قیمت ۲۴ اینچی M3 iMac اپل از ۱۲۹۹ دلار آغاز می شود و در ۷ نوامبر عرضه می شود.

اپل در جشن هالووین برای علاقه مندان به دسکتاپ مک در نظر گرفته شده بود رویداد “سریع ترسناک” آن. همانطور که انتظار می رفت، iMac 24 اینچی است افزایش صدای با تشکر از چیپست جدید اپل M3. با توجه به ارائه در رویداد امشب اپل، آخرین مدل تا دو برابر سریعتر از آخرین iMac است که دارای چیپست M1 است. کسانی که از iMac مبتنی بر اینتل تغییر می‌کنند متوجه می‌شوند که مدل جدید تا ۲٫۵ برابر سریع‌تر از برخی از محبوب‌ترین مدل‌های ۲۷ اینچی است.

M3 دارای یک پردازنده هشت هسته ای و یک پردازنده گرافیکی تا ۱۰ هسته ای است. هسته های گرافیکی از سایه زنی مش و ردیابی پرتو با شتاب سخت افزاری پشتیبانی می کنند. این چیپست دارای موتور عصبی ۱۶ هسته ای است و از ۲۴ گیگابایت حافظه یکپارچه نیز پشتیبانی می کند.

در مقایسه با M1 iMac محصول ۲۰۲۱اپل می گوید، نسخه مجهز به M3 تا ۳۰ درصد سرعت را در برنامه های Safari و بهره وری مانند Microsoft Excel افزایش می دهد. این شرکت خاطرنشان می کند که بازی ها تا ۵۰ درصد نرخ فریم بهبود یافته نیز اجرا خواهند شد. Creative ها قادر خواهند بود تا ۱۲ جریان ویدیوی ۴K را ویرایش و پخش کنند، سه برابر بیشتر از قبل. اپل همچنین می گوید که پردازش تصاویر در برنامه هایی مانند Adobe Photoshop و پرداختن به پروژه های ویدیویی در Final Cut Pro و Adobe Premiere Pro تا دو برابر سریعتر خواهد بود.

M3 iMac اپل در گزینه های رنگی مختلف: سبز، زرد، نارنجی، صورتی، بنفش، آبی و نقره ای.
سیب

در جاهای دیگر در جدیدترین مک ارتقاء زیادی وجود ندارد. به عنوان مثال، اپل به صفحه نمایش ۴٫۵K رتینا پایبند است. تغییرات مفیدی در قسمت اتصال وجود دارد. آخرین iMac از Wi-Fi 6E و بلوتوث ۵٫۳ پشتیبانی می کند – M1 iMac دارای Wi-Fi 6 و بلوتوث ۵٫۰ بود. با این حال، M3 iMac ممکن است برای کسانی که به یک مدل قدیمی تر چسبیده اند، ارزش ارتقا را داشته باشد.

سفارشات برای M3 iMac امروز باز می شود و در ۷ نوامبر ارسال می شود. مدل پایه با پردازنده گرافیکی هشت هسته ای، دو پورت Thunderbolt، صفحه کلید جادویی و ماوس جادویی عرضه می شود. با این حال، بار دیگر دارای ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD و ۸ گیگابایت حافظه یکپارچه است. این نوع برای شما ۱۲۹۹ دلار (یا ۱۲۴۹ دلار برای آموزش) هزینه خواهد داشت. در رنگ های سبز، صورتی، آبی و نقره ای موجود است.

اگر می خواهید یک M3 iMac با پردازنده گرافیکی ۱۰ هسته ای داشته باشید، قیمت آن از ۱۴۹۹ دلار (۱۳۹۹ دلار برای آموزش) شروع می شود. سایر ارتقاءها شامل دو پورت USB 3 اضافی، یک پورت اترنت گیگابیتی و صفحه کلید جادویی با تاچ آیدی است. با این حال، حافظه پایه و رم به ترتیب در ۲۵۶ و ۸ گیگابایت یکسان هستند. این مدل در رنگ های سبز، زرد، نارنجی، صورتی، بنفش، آبی و نقره ای موجود است.

اگر بیشتر از طرفداران لپ تاپ هستید، اپل همچنین مدل های مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی را با چیپست های M3، M3 Pro و M3 Max معرفی کرد. شما می توانید تمام جزئیات مربوط به آنها را در اینجا دریافت کنید.

همه اخبار مربوط به رویداد اکتبر “سریع ترسناک” اپل را دنبال کنید درست همین جا.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/apples-24-inch-m3-imac-starts-at-1299-and-ships-on-november-7-003010226.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/apples-24-inch-m3-imac-starts-at-1299-and-ships-on-november-7-003010226.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *