فینال Gen V یک مشکل Homelander دارد

ژنرال V فصل ۱ نه با یک انفجار ابرقدرت، بلکه با یک انفجار اجباری به پایان می رسد، پسر هاناله محوری

این ناله با حسن نیت از ورود می آید میهن (آنتونی استار) در محوطه دانشگاه گودولکین او آنجاست تا قتل‌های خشونت‌آمیز را که توسط کیت (مدی فیلیپس)، سام (آسا ژرمن) ​​و زندانیان آزاد شده جنگل‌ها آغاز شده بود را سرکوب کند – حداقل در تئوری.

در واقعیت، Homelander چهار دانش آموز God U را که تلاش می کنند کیت و سام را از قتل همه افراد غیر سوپر در مسیرشان باز دارند، بیرون می کشد: ماری (جاز سینکلر)، اما (لیز برادوی)، جردن (لندن ثور و درک لو)، و آندره. (شانس پردومو). تغییر شگفت انگیز زمانی اتفاق می افتد که هوملندر می بیند که ماری دست کیت را منفجر کرده است. او را با یک حیوان مقایسه می کند و می پرسد: “آیا دوست داری به همنوع خود حمله کنی؟” بدون اینکه به او فرصتی برای پاسخ دادن بدهد، سینه او را لیزر می کند. خیلی زیاد به هم نوع خودت حمله نکردی!

وقتی ماری از خواب بیدار می شود، متوجه می شود که او، اما، جردن و آندره در یک مرکز تحقیقاتی مرموز به دام افتاده اند. معلوم شد که آنها به خاطر قتل عام گودولکین مقصر شناخته شده اند و سم و کیت به عنوان نگهبانان جدید گودولکین مورد تحسین قرار می گیرند. این پیشرفت ها یک مجموعه جذاب برای ژنرال V فصل ۲، اما آنها هزینه زیادی دارند: فردیت سریال. و واقعا ظاهر پایانی Homelander مقصر است.

چه اشکالی دارد که Homelander ظاهر شود ژنرال V?

فینال Gen V یک مشکل Homelander دارد
آنتونی استار در نقش هوملندر در «پسران»
اعتبار: جاسپر ساویج

مشکل ساده است: Homelander جزء اصلی است پسر هااما او جزء اصلی نیست ژنرال V. بله، این دو نمایش در یک جهان اتفاق می‌افتند، اما تا زمان پایانی، Homelander و بقیه Seven عمدتاً خارج از صفحه نمایش نگه داشته می‌شدند و به مواردی اشاره می‌کردند. این عدم تمرکز روی آنها – یا روی هر شخصیت اصلی از پسر ها – کمک کرد ژنرال V هویت خود را به عنوان پسر هاخواهر و برادر دانشگاهی با خدمه ی آشفته خودش.

در طول فصل اول، ژنرال V استفاده عاقلانه از چند نمونه کوتاه آن پسر ها بازیگران، از جمله کارمندان Vought اشلی (کلبی مینیفی) و آدام (پی جی بیرن). سرباز پسر (جنسن آکلز) برای مدت کوتاهی ظاهر شد، اما فقط به عنوان زاییده تخیل کیت (کسی که کمی پیشنهاد می کند وحشی توضیحات از خودارضایی). این کمئوها کمتر به عنوان نقطه های اصلی داستان عمل می کردند تا طعم و مزه برای دنیای نمایش.

که شروع به تغییر کرد ژنرال Vس قسمت ماقبل آخروقتی متوجه شدیم که دین شتی (شلی کان) از سوپ متنفر است، زیرا خانواده او در پروازی بودند که Homelander در فصل ۱ سقوط کرد. پسر ها. همچنین متوجه می‌شویم که ماری و ویکتوریا نویمن (کلودیا دومیت) قدرت‌های یکسانی دارند. ناگهان شخصیت های پسر ها و ژنرال V به روش‌های مهم‌تری با هم برخورد می‌کردند – اگرچه نمایش همچنان کمی خویشتن‌داری نشان می‌داد، مانند عدم بازگشت به صحنه هواپیما از پسر ها.

وقتی هوملندر واقعاً در بدن ظاهر می شود، هر گونه محدودیتی از پنجره بیرون می رود. به عنوان مثال، او بسیار قدرتمندتر از هر یک از دانش آموزان خدا U است. آنها در مقابل او شانسی ندارند: مثل این است که انتظار داشته باشید یک چوب دینامیت در مقابل یک بایستد بمب اتمی. ماری را در نظر بگیرید – او به سختی از یک برخورد با چشمان لیزری علامت تجاری هوملندر جان سالم به در می برد.

بنابراین با قرار دادن Homelander در ترکیب نهایی خود، ژنرال V اساساً کاراکترهای اصلی خودش را از هر آژانسی ربوده است. نمایش یک نیروی خارجی تقریباً غیرقابل توقف را می فرستد تا به جای ارائه راه حلی ساده برای قتل عام در محوطه دانشگاه God U ارائه کند. ژنرال Vشخصیت های واقعی این فرصت را دارند تا به تنهایی مشکلات را حل کنند. مطمئناً روبرو شدن ماری با هوملندر قدرتی را که او و دوستانش در مقابل آن قرار دارند نشان می دهد. اما پایان دادن به این فصل باعث می‌شود داستان‌سرایی رضایت‌بخش نباشد. سرمایه گذاری روی آن چه فایده ای دارد ژنرال Vنبردهای خونین وقتی هوملندر می تواند هر لحظه وارد شود و آنها را حل کند؟

ژنرال Vمشکل Homelander مسائل دیگر را به یاد می آورد.

چنس پردومو، جاز سینکلر و درک لو در “Gen V.”
اعتبار: Brooke Palmer/Prime Video

ظهور میهن در ژنرال V یک مشکل اسپین‌آف کتاب درسی است، که در آن یک اسپین‌آف به‌جای اینکه مسیر خود را بسازد، بیش از حد به نمایش شاخص خود متکی است. نمونه های اخیر تقریباً همه چیز را شامل می شود دیزنی + جنگ ستارگان نشان می دهد. را بگیرید تخم مرغ ناامید کننده عید پاک دیوانگی که بود آهسوکایا جشن کوتاه بود ماندالوریان فصل ۳.

فاحش ترین نمونه های جنگ ستارگان – و شبیه ترین نمونه ها ژنرال V و پسر ها موضوع – نحوه نمایش اسپین آف است کتاب بابا فت برای حل یک نقطه طرح اصلی از استفاده شد ماندالوریان. اولی ملاقات مجدد دین جارین و گروگو را با هیاهو یا پیش بینی کمی دید که چگونه دور زدن چنین رویداد کلیدی به یک نمایش کاملاً متفاوت ارزان می شود. ماندالوریان خود

اکنون ژنرال V با مشکل مشابهی روبرو است – طعنه آمیز، با توجه به حفاری های زیادی که در دیزنی دارد (از جمله یک نوک تیز). WandaVision مرجع) در طول فصل ۱٫ آیا سعی خواهد کرد هویت خاص خود را حفظ کند، حتی در سایه پسر ها? یا اینکه کاملاً تسلیم آن سایه می شود و فقط به Homelander and the Seven show 2.0 تبدیل می شود؟

پسر ها اریک کریپکه، مجری برنامه گفت هفته نامه سرگرمی که ژنرال Vپایان فصل ۱ به عنوان یک “دست دادن” به فصل ۴ عمل می کند پسر هاکه به نوبه خود به فصل ۲ مربوط می شود ژنرال V. نظرات او نشان می دهد که نمایش ها احتمالاً در هم تنیده خواهند بود، حداقل در فینال مربوطه. حضور کوتاه بیلی بوچر (کارل اربن) در یک صحنه میانی در ژنرال V فینال بیشتر این موضوع را تایید می کند.

وسواس در ارتباط با طرح‌های داستانی یک جهت ناخوشایند است که گویی هدف هر فصل تلویزیون فقط اذیت کردن فصل دیگری است. مانند در MCU یا جنگ ستارگان، و اکنون در پسر ها جهان، هیچ برنامه تلویزیونی را نمی توان به تنهایی اجازه داد. همه چیز در حال نتیجه گیری ناشناخته است، با تعداد زیادی از خدمات طرفداران در طول مسیر – اما اعتماد به نفس بسیار کمتری به نمایشی که خودش صحبت کند.

ژنرال V فصل ۱ اکنون در Prime Video در حال پخش است.


منبع: https://mashable.com/article/gen-v-finale-homelander-problem

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *