قرارداد آمازون برای ساخت ۴۰۰۰۰ فیلم و برنامه تلویزیونی Warhammer انجام شد

آمازون و کارگاه بازی ها دارند تایید شده آنها در حال کار بر روی برنامه های تلویزیونی و فیلم هایی بر اساس آن هستند Warhammer 40000. این خبر ۱۲ ماه پس از دو طرف منتشر می شود به توافق اصولی رسید برای توسعه اقتباس‌هایی از بازی جنگی مینیاتوری برای نمایشگرهای بزرگ و کوچک.

این شرکت ها اکنون یک توافقنامه کامل امضا کرده اند که به آمازون حقوق انحصاری برای توسعه فیلم ها و برنامه های تلویزیونی بر اساس مالکیت معنوی را می دهد. به نوبه خود، انطباق‌ها می‌توانند به کارگاه بازی‌ها در جذب موارد جدید کمک کنند Warhammer 40K پخش کننده های رومیزی

کارگاه بازی می گوید "گروه نخبگان" فیلمنامه نویسان برای خلق نمایش ها و فیلم ها گرد هم می آیند. از دیرباز هنری کاویل به آنها کمک خواهد کرد Warhammer 40K پنکهکه تهیه کننده اجرایی خواهد بود و شاید در برخی از برنامه ها و فیلم های تلویزیونی بازی کند.

انتظار دیدن الف را نداشته باشید وارهمر هر چند به زودی فیلم Prime Video را به نمایش می گذارد. همانطور که Games Workshop اشاره می‌کند، معمولاً حداقل چند سال طول می‌کشد تا یک پروژه از مرحله توسعه به چیزی برسد که واقعاً می‌توانید تماشا کنید. با این حال، توپ به طور رسمی در آمازون می چرخد وارهمر سازگاری ها Games Workshop می گوید در اسرع وقت جزئیاتی را در مورد آنچه در فروشگاه است به اشتراک می گذارد.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/amazons-deal-to-make-warhammer-40000-movies-and-tv-shows-is-done-102509727.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/amazons-deal-to-make-warhammer-40000-movies-and-tv-shows-is-done-102509727.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *