لیست حلقه گلکسی اندازه ها، باتری ها، پایه شارژ و موارد دیگر را تأیید می کند

Samsung Galaxy Ring ممکن است در نهایت قیمتی بالاتر از آن چیزی داشته باشد که برخی انتظار داشتند و می تواند با یک اشتراک ماهانه عرضه شود، اما ما همچنان مشتاقانه منتظر آن هستیم. پوشیدن انگشتر هوشمند چیزی است که باید نسبت به ساعت های هوشمند که اغلب حجیم و مزاحم مد هستند در نظر گرفت. ما دائماً در جستجوی اخبار Galaxy Ring هستیم و امروز برخی از آنها را کشف کرده ایم.

حلقه گلکسی امروز از طریق FCC متوقف شد و ۹ مدل مختلف، تصاویر هر کدام، ظرفیت باتری در هر اندازه، و پایه شارژی که حلقه شما را روشن نگه می‌دارد را نشان داد.

پرونده FCC برای حلقه گلکسی است ذکر شده تحت A3LSMQ503. این به ما یک شماره مدل SM-Q503 می دهد که در پرونده به عنوان “مدل پایه” نامیده می شود. ما فرض می کنیم که این SKU یا اندازه استاندارد سامسونگ است، اما آنها بقیه اندازه ها را با همین مدل نیز شامل می شوند.

ما مدل‌های SM-Q500، SM-Q501، SM-Q502، SM-Q503، SM-Q505، SM-Q506، SM-Q507، SM-Q508 و SM-Q509 را در یک سند FCC دریافت می‌کنیم. این سند هر اندازه از ۹ نسخه مختلف حلقه گلکسی را در کنار شماره مدل آن نشان می‌دهد. و برای کسانی که کنجکاو هستند، بله، سامسونگ در حال حاضر تایید کرد که ۹ سایز در دسترس خواهد بود. به طور معمول، این تصاویر تا زمانی که دستگاهی رسمی شود از دید پنهان می ماند، اما سامسونگ قبلا حلقه را نشان داده است. من هنوز نمی دانم که آیا این یک اشتباه از طرف کسی بوده است؟

لیست حلقه گلکسی اندازه ها، باتری ها، پایه شارژ و موارد دیگر را تأیید می کند

فراتر از تصاویر هر حلقه گلکسی، پرونده FCC اندازه مربوط به هر مدل و همچنین اندازه باتری آنها را نشان می دهد. کوچکترین باتری ۱۷ میلی آمپر ساعتی، باتری میان رده ۱۸٫۵ میلی آمپر ساعت است و بزرگترین حلقه دارای باتری ۲۲٫۵ میلی آمپر ساعتی است.

ما هنوز در حال غواصی برای یافتن اطلاعات بیشتر هستیم، اما بایگانی‌ها همچنین پایه شارژ Galaxy Ring را نشان می‌دهند. این جایی است که برچسب FCC در پایین این پایه و همچنین در دفترچه راهنمای کاربر قرار می گیرد.

در حال بروز رسانی…


منبع: https://www.droid-life.com/2024/05/28/samsungs-galaxy-ring-stops-through-fcc-and-shows-off-everything/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *