مایکروسافت به سرعت یک باگ Wi-Fi را که برای برخی از کاربران ویندوز ۱۱ ویران شده بود، برطرف می کند

مایکروسافت به سرعت یک باگ Wi-Fi را که برای برخی از کاربران ویندوز ۱۱ ویران شده بود، برطرف می کند

مایکروسافت a را رفع کرده است باگ ویندوز ۱۱ که باعث آشفتگی دانش آموزان می شد سرتاسر جهان.

غول نرم افزار تایید کرد که این مشکل – که به این معنی است شبکه های وای فای دانشگاه (و آنهایی که در سایر موسسات آموزشی هستند) برای برخی از دانش‌آموزان کار نکردند – به دلیل وصله‌های KB5032288 و KB5033375 ایجاد شد.

مورد دوم به روز رسانی تجمعی برای ماه دسامبر در ماه دسامبر است ویندوز ۱۱و اولی نسخه پیش نمایش آن ارتقاء است (تعجبی ندارد، زیرا اساساً یکسان هستند).

خبر خوب این است که راه حل همراه با تایید باگ آمده است.

مایکروسافت مستقیماً با ما تماس گرفت تا به رفع مشکل اشاره کند، همچنین با این شرکت اعلام می کند در داشبورد وضعیت سلامت انتشار آن: “این مشکل با استفاده از بازگرداندن مشکل شناخته شده (KIR) حل شده است. لطفاً توجه داشته باشید که ممکن است تا ۲۴ ساعت طول بکشد تا وضوح به طور خودکار در دستگاه های مصرف کننده و دستگاه های تجاری مدیریت نشده منتشر شود. دستگاه Windows خود را مجدداً راه اندازی کنید. ممکن است کمک کند وضوح در دستگاه شما سریعتر اعمال شود.”


تجزیه و تحلیل: یک ذخیره سریع تحویل داده می شود

بسیار خوب است که مایکروسافت را به سرعت با اصلاح اینجا می بینیم، زیرا این یک مشکل بسیار ناخوشایند برای آن دسته از دانشجویانی بود که تحت تأثیر قرار گرفتند. به نظر می رسد عمدتاً دانشگاه ها بوده اند. کسب و کارو شبکه‌های وای‌فای عمومی که در آنجا این gremlin رخ داد، با مایکروسافت به ما گفت که “به احتمال زیاد در شبکه‌های خانگی رخ نمی‌دهد” (اگرچه این احتمال را به طور کامل رد نمی‌کند).

به هر حال، برای درمان این بلوزهای Wi-Fi لازم نیست کاری انجام دهید. بازگرداندن مشکل شناخته شده به این معنی است که مایکروسافت بخش مشکل‌ساز به‌روزرسانی را برمی‌گرداند، در حالی که بقیه آن را در جای خود باقی می‌گذارد (برای بازگرداندن آن بیت معیوب در تاریخ بعد، زمانی که تعمیر شد و دیگر مشکلات Wi-Fi ایجاد نمی‌کند).

نکته مهم این است که مشکل بازگشت به زمان کمی طول می کشد تا برای همه فیلتر شود، همانطور که ذکر شد تا ۲۴ ساعت. با این حال، این اطلاعیه در اواخر روز دیروز اعلام شد و همه کاربران آسیب دیده باید در حدود پنج ساعت آینده این تعمیر را انجام دهند، همه چیز خوب است. همانطور که مایکروسافت توصیه می کند، اگر بی تاب می شوید، می توانید راه اندازی مجدد را امتحان کنید تا مشکل برطرف شود.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید …


منبع: https://www.techradar.com/computing/windows/microsoft-swiftly-fixes-a-wi-fi-bug-that-caused-havoc-for-some-windows-11-users

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *