لنوو هند لپ‌تاپ‌های لنوو LOQ را با پردازنده‌های نسل چهاردهم سری HX اینتل معرفی کرد.

لنوو هند جدیدترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ خود، سری LOQ لنوو را معرفی کرده است که دارای پردازنده‌های تازه راه‌اندازی شده Intel Core 14th Gen HX هستند. این مجموعه شامل سه مدل است: Lenovo LOQ 15IRX9، Lenovo LOQ 15IAX9I و Lenovo LOQ 15IAX9.

این لپ‌تاپ‌های بازی دارای پیکربندی‌هایی با پردازنده‌ی مرکزی Core i7 13650HX نسل چهاردهم اینتل و پردازنده‌های گرافیکی لپ‌تاپ سری ۲۰، ۳۰ و ۴۰ NVIDIA هستند. همچنین گزینه ای برای یک مدل کاملا مبتنی بر اینتل مجهز به گرافیک Intel Arc A530M وجود دارد. لپ‌تاپ‌ها بین دو گزینه نمایشگر انتخاب می‌کنند – یک پنل ۱۴۴ هرتزی FHD یا یک صفحه نمایش ۱۶۵ هرتزی WQHD/1440p که هر دو از پوشش رنگی ۱۰۰ درصد sRGB پر جنب و جوش پشتیبانی می‌کنند.

از نظر عملکرد و حرارت، لنوو فن‌آوری‌های جدیدی از جمله فناوری حرارتی Hyperchamber و Lenovo AI Engine + را در خود جای داده است. این ویژگی‌ها برای حفظ دمای بهینه و تنظیم دقیق عملکرد با بهینه‌سازی قدرت، خنک‌کننده و سایر تنظیمات برای آزادسازی حداکثر عملکرد بازی طراحی شده‌اند.

دینش نایر، مدیر کسب و کار مصرف کننده در لنوو هند، اظهار داشت: «ما در حال بازتعریف معنای «بازی» با راه اندازی لپ تاپ های Lenovo LOQ خود با استفاده از جدیدترین پردازنده ها و نرم افزار گرافیکی نسل چهاردهم Intel® Core، Lenovo AI Engine + هستیم. و فناوری حرارتی جدید هیپر محفظه ای. محدوده LOQ که به طور خاص برای جمعیت مخاطبان جوانتر طراحی شده است، دروازه ای برای سفر بازی آنها است که به دقت طراحی شده است تا قهرمان را در هر بازیکن مشتاق آزاد کند.

آکشی کامات، مدیر رده مشتریان رایانه های شخصی در اینتل هند، گفت: «پردازنده های موبایل نسل چهاردهم سری HX Intel Core جدید ما ساخته شده اند تا بالاترین سطوح عملکرد محاسباتی را برای گیمرها، سازندگان و حرفه ای ها به طور یکسان، همه به شکل قابل حمل ارائه دهند. به لطف ویژگی های پیشرو در کلاس مانند پشتیبانی از حداکثر ۱۹۲ گیگابایت حافظه DDR5 کلی، پشتیبانی گسسته Intel® Wi-Fi 7 (5 گیگ)، Thunderbolt™ ۵ که ۸۰ گیگابیت در ثانیه پهنای باند دو جهته را ارائه می دهد، و عملکرد بازی بهبود یافته با پشتیبانی جدید Intel Application Optimization (APO) و بسیاری موارد دیگر. علاوه بر این، با Intel Arc A530M، گیمرها می توانند به لطف فناوری هایی مانند XeSS از تصاویری عمیق و نرخ فریم قوی لذت ببرند.

این سری همچنین دارای ویژگی هایی مانند صفحه کلید اختیاری RGB 4 منطقه ای با حرکت کلید ۱٫۵ میلی متری، صدای سه بعدی Nahimic by SteelSeries، حداکثر ۱۶ گیگابایت رم، ۱ ترابایت SSD و ویندوز ۱۱ است. علاوه بر این، کاربران سه ماه به Xbox دسترسی خواهند داشت. Game Pass Ultimate به صورت رایگان.

لنوو ادعا می‌کند که فناوری جدید حرارتی هایپر محفظه می‌تواند در حالت Extreme Mode تا ۱۵ وات انرژی مصرف کند، در حالی که دمای پوست را تا ۲ درجه سانتی‌گراد خنک‌تر نگه می‌دارد و صدای فن را تا ۲ دسی بل در مقایسه با نسل قبلی کاهش می‌دهد.

(با ورودی های نمایندگی ها)


منبع: https://www.firstpost.com/tech/lenovo-india-launches-lenovo-loq-laptops-with-intel-core-14th-gen-hx-series-processors-13605492.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *