لاین آپ The Last of Us Part 2 Remastered No Return فاش شد

Naughty Dog شخصیت هایی را که می توانیم در حالت بدون بازگشت The Last of Us Part 2 Remastered بازی کنیم را فاش کرده است.

به عنوان یادآوری، No Return یک حالت کاملاً جدید بقای سرکش است که مجموعه‌ای از شخصیت‌های قابل بازی از قسمت ۲ را در خود دارد. این شامل آنهایی می‌شود که قبلاً آنها را بازی نکرده‌ایم.

هر کدام از این شخصیت‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند که برای سبک‌های مختلف بازی طراحی شده‌اند. با پیشرفت بازیکنان، شخصیت ها و پوسته های بیشتری را می توان باز کرد. در زیر می‌توانید تریلر تمام آن را ببینید.


The Last of Us Part II Remastered – No Return Mode Trailer | بازی های PS5.

در حالی که تریلر اعلامی اولیه بازی ایده برخی از شخصیت‌هایی را که می‌توانیم در طول No Return بازی کنیم، به ما ارائه داد، اما تصویر کامل را نشان نداد. الان تغییر کرده است.

در پستی در PlayStationUK فید رسانه های اجتماعی، این شرکت فهرستی از No Return را فهرست کرده است (باز هم، قبل از اینکه بتوانید به عنوان آنها بازی کنید، برخی از شخصیت ها باید قفل شوند).

این به شرح زیر است:

  • ابی
  • دینا
  • الی
  • جسی
  • لو
  • مانی
  • مل
  • تامی
  • فرزندان
  • و جوئل

لاین آپ The Last of Us Part 2 Remastered No Return فاش شد
اعتبار تصویر: سگ شیطان

علاوه بر این، ما اکنون قیمتی برای The Last of Us Part 2 Remastered در پلی استیشن ۵ نیز داریم. همانطور که قبلاً می دانستیم، اگر قبلاً قسمت ۲ را روی PS4 دارید، مسیر ارتقای ۱۰ دلاری (و من فرض می کنم ۱۰ پوند) وجود خواهد داشت. .

در همین حال، اگر برای اولین بار است که بازی استاندارد را خریداری می کنید، شما را عقب می اندازد ۴۴٫۹۹ پوندبا پیش‌سفارش‌ها اکنون زنده است.

فانتزی نسخه WLF بازی The Last of Us قسمت ۲ بازسازی شده است برای شما ۹۹٫۹۹ پوند هزینه خواهد داشت. در زمان نگارش این مقاله، به نظر می‌رسد که پیش‌فروش این نسخه از بازی هنوز منتشر نشده است.


The Last of Us Part 2 برای PS5 بازسازی شده است که الی را نشان می دهد که به پایین و به راست نگاه می کند.
اعتبار تصویر: سگ شیطان

The Last of Us Part 2 Remastered قرار است در تاریخ عرضه شود ۱۹ ژانویه برای پلی استیشن ۵. اگر هنوز این بازی را انجام نداده اید، اما به فکر خرید آن در سال آینده هستید، حتماً ما را بررسی کنید بررسی قسمت دوم پلی استیشن ۴.

“چیزی که واقعاً مرا شگفت زده کرد – و به طرز خوشایندی من را شگفت زده کرد، همانطور که از یک توسعه دهنده به وضوح عاشق زبان سینما است – این است که قدرت The Last of Us Part 2 کاملا منحصر به فرد است که یک بازی ویدیویی است.” اولی ولش نوشت.

“نوع خاصی از همدلی بین یک بازیکن و یک قهرمان بازی ایجاد می شود که هیچ رسانه دیگری نمی تواند آن را بازتولید کند. این پیوندی است که دراکمن و تیمش برای چنین تأثیر مخربی استفاده کرده اند. این یادآوری غم انگیز و به موقع از اهمیت همزمان است. و عدم امکان زندگی کردن با تجربه دیگران.

“بنواز و گوش کن.”


منبع: https://www.eurogamer.net/the-last-of-us-part-2-remastered-no-return-line-up-revealed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *