فورد قیمت F-150 لایتنینگ مدل پایه خود را ۵۰۰۰ دلار افزایش می دهد.

پیکاپ برقی لایتنینگ F-150 فورد یکی از معدود مدل هایی بود که به آن رسید حفظ اعتبار مالیاتی کامل ۷۵۰۰ دلاری ایالات متحده برای سال ۲۰۲۴، اما بسیاری از این مزیت در شرف رد شدن است. قیمت مدل های ۲۰۲۴ از ۴۹۹۹۵ دلار به ۵۴۹۹۵ دلار (به استثنای هزینه های تحویل و مشوق ها) افزایش می یابد، در حالی که مدل بعدی، XLT، با ۱۰۰۰۰ دلار به ۶۴۹۹۵ دلار افزایش می یابد. مطبوعات آزاد دیترویت دیده شده توسط آستانه. مدل های ۲۰۲۳ همان قیمت را حفظ خواهند کرد.

با این حال، خریدارانی که به نسخه های پریمیوم F-150 Lightning چشم دوخته اند، خوش شانس هستند. مدل پلاتینیوم با برد تخمینی ۳۰۰ مایلی EPA از ۹۱۹۹۵ دلار به ۸۴۹۹۵ دلار کاهش می یابد، در حالی که قیمت پلاتینیوم مشکی (تصویر بالا) با کاهش ۵۰۰۰ دلاری به ۹۲۹۹۵ دلار می رسد. لیست کاملی از تغییرات در تصویر زیر (به استثنای هزینه مقصد):

  • حرفه ای (محدوده تخمینی ۲۴۰ مایلی EPA): افزایش ۵۰۰۰ دلاری از ۴۹۹۹۵ دلار به ۵۴۹۹۵ دلار

  • XLT 311 A (محدوده تخمینی ۲۴۰ مایلی EPA): افزایش ۱۰۰۰۰ دلاری از ۵۴۹۹۵ دلار به ۶۴۹۹۵ دلار

  • فلاش (محدوده تخمینی ۳۲۰ مایل EPA): مدل جدید “فناوری پیشرو” با برد ۳۰۰ مایل به قیمت ۷۳۴۹۵ دلار

  • لاریات (محدوده تخمینی ۳۲۰ مایل EPA): افزایش ۲۰۰۰ دلاری از ۷۷۴۹۵ دلار به ۷۹۴۹۵ دلار

  • پلاتین (محدوده تخمینی ۳۰۰ مایل EPA): 7000 دلار کاهش قیمت از ۹۱۹۹۵ دلار به ۸۴۹۹۵ دلار

  • مشکی پلاتینی (محدوده تخمینی ۳۰۰ مایل EPA): کاهش قیمت ۵۰۰۰ دلاری از ۹۷۹۹۵ دلار به ۹۲۹۹۵ دلار

فورد قیمت F-150 لایتنینگ مدل پایه خود را ۵۰۰۰ دلار افزایش می دهد.
آب کم عمق

فورد مدل جدیدی به نام F-150 Lightning Flash را به خط تولید اضافه کرد (در بالا)، که شامل «قابلیت‌های فنی مورد تقاضا» مانند باتری با برد بالا با برد تخمینی ۳۲۰ مایل EPA، رانندگی در بزرگراه هندزفری بلوکروز است. و یک صفحه نمایش لمسی استاندارد ۱۵٫۵ اینچی.” با این حال، خودروساز به طور کامل دو مدل، یعنی لاریات با برد ۲۴۰ مایلی و XLT 312 با برد ۳۲۰ مایلی را حذف کرد. مدل های ۲۰۲۴ هنوز در وب سایت فورد در دسترس نیستند.

جیم فارلی، مدیرعامل فورد اخیراً گفته است که این شرکت باید تعداد مدل‌های لایتنینگ را کاهش دهد تا کیفیت را بهبود بخشد. در عین حال، این تغییرات برای بهبود “رشد فروش، سودآوری و دسترسی مشتری به مزایای مالیاتی IRA” طراحی شده است. اخبار CNBC. اف-۱۵۰ لایتنینگ پرفروش‌ترین پیکاپ الکتریکی آمریکا پس از سه ماهه چهارم رکورد است و تقاضا همچنان رو به رشد است.

در حالی که تسلا یک شماره رکورد از خودروهای برقی در سال ۲۰۲۳، فروش محصولات الکتریکی فورد نسبتا ضعیف بوده است که نشان دهنده ضرر ۳٫۱ میلیارد دلاری برای این شرکت در سال گذشته است. فورد یکی از معدود خودروسازانی بود که موفق شد ۷۵۰۰ دلار اعتبار مالیاتی کامل را برای F-150 Lightning به همراه تسلا (در بیشتر محدوده آن) و بولت EUV و EV شورولت حفظ کند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/ford-is-raising-the-price-of-its-entry-level-f-150-lightning-by-5000-123521105.html?src منتشر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/ford-is-raising-the-price-of-its-entry-level-f-150-lightning-by-5000-123521105.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *