مانند فیلم پرطرفدار نتفلیکس در ماه دسامبر؟ سپس این ۴ فیلم را که دقیقاً شبیه آن هستند، بررسی کنید

نتفلیکس

بررسی ها برای نتفلیکس‘s می دسامبرو تحسین منتقدان ممکن است آن را به یکی از رقبای فصل اسکار تبدیل کند. در این فیلم جولیان مور (بچه ها خوب هستن) نقش گریسی آترتون یو، معلم سابقی را بازی می‌کند که دانش‌آموز (و شوهر آینده‌اش) جو یو را اغوا کرد.ریوردیلچارلز ملتون)، زمانی که او تنها ۱۳ سال داشت. اکنون، در حال حاضر، الیزابت بری (قوی سیاهناتالی پورتمن) بازیگری است که با خانواده یو وقت می گذراند زیرا در اقتباس بزرگ زندگی آنها نقش گریسی را بازی می کند. و الیزابت کمی بیش از حد درگیر تلاش خود برای درک رابطه گریسی و جو است.

عاشقانه های ماه می-دسامبر بین یک زن مسن و یک مرد جوان، یا برعکس، در هالیوود غیر معمول نیست. و در حالی که فیلم های زیادی با طرح دقیق داستان وجود ندارد می دسامبرما سه نمونه از برجسته‌ترین نمونه‌های عاشقانه ماه می-دسامبر را انتخاب کرده‌ایم که باید برای هر کسی که درام جدید نتفلیکس را دیده است جذاب باشد.

فارغ التحصیل (۱۹۶۷)

تصاویر سفارت

فارغ التحصیل شاید یکی از مشهورترین عاشقانه های ماه می-دسامبر در تاریخ سینما را بین بنجامین برداک (داستین هافمن) و خانم رابینسون (آن بنکرافت)، همسر شریک تجاری پدرش داشته باشد. وقتی پدر و مادر بنجامین و آقای برداک (ویلیام دنیلز) او را تحت فشار قرار می دهند تا با دختر براداک، الین (کاترین راس) قرار بگذارد، اوضاع واقعاً به هم می خورد. بدیهی است که اگر می دانستند بن با خانم برادوک همخوابه است، این کار را نمی کردند.

وقتی بن احساس می کند که ارتباط واقعی تری با الین دارد، خانم رابینسون هر کاری که می تواند انجام می دهد تا آن را خراب کند، حتی رابطه خود را با او فاش می کند. این فیلم همچنین دارای آهنگ های بسیار زیبای Simon و Garfunkel است که بسیاری از آنها از خود فیلم مشهورتر شده اند.

تماشا کردن فارغ التحصیل بر فریوی.

زیبایی آمریکایی (۱۹۹۹)

تصاویر DreamWorks

در برنده اسکار بهترین فیلم در سال ۲۰۰۱، یک عاشقانه بالقوه در ماه می-دسامبر وجود دارد. زیبایی آمریکایی، اما تا حد زیادی یک طرفه است. کوین اسپیسی نقش لستر برنهام، مرد میانسالی سوخته ای را بازی می کند که شیفته آنجلا هیز (منا سوواری)، بهترین دوست دختر نوجوان لستر، جین برنهام (تورا برچ) می شود.

در همین حال، همسر لستر، کارولین برنهام (آنت بنینگ)، رابطه‌ی عاشقانه‌ی خودش را دارد و نمی‌فهمد چرا شوهرش پس از یک عمر متوسط ​​بودن، اینقدر از خودش خوشحال و راضی است. این به این دلیل است که لستر شادی خود را در درون پیدا کرده است، صرف نظر از اینکه آیا او هرگز موفق می شود با آنجلا کنار بیاید.

تماشا کردن زیبایی آمریکایی بر نتفلیکس.

به همان اندازه که می شود (۱۹۹۷)

انتشار تصاویر سونی

حقیقتاً، تقریباً هر فیلم عاشقانه ای با جک نیکلسون پس از سال ۱۹۸۳ می تواند به عنوان یک رمان عاشقانه در ماه می-دسامبر شناخته شود. شخصیت‌های نیکلسون نیز مانند خود بازیگر، تمایل دارند با زنان بسیار جوان‌تری آشنا شوند. بهتر از این نمی شود نادر است زیرا کارول کانلی هلن هانت تنها ۲۶ سال از ملوین اودال نیکلسون کوچکتر است. به تعبیر هالیوود، این پیشرفت است!

این درام عاشقانه تند و تیز کنار هم بودن را برای ملوین و کارول آسان نمی کند. او یک نویسنده ثروتمند است که در برقراری ارتباط با مردم بسیار مشکل دارد، در حالی که او پیشخدمتی است که مشغول مراقبت از پسر بیمارش است. چیزی که شروع به گرد هم آوردن آنها می کند، سایمون بیشاپ (گرگ کینیر)، همسایه ملوین است که در جریان یک سرقت به شدت مورد حمله قرار می گیرد. وقتی ملوین مجبور می شود به مراقبت از سایمون و سگش کمک کند، از آن به عنوان بهانه ای استفاده می کند تا کارول را بیشتر وارد زندگی خود کند.

اجاره یا خرید بهتر از این نمی شود بر گوگل پلی، پرایم ویدیو، یوتیوبو Apple TV+.

دختر تمام آمریکایی: داستان مری کی لتورنو (۲۰۰۰)

اگرچه کمپین تبلیغاتی اینطور به نظر می‌رسید که فیلم عاشقانه‌ای بین شخصیت‌های ناتالی پورتمن و جولیان مور خواهد بود، اما به نظر می‌رسد که داستان واقعی فیلم از داستان واقعی مری کی لتورنو، معلمی که بدنام می‌کند، گرفته شده است. با یکی از شاگردانش رابطه جنسی داشت و وقتی از زندان بیرون آمد با او ازدواج کرد.

شبکه USA رسوایی واقعی را در سال ۲۰۰۰ اقتباس کرد دختر تمام آمریکایی: داستان مری کی لتورنو، یک فیلم تلویزیونی کابلی با بازی پنه لوپه آن میلر در نقش مری کی، عمر آنگویانو در نقش دانش آموز/عاشق زیر سن قانونی ویلی فوالاو و مرسدس روهل برنده اسکار در نقش جین نیوهال. در حالی که کیفیت متوسط ​​مربوط به دوره و شبکه آن است (ایالات متحده آمریکا نیز پخش شد جوراب ابریشمی و پلیس پردیس در این زمان)، تماشای فیلم بسیار جذاب است، زیرا نتیجه نهایی احتمالاً همان فیلم تخیلی است که شخصیت ناتالی پورتمن در نهایت در فیلم ساخته می‌شود: عمدتاً واقعی، بودجه کمی و تا حدودی شلخته.

دختر تمام آمریکایی: داستان مری کی لتورنو به صورت رایگان در حال پخش است لوله های.

توصیه های سردبیران







فارغ التحصیل شاید یکی از مشهورترین عاشقانه های ماه می-دسامبر در تاریخ سینما را بین بنجامین برداک (داستین هافمن) و خانم رابینسون (آن بنکرافت)، همسر شریک تجاری پدرش داشته باشد. وقتی پدر و مادر بنجامین و آقای برداک (ویلیام دنیلز) او را تحت فشار قرار می دهند تا با دختر براداک، الین (کاترین راس) قرار بگذارد، اوضاع واقعاً به هم می خورد. بدیهی است که اگر می دانستند بن با خانم برادوک همخوابه است، این کار را نمی کردند.


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/movies-like-may-december-you-should-watch-right-now/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *