فیلم‌های تازه Resident Evil 4: Separate Ways آدا را در حال عمل نشان می‌دهند

کمپین درخشان Resident Evil 4 Separate Ways با بازی Ada Wong مورد علاقه طرفداران اکنون برای عرضه به عنوان DLC برای بازسازی به همان اندازه درخشان Resi 4 کپکام تایید شده است. و امروز، اکنون می‌توانیم نگاهی به آنچه که باید انتظار داشته باشید را برای شما بیاوریم.

با نگاهی به فیلم جدید، به نظر می‌رسد که آدا بسیار شبیه به لئون بازی می‌کند، با مکانیک جدید پاری بسیار فعال، فرصت‌های چاقوی R2 برای ساکت کردن دشمنان سرنگون‌شده، و حذف چاقوی بی‌صدا برای گانادوهای ناآگاه. با این حال، تفاوت بزرگ برای آدا این است که او با اسلحه مبارزه با علامت تجاری خود برای مقابله با دشمنان از راه دور و رسیدن به مکان های جدید مجهز شده است. استفاده از تفنگ گراپلینگ برای شروع یک حمله غوغا به طور خاص بسیار سرگرم کننده به نظر می رسد، و همچنین شایان ذکر است که به نظر می رسد درگیری در یک مکان دور را می توان بلافاصله با حمله غوغا به دشمنان نزدیک پس از فرود دنبال کرد.

تفنگ دست و پنجه نرم کننده مقداری ادویه بسیار مورد نیاز را به چیزی اضافه می کند که در غیر این صورت بازسازی مکان های آشنا خواهد بود. دیدن آدا که در اطراف زمین های قدیمی لئون در باروهای قلعه و حومه دهکده زیپ می زند واقعاً سرگرم کننده است. فاصله گرفتن از دشمنان با حرکت از یک برج به برج دیگر و بستن آنها با گلوله از دور به همان اندازه کارآمد به نظر می رسد که دست و پنجه نرم کردن آنها در سینه و زوم کردن برای یک ضربه وحشیانه از نزدیک به سر. دیدن ابزاری که به طور باورپذیری هم برای پیمایش و هم برای مبارزه مفید است، بسیار خوب است، به خصوص ابزاری که به آدا اجازه می‌دهد تا به معنای واقعی کلمه هر حرکت خود را با سبکی خالص اجرا کند. اگر لئون دختر بچه اینترنت است، پس قطعا آدا مادر است.


Aoife Wilson از Eurogamer نگاهی می‌اندازد به آنچه آدا انجام داده است.

آدا ممکن است به لئون کمک کند اگر در درازمدت به نفع او باشد، اما آدا برای ماموریت خودش اینجاست. مانند بازی Separate Ways اصلی، او توسط پسر بد رزیدنت اویل، آلبرت وسکر، برای بازیابی چیزی ارزشمند و نابود کردن هر کسی یا هر چیزی که سر راه او قرار می‌گیرد، استخدام شده است، اما درست مانند بازی اصلی آدا، همیشه طبق قوانین وسکر بازی نمی‌کند.

به نظر می رسد کمی تفاوت با داستان DLC اصلی وجود دارد، اما در پایان تریلر جدید Separate Ways اشاره شده است که Ada به ویروس آلوده شده است، چیزی که در ابتدا اتفاق نیفتاده است. ما علاقه مند خواهیم بود تا ببینیم که چگونه برخی از رویدادهای آینده را تغییر می دهد.

دیگر موارد اضافه شده شامل درخواست هایی مانند مواردی است که در کمپین اصلی بازسازی دیده می شود. آدا نیز می تواند مدال های آبی را برای پاداش از بین ببرد.

بخش گیم‌پلی که شاید ما را برای DLC بسیار هیجان زده کرد، نشان می‌دهد که آدا در مقابل ال جیگانته قرار می‌گیرد، از پشت بام به پشت بام می‌چرخد تا از آسیب دور بماند، قبل از استفاده از اسلحه برای پرتاب کردن در هوا مانند مرد عنکبوتی، بریدن و تاب خوردن. در اطراف برای رسیدن به انگل پشتش. اگر تمام باس فایت ها در DLC به این صورت است، همین حالا ما را ثبت نام کنید.


Resident Evil 4: Separate Ways در ۲۱ سپتامبر عرضه می شود.

بنابراین، چه چیز دیگری می‌خواهیم از این تجسم مجدد راه‌های جداگانه ببینیم؟ خوب، یک زمان طولانی خوب برای یک، و زمان بیشتر با برخی از شخصیت های نمادین بازی. تقریباً مطمئناً آدا تا حدودی باید از لوئیس پرستاری کند و ما مشتاقانه منتظر مشاهده تعامل بیشتر بین این دو هستیم. دریافت کمی بیشتر زمان نمایش وسکر نیز بسیار جالب خواهد بود – او بیشتر در بازسازی ظاهر شد، بنابراین ممکن است ما آماده باشیم تا او را در نقش بزرگتری در DLC ببینیم.

آیا ممکن است لوئیس یا وسکر در نقشی قابل بازی ظاهر شوند؟ که قطعا غیرمنتظره خواهد بود. اما وسکر به‌عنوان یک شخصیت قابل بازی، زمانی به نظریه‌ای عملی‌تر تبدیل می‌شود که توجه داشته باشید که هم او و هم آدا به حالت مزدور اضافه می‌شوند، به‌عنوان بخشی از یک به‌روزرسانی رایگان برای بازی پایه که در همان روز راه‌های جداگانه، ۲۱ سپتامبر عرضه می‌شود. . در حالی که Separate Ways باید جداگانه خریداری شود، ظاهر آدا و وسکر در حالت Mercenaries یک به روز رسانی رایگان است.

اما برگردیم به روش های جداگانه. ما دوست داریم بیشتر لوئیس و به طور کلی لحظات شخصیت های جالب تر را ببینیم. انتقاداتی از تصویر آدا در بازی اصلی وجود داشته است، به ویژه اینکه تعامل او با شخصیت های دیگر کاملا صاف و بدون احساس بوده است. اگرچه می توان گفت که زایمان او عمدی است تا همه – از جمله لئون – را در امتداد بازو نگه دارد، که برای یک جاسوس دوطرفه منطقی است، به نظر کمی شرم آور به نظر می رسد که از دست دادن نوبت های آدا در بداخلاقی بودن و لاس زدن. ، خنده دار و طعنه آمیز، با کنایه های بی دردسر در بازی اصلی، همه دلایلی هستند که چرا او شخصیت مورد علاقه بسیاری از مردم در کل فرنچایز Resident Evil است. شاید گسترش نقش او در «راه‌های جدا»، نشان دادن او در لحظات آسیب‌پذیرتر، اجازه دادن به او برای مراقبت از او – به خصوص اگر آلوده شده باشد – به این معنی باشد که ما بیشتر از آدا واقعی را می‌بینیم و شخصیت واقعی او را درخشش می‌بینیم.

محتوای بیشتری که دوست داریم ببینیم شامل رویارویی هایی است که از بازی اصلی حذف شده اند، مانند باس فایت U3. ما در فیلم‌های گیم‌پلی ارائه شده به ما دیدیم که به نظر می‌رسد دومین Verdugo در مسیر آدا قرار دارد، بنابراین تقریباً به طور قطع نوعی مسابقه در آنجا وجود خواهد داشت. آیا او از وضعیت آلوده خود برای جلب اعتماد برخی افراد – شاید حتی پنیر بزرگ مندز – برای نفوذ در صفوف Illuminados از درون استفاده خواهد کرد؟ آیا ما شاهد یک مسابقه دیگر Krauser خواهیم بود؟ بدیهی است که چیزهایی وجود دارد که از نظر روایی Separate Ways به سادگی باید انجام دهد تا بیش از حد با رویدادهای بازی اصلی مطابقت داشته باشد، اما شکاف های بزرگی نیز وجود دارد که باید خلاقانه پر شود، و امیدواریم که Capcom از این فرصت برای انجام این کار استفاده کند.


منبع: https://www.eurogamer.net/resident-evil-4-separate-ways-fresh-footage-shows-ada-in-action

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *