قانونگذاران اپل را در مورد لغو نمایش جان استوارت زیر سوال می برند

گروهی از قانونگذاران کمیته مجلس نمایندگان از اپل می خواهند که مانند بسیاری از علاقه مندان به جان استوارت توضیح دهد که چرا بازوی استریم آن به طور ناگهانی برنامه گفتگو را لغو کرد. سریال تلویزیونی امور جاری به میزبانی جان استوارت برای مدت کوتاهی در سال ۲۰۲۱ در +Apple TV پخش شد، اما زمان پخش آن با دریافت تبر برای فصل سوم به پایان رسید. .

، قانونگذاران می خواهند بدانند که آیا پوشش و انتقاد این برنامه از چین ربطی به لغو برنامه دارد یا خیر. مقامات دولتی از اپل خواسته اند تا تا ۱۵ دسامبر ۲۰۲۳ در مورد این موضوع صحبت کند.

در نامه‌ای به غول فناوری، اعضای مجلس نوشتند که در حالی که اپل این حق را دارد که تعیین کند چه محتوایی را برای پلتفرم خود مناسب می‌داند، «تاکتیک‌های قهری یک قدرت خارجی نباید مستقیم یا غیرمستقیم بر این تصمیم‌ها تأثیر بگذارد». این تلاش دو حزبی است و اعضای هر دو حزب جمهوری خواه و دموکرات وابسته به کمیته منتخب مجلس نمایندگان هستند. .

تقریباً ۱۹ درصد از فروش اپل از چین و بیشتر است سال مالی ۲۰۲۳ شرکت که در سپتامبر بسته شد. ممکن است منطقی باشد که این شرکت از پخش نمایشی با عقاید سیاسی قوی که می‌تواند به‌طور قابل‌توجهی بر قیمت نهایی آن تأثیر بگذارد، اجتناب کند. اما در این برنامه چندین موضوع مهم از جمله هوش مصنوعی و کنترل اسلحه مورد بحث قرار گرفت. بر اساس منابع آگاه به این موضوع گفتند که، فراتر از بحث در مورد چین، انتقاد برنامه از موضوعاتی مانند هوش مصنوعی در تصمیم به قطع برنامه نقش داشته است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/lawmakers-question-apple-over-cancellation-of-jon-stewarts-show-192316298.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/lawmakers-question-apple-over-cancellation-of-jon-stewarts-show-192316298.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *