قیمت ام وی ام X55 در بازار آزاد چقدر است؟ [تیر ۱۴۰۳]

حدود یکماه از انتشار کلیپ معروف ام وی ام X55 پرو و کنده شدن اکسل عقب آن می‌گذرد. در این مدت اتفاقات بسیاری برای این خودرو در بازار رخ داد. حال قصد داریم تا در مطلبی، به قیمت ام وی ام X55 در بازار آزاد نگاهی داشته باشیم. آیا اکنون این خودرو گزینه مناسبی برای خرید به شمار می‌رود؟ در ادامه مطلب خواهیم دید.

باید اشاره کنیم که خودرو مورد بررسی ما در این مطلب، نسل اول ام وی ام X55 است که در نیمه دوم دهه ۱۳۹۰ به بازار عرضه می‌شد. این خودرو در سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰ توسط مدیران خودرو تولید شد. هم‌اکنون می‌توانید ام وی ام X55 نسل اول را در تیپ‌های اکسلنت و اکسلنت اسپرت از بازار آزاد خریداری کنید.

اما چرا تصمیم گرفته‌ایم تا قیمت ام وی ام X55 نسل اول را مورد بررسی قرار دهیم؟ دلیل این موضوع، افت قیمت خودروهای چینی پس از توقف تولید و جایگزینی با نسل جدید است. پس از آن‌که خودروهای چینی افت قیمت مناسبی پیدا کنند، به گزینه‌های مناسبی برای خرید مصرف‌کننده تبدیل می‌شوند. حال می‌خواهیم بررسی کنیم آیا ام وی ام X55 نسل اول گزینه مناسبی برای خرید مصرف‌کننده محسوب می‌شود یا خیر؟ البته جامعه هدف ما، گروه خاصی از مصرف‌کنندگان هستند که به خرید خودروهای ایرانی در بازه قیمتی یک میلیارد تومان علاقه‌ای ندارند.

جدول قیمت ام وی ام X55 در بازار آزاد، تیر ۱۴۰۳:

تیپ مدل رنگ بدنه کارکرد قیمت
اکسلنت اسپرت ۱۳۹۹ خاکستری بدون رنگ ۳۰٬۰۰۰ کیلومتر ۱٬۱۷۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
اکسلنت ۱۳۹۸ سفید بدون رنگ ۸۵٬۰۰۰ کیلومتر ۱٬۰۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
اکسلنت اسپرت ۱۳۹۹ خاکستری بدون رنگ ۲۸٬۰۰۰ کیلومتر ۱٬۱۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
اکسلنت اسپرت ۱۳۹۹ سفید بدون رنگ ۷۰٬۰۰۰ کیلومتر ۱٬۰۹۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
قیمت ام وی ام X55 در بازار آزاد چقدر است؟ [تیر ۱۴۰۳]

هم‌اکنون برای خرید ام وی ام X55 نسل اول، باید مبلغی بین یک الی ۱٫۲ میلیارد تومان را در اختیار داشته باشید. در این محدوده قیمتی، رقبای بسیاری برای ام وی ام X55 نسل اول وجود دارند. اگر خودروهای ایرانی بالارده همچون دنا پلاس اتوماتیک و تارا اتوماتیک را در نظر نگیریم، ام‌وی‌ام X33 کراس اتوماتیک جدی‌ترین رقیب ام‌وی‌ام X55 در محدوده قیمتی گفته شده به حساب می‌آید. مصرف‌کنندگان می‌توانند در این بازه قیمتی خودروهای دیگری همچون جک S3‌ یا بک X3 پرو را نیز خریداری کنند. البته باید اشاره کنیم که عملکرد فنی ام‌وی‌ام X55 نسبت به سه رقیب هموطن خودش برتری دارد.


منبع: https://digiato.com/price-terms-of-sale-car/what-is-the-price-of-mvm-x55-in-the-market-july-1403

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *