً، بازیکنان از این ناامید هستند که در یک بازی تقریباً از پایه برای تشویق به خرید پوسته‌های گران قیمت برای رجزخوانی طراحی شده است، پوسته‌های گران قیمتی که خریداری کرده‌اند ناگهان در بخش‌های قابل توجهی از بازی غیرقابل استفاده می‌شوند. و وقتی صفحه‌های موسیقی و بارگیری ناگهانی مسدود شده را که حتی توسط سایر پخش‌کننده‌ها هم دیده نمی‌شوند، در نظر بگیرید، چیزها حتی عجیب‌تر می‌شوند.

از آنجایی که ناامیدی ها در طول روز افزایش یافته است، و برخی از بازیکنان از «Robloxification» فورتنایت به بهای تمرکز سنتی بتل رویال آن ابراز تاسف می کنند، Epic به سمت کم اهمیت جلوه دادن تأثیر به روز رسانی حرکت کرده است. در این مقاله آمده است: «امروزه، حدود ۷ درصد از لباس‌های فورتنایت را فقط می‌توان در جزایر دارای رتبه نوجوانان (یا معادل منطقه‌ای) تجهیز کرد. بیانیه در وب سایت خود. در طول سال آینده، با تنظیم خودکار ظاهر آنها بر اساس جزیره‌ای که می‌خواهید بازی کنید، اکثر این لباس‌ها را قادر می‌سازیم تا با همه رتبه‌بندی‌ها سازگار باشند.»

در پاسخ به بیانیه Epic، بازیکنان به طور منطقی پیشنهاد کرده‌اند که شاید بهتر باشد قبل از شروع به‌روزرسانی رتبه‌بندی سنی، ویژگی تنظیم خودکار را پیاده‌سازی می‌کردند، اما به نظر می‌رسد Epic به سادگی حاضر نبود ۱۲ ماه را که ممکن است طول بکشد صبر کند. برنامه های حالت خلاقانه آن برای آینده بازی بسیار حیاتی به نظر می رسد. در ماه سپتامبر، تیم سوئینی، مدیر عامل Epic اذعان کرد که بازگشت فورتنایت به رشد عمدتاً به دلیل محتوای سازنده آن بوده است – در همان ایمیل در آن او فاش کرد که شرکت “بسیار از ثبات مالی برخوردار نیست” و تایید کرد که “حدود ۸۳۰ کارمند” شغل خود را از دست خواهند داد.


منبع: https://www.eurogamer.net/fortnite-promises-fixes-after-age-ratings-update-frustrates-players-with-inappropriate-cosmetics

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *