فیگما با طراحی مجدد به قابلیت‌های هوش مصنوعی مجهز شد + ویدیو

فیگما که سال گذشته ممکن بود با قیمت ۲۰ میلیارد دلار توسط ادوبی خریداری شود، از طراحی مجدد بزرگ برنامه خود و همچنین مجموعه‌ای از ابزارهای هوش مصنوعی برای ساده‌کردن روند کار طراحی رونمایی کرد.

این سومین طراحی مجدد اساسی فیگما محسوب می‌شود و با گوشه‌های گرد، نوار ابزار به‌روز‌شده و ۲۰۰ آیکون جدید، سبک بصری جدیدی را معرفی می‌کند. ظاهر جدید ابتدا به عنوان بخشی از یک نسخه بتا به‌صورت محدود عرضه می‌شود و کاربران در صورت تمایل می‌توانند به فهرست انتظار بپیوندند.

قابلیت‌های هوش مصنوعی فیگما

طراحی مجدد فیگما همچنین با قابلیت‌های هوش مصنوعی همراه بوده است که ظاهراً راه مفیدی برای شروع سریع یک طراحی ارائه می‌کنند. با وجود این ابزار، ظاهراً کاربران با تایپ درخواست متنی خود، می‌توانند یک اپلیکیشن را با تمام ویژگی‌های خود طراحی کنند.

به‌عنوان مثال، «یوهکی یاماشیتا»، مدیر تولید فیگما به نشریه‌ ورج نشان می‌دهد که با کمک ابزار هوش مصنوعی آن می‌توان یک صفحه برای دستور پخت کوکی‌های شکلاتی طراحی کرد.

فیگما همچنین ویژگی‌های هوش مصنوعی دیگری را معرفی کرده که می‌توانند سرعت انجام کارهای کوچک‌تر را افزایش دهد، مانند قابلیت جستجوی «به‌روزرسانی شده با هوش مصنوعی» و امکان تولید خودکار متن در طرح‌ها به جای متن Lorem ipsum.

به گفته یاماشیتا، همه ابزارهای هوش مصنوعی جدید Figma به کاربران جدید کمک می‌کنند تا ایده‌های خود را آسان‌تر آزمایش کنند و باعث می‌شود افرادی که مهارت بیشتری در برنامه دارند، کارهای خود را سریع‌تر انجام دهند.

قابلیت‌های هوش مصنوعی فیگما نیز در حال حاضر به‌صورت بتا برای برخی کاربران ارائه شده است و با قرارگیری در فهرست انتظار می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. Figma می‌گوید دوره بتا این قابلیت‌ها تا پایان سال ادامه خواهد داشت.


منبع: https://digiato.com/app/figma-ai-tools-app-redesign-slides

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *