لذت تماشای پرنده را با ۹۰ دلار تخفیف فیدر هوشمند Bird Buddy هدیه دهید

۹۰ دلار پس انداز کنید: از ۲۸ نوامبر، تغذیه پرنده هوشمند Bird Buddy 209 دلار است بهترین خرید، از ۲۹۹٫۹۹ دلار کاهش یافته است. یعنی ۳۴ درصد تخفیف.



لذت تماشای پرنده را با ۹۰ دلار تخفیف فیدر هوشمند Bird Buddy هدیه دهید

اعتبار: بهترین خرید

تغذیه پرنده هوشمند Bird Buddy

۲۰۹٫۹۹ دلار در بهترین خرید (۹۰ دلار صرفه جویی کنید)



به دنبال هدیه عالی برای عاشق طبیعت در زندگی شما؟ گل ها بیش از حد زودگذر هستند. ابزار باغبانی؟ شما هر سال همان چیزی را برای آنها دریافت کرده اید. چرا این بار چیزی متفاوت را امتحان نمی کنید؟ به عزیزتان کمک کنید تا با یکی از جالب‌ترین تغذیه‌کننده‌های پرنده‌ای که تا به حال دیده‌اید، چند دوست پردار خوب را برای تعطیلات به خانه‌شان دعوت کند. و از همه بهتر، در حال حاضر در فروش است، بنابراین می توانید یک بسته نرم افزاری را ذخیره کنید و همزمان یک هدیه عالی بگیرید.

از ۲۸ نوامبر، تغذیه پرنده هوشمند Bird Buddy در Best Buy فقط ۲۰۹٫۹۹ دلار است. این ۹۰ دلار از قیمت عادی آن ۲۹۹٫۹۹ دلار و ۳۴ درصد پس انداز است. این مدل خاص با سقف آبی عرضه می شود، بنابراین نه تنها برای تغذیه پرندگان مفید است، بلکه شیک است.

Bird Buddy چیزی بیش از یک راه ساده برای اطمینان از اینکه همه کاردینال‌ها و آبی که در آن پرواز می‌کنند جایی برای خوردن دارند است. این یک ایده عالی برای جذب پرندگان به یک حیاط است، بنابراین اگر کسی را می شناسید که برای دیدن پرندگان بیشتر در اطراف خارش دارد، اینجا نقطه خوبی برای شروع است. هنگامی که پرندگان بیایند، دوربین مجهز به هوش مصنوعی تغذیه کننده عکس ها و فیلم ها را در حین غذا گرفتن می گیرد. این می تواند شما را از بازدیدکنندگان جدید هر بار که با کارت پستال هایی که هر گونه را شناسایی می کند و همچنین حقایق سرگرم کننده ای را در مورد آنها ارائه می دهد، آگاه کند. انرژی آن از یک سقف خورشیدی نیز تامین می شود، بنابراین اساساً به تنهایی کار می کند.

اگر کسی را می‌شناسید که دوست دارد کمی بیشتر از پنجره‌اش به بیرون نگاه کند و مناظر جالب‌تری نسبت به حیاط خانه‌اش ببیند، فیدر پرنده هوشمند Bird Buddy مکانی عالی برای شروع امسال برای خرید اوست.

موضوعات
صفحه اصلی


منبع: https://mashable.com/article/nov-28-bird-buddy-deal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *