قیمت ام‌وی‌ام ۳۱۵ در بازار آزاد چقدر است؟ + جدول تیرماه ۱۴۰۳

خودروهای هاچ‌بک از گذشته‌ تابه‌امروز در بازار ایران محبوب بوده‌اند و این محبوبیت همچنان ادامه دارد. با افزایش ترافیک شهرها و نیاز به جابه‌جایی در معابر کوچک و باریک، محبوبیت خودروهای هاچ‌بک بیشتر از گذشته نیز شده است. برای گروه خاصی از متقاضیان که تمایلی به مالکیت هاچ‌بک‌های ایرانی ندارند و با محدودیت بودجه نیز مواجه هستند، قیمت ام‌وی‌ام ۳۱۵ اهمیت بسیاری دارد. ازاین‌رو در مطلب پیش‌رو، به بررسی قیمت ام وی ام ۳۱۵ پرداخته‌ایم.

همچنین بخوانید: راهنمای خرید ام وی ام ۳۱۵ دست دوم + جدول قیمت

تولید ام‌وی‌ام ۳۱۵ در مدیران‌خودرو از ابتدای دهه ۱۳۹۰ آغاز شد و تا سال ۱۴۰۰ ادامه یافت. طی یک دهه، دو نسل از ام‌وی‌ام ۳۱۵ و چند نسخه مختلف از آن روانه بازار ایران شدند. آخرین نسخه این خودرو، ام‌وی‌ام ۳۱۵ پلاس بود که در فاصله سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۰ به تعداد محدود روانه بازار شد. این خودرو درواقع فیس‌لیفت نسل دوم ام وی ام ۳۱۵ به حساب می‌آمد. بنابراین با توجه به تعدد گزینه‌های موجود از هاچ‌بک مدیران‌خودرو در بازار، قیمت ام‌وی‌ام ۳۱۵ نیز طیف وسیعی را در بر می‌گیرد.

قیمت ام‌وی‌ام ۳۱۵ در بازار آزاد چقدر است؟ + جدول تیرماه ۱۴۰۳

اکثر نسخه‌های موجود از ام‌وی‌ام ۳۱۵ در بازار، متعلق به نسل دوم این خودرو هستند که با نام ام‌وی‌ام ۳۱۵ نیو طی نیمه دوم دهه ۱۳۹۰ به تولید رسید. بسیاری از ایرادات نسل اول در نسل دوم آن رفع شده بودند و این نسل چهره بهتری داشت. مدیران‌خودرو نیز ام‌وی‌ام ۳۱۵ نیو را در قالب چند تیپ ازجمله ساده، اسپرت لاکچری و اسپرت اکسلنت به تولید رساند که در بخش تجهیزات رفاهی با یکدیگر تفاوت دارند.

جدول قیمت ام‌وی‌ام ۳۱۵ در بازار، تیرماه ۱۴۰۳:

نوع مدل رنگ وضعیت بدنه کارکرد قیمت
ساده ۱۳۹۵ مشکی سه لکه رنگ ۱۳۷٬۵۰۰ کیلومتر ۳۶۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
اسپرت اکسلنت ۱۳۹۷ مشکی سالم ۱۲۰٬۰۰۰ کیلومتر ۴۸۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
ساده، نسل اول ۱۳۹۲ سفید دو لکه رنگ ۱۵۳٬۰۰۰ کیلومتر ۳۱۴٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان (فروش اقساطی)
ساده ۱۳۹۵ سرمه ای سالم ۹۳٬۰۰۰ کیلومتر ۴۶۵٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
اسپرت اکسلنت ۱۳۹۵ سفید یک لکه رنگ ۱۹۰٬۰۰۰ کیلومتر ۳۹۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
اسپرت لاکچری ۱۳۹۵ آبی یک لکه رنگ ۱۱۳٬۰۰۰ کیلومتر ۴۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
اسپرت لاکچری ۱۳۹۶ سفید سالم ۱۸۰٬۰۰۰ کیلومتر ۴۶۵٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان (فروش اقساطی)

امروزه برای خرید ام‌وی‌ام ۳۱۵ در مدل‌های سالم و دارای کارکرد مناسب، به کمتر از نیم میلیارد تومان بودجه نیاز دارید. بنابراین می‌توانید به‌جای خرید پژو ۲۰۶، تیبا ۲، کوییک یا پژو ۲۰۷، ام‌وی‌ام ۳۱۵ را خریداری کنید. البته خرید این خودرو تنها به افرادی توصیه می‌شود که از مالکیت خودروهای ایرانی خسته شده‌اند و به دنبال خرید خودرویی متفاوت هستند. در غیر این‌صورت بهتر است همان هاچ‌بک‌های ایرانی را با قیمت ام وی ام ۳۱۵ خریداری کنید.

هزینه نگهداری از خودروهای ایرانی بسیار پایین‌تر است. علاوه‌براین، یافتن قطعات یدکی این خودروها دردسر کمتری برای شما به همراه دارد. البته باید خاطرنشان کنیم به دلیل بازار ضعیف‌تر ام وی ام ۳۱۵ نسبت به رقبای ایرانی، بسیاری از مالکان این خودرو تصمیم گرفته‌اند تا اتومبیل خود را به‌صورت اقساطی بفروشند.


منبع: https://digiato.com/price-terms-of-sale-car/price-of-mvm-315-in-market-july-1403

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *