مارولز چه مشکلی داشت؟ ۵ دلیل برای اینکه MCU با مشکل مواجه است

مارول و دیزنی همیشه مطبوعات را جست و جو می کنند تا یک نقل قول خوب برای فیلم هایشان به دست آورند. بنابراین برای مارولزاین چیزی است که آنها می توانند از ما در اینجا در Digital Trends استفاده کنند: “اگر می خواهید مردم از ساخت فیلم های کمیک خودداری کنند، پس باید فیلم های بیشتری بسازید مانند مارولز” اگر قبل از این فیلم خستگی ابرقهرمانی چیزی نبود، به زودی این اتفاق خواهد افتاد. پیش بینی های فعلی باکس آفیس برای مارولز نشان می دهد که ممکن است در آخر هفته افتتاحیه خود به ۴۷ میلیون دلار برسد، اگر کمتر نباشد. این امر آن را بسیار پایین تر از دیگر فیلم های ابرقهرمانی کم جلای سال ۲۰۲۳ قرار می دهد فلش.

چه مشکلی پیش آمد مارولز? استودیوها ادعا خواهند کرد که اعتصاب بازیگران به آنها اجازه نداده است که فیلم را به درستی تبلیغ کنند. اما بیا، مثل ابرقهرمان نیست و طرفداران مارول نمی‌دانستند که در حال آمدن است. آنها فقط ظاهر نشدند، و کسانی که آمدند، دلیل زیادی برای بازگشت و دیدن دوباره نخواهند داشت. این فاجعه‌بار است زیرا فیلم‌های ابرقهرمانی با مشتریان تکراری رشد می‌کنند.

دلایل واقعی چرا مارولز اتصال ناموفق در درون خود فیلم قرار دارند و نمونه بارز این موضوع هستند که چرا مارول در یک مشکل بسیار واقعی قرار دارد. برند زمانی بی عیب و نقص مارول دیگر آنقدر که قبلاً به نظر می رسید شکست ناپذیر نیست. این پنج دلیل هستند مارولز ناموفق.

هشدار: اسپویلر در پیش است مارولز!

عملکرد بری لارسون خیلی فوق العاده نیست

مارولز چه مشکلی داشت؟  ۵ دلیل برای اینکه MCU با مشکل مواجه است
استودیو مارول

بری لارسون بازیگر بسیار خوبی است، و گاهی اوقات، او حتی عالی است. اسکار که او برای آن برد اتاق به خوبی به دست آورده بود اما چرا او مثل کارول دانورز اینقدر سفت، چوبی و بی روح است؟! آیا این نوشته است؟ جهت؟ یا صرفاً انتخاب هایی که لارسون در اجرای خود انجام داد؟ این کاملاً گیج کننده است که ببینید فردی با استعداد لارسون نمی تواند شخصیت او را مانند یک شخص واقعی با احساسات و اعماق پنهان جلوه دهد.

مارولز ممکن است نامیده نشود کاپیتان مارول ۲، اما این بیشتر از هر کس دیگری فیلم لارسون بود. لارسون ظاهری ابرقهرمانی دارد، اما شخصیت کاپیتان مارول دوست داشتنی نیست. این در نهایت به خود لارسون می رسد. اگر او می توانست درخشش های شخصیتی بیشتری نشان دهد، این فیلم می توانست خیلی بهتر باشد.

یک شرور وحشتناک دارد

استودیو مارول

صرف نظر از اینکه در مورد عملکرد لارسون چه فکر می کنید مارولزاو در مقایسه با دار-بن زاوه اشتون، خانم شخصیت است. این شرور ممکن است شما را برای چرخش مسطح کریستوفر اکلستون در نقش ملکیت از نوستالژی کند. تور: دنیای تاریک. یک فیلم ابرقهرمانی عالی به یک بد بزرگ نیاز دارد که شایسته آن موقعیت باشد و کسی که در نوع خود قانع کننده باشد. دار-بن هیچ کدام از این چیزها نیست، و او مرتکب بزرگترین گناه فیلم از همه آنها می شود: او خسته کننده است.

این نیز می‌تواند زیر مشکلات بسیاری از فیلمنامه باشد، اما کل نقشه شیطانی داربن بهبودی است از توپ های فضایی. ایستگاه بعدی، سیاره درویدیا!

فیلمنامه افتضاحه

دیزنی/مارول/دیزنی/مارول

بسیاری از فیلم‌های مارول مشکلات فیلم‌نامه‌ای دارند، اما مارولز به نظر می رسد که از اولین پیش نویس فیلمنامه ای فیلمبرداری شده است که باید مدتها قبل از اینکه به مرحله تولید برسد برای کارهای بیشتر بازگردانده می شد. درگیری اولیه بین کارول و مونیکا و همچنین آشتی نسبتاً سریع آنها اجباری و غیرقابل باور بود. در اوایل فیلم، هر سه شخصیت اصلی شاهد از دست دادن جان هزاران بی گناه هستند که نتوانستند نجات دهند… اما آنها به زودی یک مهمانی پیوندی برگزار می کنند که حتی اهمیتی هم نداشت.

نامیدن این فیلم “بی دندان” یک تعارف خواهد بود. جدا از تیم قهرمان، وجود خودش را توجیه نمی کند و اصلاً فاقد محتوای است. و هنوز هم بدترین فیلم MCU سال نیست! Ant-Man and the Wasp: Quantumania هنوز آن تاج را در دست دارد

فیلم به تقلید از خود فرو می رود

استودیو مارول

ثور: عشق و تندر و مارولز یک مشکل مشترک را به اشتراک بگذارید: کارگردانان آنقدر روی خنده دار کردن همه چیز متمرکز بودند که طنز به طور کامل خطرات فیلم را از بین می برد. در حین تخلیه ناامیدانه یک ایستگاه فضایی در اواخر فیلم، مارولز هنگامی که کل طرح نجات به بچه گربه های فلرکن بستگی دارد که مردم را می بلعند، درست به قلمرو مسخره می چرخد.

سپس میان‌آهنگ موزیکال در آلادنا وجود دارد، که حتی کارول را در حال رفتن به پرنسس دیزنی و آواز خواندن ناشیانه در کنار شاهزاده نشان می‌دهد. این نوع صحنه‌های بی‌اهمیت باعث می‌شود که نتوان تهدید اصلی فیلم را جدی گرفت، وقتی به نظر می‌رسد که حتی شخصیت‌ها هم چندان به آن اهمیت نمی‌دهند.

مارولز فاقد عواقب واقعی است

استودیو مارول

در اواخر فیلم، به طور اتفاقی پیشنهاد می شود که کارول می تواند خورشید یک سیاره در حال مرگ را دوباره روشن کند. و مطمئناً، به عنوان یک فکر بعدی، این دقیقاً همان کاری است که کارول انجام می دهد … اما به روشی که کاملاً فاقد درام یا فوریت است. من دیده ام که مردم برای عبور گاز بیشتر از کارول با عبور از ستاره تلاش می کنند.

چگونه می‌توانیم باور کنیم که کارول زمانی که از پرواز در میان خورشید شانه خالی می‌کند، همیشه در خطر است؟ حداقل به نظر می رسد سوپرمن برای گرفتن یک هواپیما یا بلند کردن یک جزیره غول پیکر از صخره های ناهموار تلاش می کند. بازگشت سوپرمن، مثلا. سوپرمن شاهکارهای قهرمانانه ای انجام می دهد که حتی خودش هم به سختی می تواند انجام دهد. کارول حتی عرق نمی کند و این باعث نمی شود که او قهرمان تر به نظر برسد. او را به نظر می رساند کمتر.

همچنین شایان ذکر است که کری اساساً در این فیلم برنده شد. آنها جو یک سیاره و اقیانوس یک سیاره دیگر را دزدیدند، و حالا فقط به این دلیل که کارول احساس گناه می کند، خورشید جوانی دریافت می کنند. حتی به این موضوع پرداخته نشده است که کری با انتخاب های خود سرنوشت خود را به دست آورده است، و آنها حتی با این فیلم اسکیت می زنند بدون اینکه عواقبی برای اعمال خود داشته باشند. این یک دلیل دیگر است مارولز خیلی خالی احساس میکنه

مارولز اکنون در همه جا در تئاتر بازی می کند. اما با این نوع باکس آفیس، به زودی روی دیزنی+ خواهد آمد.

توصیه های سردبیران







دلایل واقعی چرا مارولز اتصال ناموفق در درون خود فیلم قرار دارند و نمونه بارز این موضوع هستند که چرا مارول در یک مشکل بسیار واقعی قرار دارد. برند زمانی بی عیب و نقص مارول دیگر آنقدر که قبلاً به نظر می رسید شکست ناپذیر نیست. این پنج دلیل هستند مارولز ناموفق.


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/what-went-wrong-with-the-marvels-five-reasons-why-the-mcu-is-in-trouble/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *